NOWOŚCI OD 1 PAŹDZIERNIKA W DROGERIACH NATURA

środa, 30 września 2015

Jesień nie musi być nudna - akcenty w postaci odważnych kolorów paznokci i kolorowych szminek mogą tworzyć bardzo dobrą kompozycję nawet z lekkim makijażem czy prostym strojem. Na przeciw, nawet tym rozbieżnym, gustom wychodzi Drogeria Natura, która co rusz wprowadza smakowite nowości! W tym przypadku kolejne niebanalne kolory lakierów i szminek. Zobaczcie informację prasową, którą dostałam w celu przekazania Wam!

Swatche szminek, które dostałam za pierwszym razem Wam już pokazałam, ale w weekend postaram się pokazać Wam wszystkie lakiery z serii Color, które są już w sprzedaży. Tymczasem nowości, które będą dostępne już jutro ↓

Lakiery do paznokci Sensique Color with tefpoly® 
Kolejnych 20 odcieni! Lakiery nie zawierają formaldehydu i toluenu, czyli szkodliwych substacji, które, nawiasem mówiąc, mogą osłabić, a po dłuższym czasie, całkiem zrujnować płytkę paznokcia. Formuła z tefpoly  przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Brzmi zachęcająco, prawda? Spójrzmy na przedział kolorów!
 
 
 

Znajdziemy tu kolory klasyczne - jasne, beżowe, czerwienie, bordo, kolor a'la "marsala", brązy, ale i przedział żywych, jasnych kolorów - niebieskiego, zielonego, różu, pomarańczu. Jednym słowem, dla każdego dobrego! Pojemność 10 ml/6,99 zł. Nie znam niestety nazw ani numerków powyższych lakierów, ale możecie to sprawdzić już jutro w Drogerii Natura!

Pomadki Sensique Volume & Shine lipstick
Jeśli te pomadki, które będą wprowadzone, są tak dobre jak seria Satin Touch, to już nie mogę się doczekać, kiedy je wypróbuję. Satin Touch to świetna seria pomadek i mogę Wam ją polecić - szczególnie te matowe, bo nie wszystkie typowo drobinkowe mi odpowiadają, choć to właściwie chodzi jedynie o kolory. Niedługo będzie wpis o nich. Znalazłam w tej serii kilka ulubionych odcieni i mogę Wam zdradzić, że są to: Purple Class, Gala i Red Rouge, których używam najczęściej.

Ale teraz do rzeczy, Aga, do rzeczy! Volume & Shine to pomadki nabłyszczające o delikatnym owocowym zapachu (♥) wyprodukowane w formule typu MAXI-LIP, która zwiększa objętość ust. Wzbogacone są witaminą E i olejem z kiełków pszenicy, dzięki czemu regenerują usta i pozostawiają je intensywnie nawilżone. Waga 4,5g/9,99 zł. Nowe odcienie będą dostępne w 10 kolorach:
No i pomadki będą dostępne w pięknych, czerwonych(lub różowych) opakowaniach! Jeśli nie macie stacjonarnego dostępu do Natury, zapraszam Was do sklepu online. Zauważyłam, że po zapisaniu się do newslettera można otrzymać 5 % rabatu na zakupy w e-sklepie! :)  

Ps. Jestem już w nowym mieszkaniu, nowej okolicy, rozpoczęłam II rok studiów i dopiero się oswajam ze wszystkimi nowościami, więc ostatnio było mnie tutaj jakoś mniej. Zapraszam na instagram, gdzie dzieje się nieco więcej :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.