KRAKOWSKIE SPOTKANIE BLOGEREK 22.11.2014

poniedziałek, 24 listopada 2014


W sobotę, w klimatycznej knajpce Absynt na ul. Miodowej w Krakowie, odbyło się spotkanie blogerek w którym mogłam i miałam okazję uczestniczyć. Był to mój debiut, więc zupełnie nie wiedziałam czego mam się spodziewać... ;-) Organizatorkami, którymi składamy pokłony i bijemy hołdy, były Ada i Klaudia, dwie przepiękne i przesympatyczne kobietki, które czuwały nad wszystkim :)

 
Klaudia przypominająca mi J. Lopez i Ada, która wygląda jak Alina Rose :))

Lista uczestniczek:

kascysko.blogspot.com
amore-cosmetici.blogspot.com
fixation.pl
gil-makeup.blogspot.com
rarityikosmetyki.blogspot.com
womancosmeticsreccomending.blogspot.com
kosmetykowyswiat.blogspot.com
hispaniola-loveliness.blogspot.com
encepencce.blogspot.com
jusiabloguje.pl
+ ja :)

Byłam nieco zawstydzona w nieznanym mi, dotąd na żywo, gronie urodowych blogerek z dużo większym "stażem" niż mój, ale wydaje mi się, że po kilku minutach, no dobra, kilkunastu, odnalazłam się :> Dziewczęta bardzo miło przyjęły każdą nowo przybyłą, strudzoną blogerkę i wzięły ją pod swoje skrzydełka. Miejsce, czyli knajpka Absynt, w którym się znajdowałyśmy, wytworzyło przyjemną, wręcz magiczną atmosferę. 

Kilka zdjęć umieszczonych dzięki uprzejmości Klaudii, Patrycji i Dominiki :)



Było oglądanie i rozpakowywanie:)
 Przedstawicielka firmy Vipera Cosmetics przedstawiła nam aktualną gamę produktów i ucharakteryzowała Aję, która zgłosiła się na ochotniczkę :)

 Paczymy, paczymy :>

A co ta Aga taka ucieszona? :D


 Aukcja na rzecz fundacji dla zwierząt - Dar serca, poprowadzona przez charyzmatyczną i zabawną "prowadzącą" :)

"Ooooooo, ale fajne!"


Dostałyśmy mega dużo prezentów - nie wiem kiedy ja to wszystko zużyję :)
Marsylskie.pl : mydło z Aleppo, susz lawendowy, mydło marsylskie wiśnia-porzeczka.
 Wywalczony na aukcji zestaw 4 maseczek algowych, nawilżających firmy Dermuss :
 Bielenda:
 Vipera Cosmetics : + brakujący pastelowy lakier do paznokci, który był dziś w użyciu :)
 Kobo:
 Ekoa, Remedium natura, Biotanic, Duafe
 Revitalash : żel do brwi i gadżety :)
 Ministerstwo Dobrego Mydła :

Brakuje jeszcze kremu Emolium do skóry suchej od 1 dnia życia - mama mi go skrzętnie podebrała :(

Bardzo dziękuję organizatorkom jak i dziewczętom za świetnie spędzony czas - oby do zobaczenia następnym razem !! :))

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. prowadząca to Ja! : p Miło było poznać : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super :) Do zobaczenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No no zazdroszczę , po zdjęciach widać, że spotkanie udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszę, że się tak dobrze bawiłaś :) Bardzo miło było poznać ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. <3
    Takiego komplementa mi zarzuciłaś, że ojeju :D
    Mi mama zaiwaniła długopisy i notesiki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna tak sądzę :D Moja jeszcze czai się na odżywkę do paznokci haha... ;>

      Usuń
  6. Ale zazdroszcze takiego spotkania no i prezentow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko... pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale było cię poznać! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Ciebie również! Następnym razem muszę pomyziać Twoje piękne, długaśne włosy! :D:D

      Usuń
  9. Żałuję, że nie poszłam do Krakowa na studia, bo widzę, że często gęsto odbywają się spotkania blogerek urodowych :) Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków jest piękny o każdej porze roku :) Kiedy będzie zorganizowane kolejne, krakowskie spotkanie to warto odwiedzić to miasto! :D

      Usuń
  10. Śmieszne minki na zdjęciach najlepsze ;D Zazdroszczę spotkania, też nie mogę doczekać się swojego debiutu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miny są zawsze najlepsze :D Na pewno niedługo przeżyjesz swoje pierwsze blogerskie spotkanie :)

      Usuń
  11. Super spotkanie, widać że dobrze się bawiłyście :) Świetne produkty, miłego testowania :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że Twoje ręce wytrzymały jakoś powrót do domu? :D Super było poznać i w razie czego wal jak w dym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę! Jakoś :D:D Dziękuję jeszcze raz i będę walić, gdy będę czegoś potrzebowała :D :*

      Usuń
  13. Każdy lubi prezenty, a paczuszki kosmetyczne kobietki cieszą najbardziej.
    Mnie jednak interesuje, na czym polegała akcja zwierzakowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny przygotowały aukcję dzięki kosmetykom (i biżuterii) sponsorów lub dziewcząt, które przekazały swoje nieużywane rzeczy, by uczestniczki spotkania mogły zakupić dany produkt. Całkowita kwota za sprzedaż została przekazana na rzecz schroniska dla zwierząt :)

      Usuń
  14. Such a cool event :) <3

    Love seeing bloggers together :)

    Maybe following? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No widzę, że spotkanie bardzo udane. :)
    A akcja zwierzakowa godna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lol, MINISTERSTWO dobrego mydła, hahaha.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.