CO U MNIE SŁYCHAĆ ?

czwartek, 24 lipca 2014

Pewnie jak zauważyłyście ostatnio coraz rzadziej dodaje posty i na bloggerze jestem rzadkim gościem. Spowodowane jest to niestety przygotowaniami do rozpoczęcia studiów, szukaniem odpowiedniego lokum w nowym, nieznanym od "tej strony", magicznym Krakowie. Zajmuję się również robieniem kursu na prawo jazdy oraz zbliżającymi się nieubłaganie, egzaminami. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i już w 100 % będę pewna, że zostałam przyjęta to w październiku rozpocznę studia na kierunku kosmetologia na KWSPZ. Oprócz tych wszystkich zajęć nie mogę pominąć życia prywatnego i korzystania z najdłuższych wakacji życia ;)


Co z blogiem?
Nie zrezygnuję z pisania, jednak mam urlop od blogowania. Traktuję to jako miłe zajęcie, ale jednak jako hobby. Nie chce się zmuszać do pisania i pokazywać Wam byle wypocin. Obiecuję, tym którzy mnie regularnie czytają lub chociaż przeglądają, że powrócę, że będę pisać w sposób bardziej interesujący i ciekawy, z lepszą jakością i obróbką zdjęć do której, tak szczerze, podchodzę po macoszemu.

A na chwilę obecną napawam się i chłonę widoki :-)

A Wy jak korzystacie z wakacji ? :)


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. jaki ładny widok, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich widoków... ja mam pełno samochodów za oknem i Orlika;) Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety pracuję , więc korzystanie z wakacji jest marne, mam nadzieję że we wrześniu dostanę urlop i nadrobię zaległości ! Jak ja się cieszę że mam prawko dawno za sobą ;D Na dzisiejszych zasadach nie wiem czy umiałabym zdać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale weekendy też się da wykorzystać :-) Ja wczoraj pierwszy raz podeszłam do testów, kilku punktów zabrakło, jednak chyba bardziej boję się praktyki niż teorii, brrr ;d

      Usuń
  4. Widoku zazdroszczę i czekam na powrót:)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanych wakacji i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia na studiach i w robieniu prawka ;) mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to obydwie zaczynamy studenckie życie :D Też dostałam się na kosmetologie ale jednak jako pierwszy kierunek zrobię filologie angielską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja również rekrutowałam na filologię angielską, jednak mnie nie przyjęli - 700 osób chętnych :(
      No to powodzenia !! ;)

      Usuń
  8. Piękny widok, naciesz się nim :) Kraków jest cudowny, prawdziwe miasto studenckie. Bywam tam często u przyjaciółki i zawsze wracam zachwycona, tylko te korki(nawet warszawskie ich nie przebiją) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się przyzwyczaić do życia w większym mieście :) Kraków jest magiczny, choć i tak wolę moją małą wioseczkę :)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.