DOBRE MASKOWANIE W NISKIEJ CENIE | KAMUFLAŻ CATRICE

piątek, 23 maja 2014

Chyba większość osób, w szczególności kobiet interesujących się makijażem i nowościami na rynku kosmetycznym, znają kamuflaże od Catrice. Jest to nowość, która podbiła i wciąż podbija serca kobiet zmagających się z zamaskowaniem blizn, przebarwień czy niedoskonałości.  Gama kolorystyczna niestety jest mała -  do wyboru są dwa odcienie 010 Ivory oraz 020 Light Beige. Wybrałam oczywiście kolor drugi, który jest ciemniejszy, ma więcej tonów brązowych. Kamuflaż otrzymujemy w 3 g słoiczku z odkręcanym wieczkiem.Opakowanie jest dosyć solidne, więc nie ma obaw o roztrzaskanie produktu. Nie wiemy zbyt wielu informacji na jego temat. Na odwrocie widnieje  jedynie kilka słów, iż jest to kremowy kamuflaż dobrze maskujący. I to prawda jest to kremowe mazidło o dość treściwej konsystencji, ale dobrze rozsmarowywującej się. Mam wrażenie, że topi się pod wpływem ciepła palców, co gwarantuje lepsze nakładanie. Kamuflaż możemy stosować na przebarwienia (główny powód zakupu), blizny, niedoskonałości. Możemy stosować go pod oczy, jednak nie polecałabym,ponieważ jest zbyt ciężki i podkreśla zmarszczki oraz niewielkie fałdy skórne.

Efekt "maskowania" jest długotrwały, więc nie ma obaw, że mógłby zniknąć z twarzy po kilku godzinach. Najważniejszym krokiem po zaaplikowaniu kamuflaża jest "zagruntowanie go", czyli przypudrowanie. 
W skrócie, jest to bardzo dobry produkt dla osoby której cera potrzebuje solidnego maskowania w dobrej cenie - ok. 13 zł. Polecam !


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Ja poluję od dawna na 010, ale nigdzie nie mogę go dostać :/ Żałuję, bo krycie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 010 w drogerii Jasmin pod dostatkiem ! ;) Krycie jest na prawdę dobre :)

      Usuń
  2. Myślę że u mnie sprawdziłby się super ! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zakupie się rozczarowałam, bo rolował się na twarzy. Jednak zmiana kremu pomogła i teraz jest to mój ulubiony korektor na przebarwienia/ niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam na niego ochotę już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię, bije na głowę inne i o wiele droższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to nie mam porównania z innymi kamuflażami, ale ten maskuje wszyyystko :D

      Usuń
  6. Nie używam :) wystarcza mi fluid i puder, nie mam dużych problemów ze skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz szczęście ! ;) Ja mam kilka małych przebarwień i postanowiłam tylko dlatego go kupić ;)

      Usuń
  7. Dla mnie by się napewno przydał :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo go lubię na niedoskonałości, pod oczy nie odważam się używać, bo mam wrażenie, że za ciężki jest, ale i tak pod oczy praktycznie nie potrzebuję korektora żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze go w koncu kupic, na pewno sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym samym nastawieniem go kupiłam "na pewno się przyda" i ciach do koszyka :D

      Usuń
  10. jak dla mnie sprawdza się idealnie, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny, nie mogę się napatrzeć na Twoje paznokcie !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię.. :P Aż wstyd, że dodałam to zdjęcie z takimi obdarciuchami :D

      Usuń
    2. to nic! chodzi mi bardziej o ich kształt <3!

      Usuń
  12. bardzo chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już katuję drugie opakowanie i jestem super zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo go lubię :) świetnie zakrywa :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.