NAJPOPULARNIEJSZE POSTY | HENNA, NAWILŻANIE TWARZY, PUSZENIE WŁOSÓW

środa, 22 października 2014

Popularne wpisy blog
Jako, że mój blog nie jest zbyt popularny, to kilka postów widocznie góruje nad innymi. Najczęstszymi słowami kluczowymi, które kierują Was do mojego bloga to  → 
Dziś przedstawię Wam najczęściej wyświetlane posty na blogu. 


Jak zwalczyć puszenie włosów

Alterra winogrona i biała herbata

Farbowanie henną krok po kroku

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. oo farbowanie henną, muszę nadrobić ten post :P

    _____________________
    a u mnie?
    wyprzedaż nowych i modnych rzeczy
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbowanie włosów mnie bardzo zainteresowało :) ''idę czytać'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także poczytam dla samej wiedzy, bo jednak zostanę przy standardzie malowania w salonie ;-)

      Usuń
  3. farbowanie henną mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez ominełam ten o farbowaniu ;p musze do niego wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Henna przy farbowaniu to fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zdrowsze i lepsze dla naszych włosów niż tradycyjne farby.

      Usuń
  6. wow, nigdy nie farbowałam włosów henną :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.