PAZNOKCIE NA DZIŚ! | EVELINE, COLOR EDITION, 920

niedziela, 19 kwietnia 2015


Rzadko udostępniam zdjęcia moich paznokci - ale dziś zrobiłam wyjątek. Lakier z Eveline to nowość w moich lakierowych zbiorach i postanowiłam uraczyć się tą piękną, delikatnie wpadającą w fiolet, ciepłą fuksją o numerze 920. Dziś robię test "pierwszego wrażenia" ;)


 Zdjęcie z lampą błyskową
Lakier ma pojemność 12 ml i ma szeroki pędzelek, zaokrąglony na bokach, który ułatwia nakładanie lakieru. Nr 920 to kolor fuksji wpadającej w lekki fiolet, aczkolwiek zdjęcia nie oddają jego naturalnego odcienia. Lakier dosyć szybko się wysuszył, nie smużył, jedna warstwa dawała zadowalające krycie, jednak standardowo, nałożyłam dwie warstwy koloru. Nie wiem jak będzie z jego trwałością, ale zaktualizuje to pole :) Na pewno jego żywotność na paznokciach przedłuży ostatnio mój ulubiony top z Color Club, 0-60 Speedy Top Coat, który umieściłam w ulubieńcach (dla przypomnienia, kilka słów o nim możecie przeczytać TU ), który również pięknie nabłyszcza lakier i tworzy efekt hybryd :)
Poza tym zdjęcie paznokci umieściłam też na instagramie i właśnie tam kolor wygląda jak w rzeczywistości. 
Ps. tak, mam NOWY INSTAGRAM, by oddzielić prywatę od bloga ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Ale piekna tafla, taka idealna ;) kolor rowniez mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor na paznokciach i jak dla mnie super się nim maluje
    Mam też 2 inne kolory i już nie jest z nimi tak pięknie
    Szybko schną, to ich wielki plus

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny ja własnie testuje lakiery evelinku sa fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor ! :D
    Wszystko wygląda delikatnie i dziewczęco :)
    Pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest, bo taki nieoczywisty! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z firmy Eveline lubię właśnie tylko lakiery do paznokci :) Ten odcień bardzo mi się podoba i muszę przyznać, że pomalowałaś paznokcie perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, idealny na wiosnę :) I fajnie, że dobrze kryje. Jeśli lakier nie zapewnia pełnego krycia przy dwóch warstwach, to już jestem niezadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny odcień różu! Ni to fuksja, ni to śliwka! Uwielbiam takie na paznokciach! Żywy, intensywny! Ach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor idealny! Nie jest zbyt krzykliwy także spokojnie można nosić taki do pracy czy szkoły.. super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także zachwycam się kolorem, przepiękny i estetyczny mainicure :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię taki kolor i w dodatkach i w ogólnie i na paznokciach :) Dlatego bardzo mi się podoba. A jeszcze na Twoich zadbanych dłoniach i pazurkach to już w ogóle. Przypomniałaś mi że kiedyś w końcu MUSZĘ założyć instagram, nie wiem jak ja się jeszcze uhowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, idealny na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, jeden z moich ulubionych jeśli chodzi o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolor! Skojarzył mi się z Essie w kolorze watermelon. Idealny na lato :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor piękny no i połysk też cudny ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. no naprawdę wyglądają jak hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.