SIERPIEŃ W ZDJĘCIACH

wtorek, 1 września 2015

Sierpień w pigułce, w zdjęciowym skrócie wydarzeń/nieba/mnie. Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia małego podsumowania kolejnego miesiąca :)

Niebo ♥ Kocham, uwielbiam chmury, zachody słońca, białe chmurki na błękitnym oceanie nieba, achhhh :D Środkowe zdjęcie jest ostatnio moim ulubionym!

Mój mały zwierzyniec - Irys, vel Isiu to mój najsłodszy rozrabiak. Ma już ponad półtora roku, ale uwielbia wskakiwać mi na kolana, choć już ledwo się na nich mieści. Ostatnio dostał nową, różową obrożę za karę - poprzednią przetarł, więc dostał trochę dziewczęcą.. :D Kot - Kiciu - po prostu :D pozował mi do zdjęć - serio, chodził za mną i patrzył co dziwnego trzymam w rękach i pewnie się zastanawiał co ta Aga trzyma w łapach i dlaczego to coś pstryka.
Ostatnie dmuchawce i małe, dzikie jabłuszka :)

W sierpniu zrobiłam więcej selfików niż przez kilka miesięcy :D Górne pochodzą z mojego instagramu, a poniżej ze Snapchatu :>
Wygrałam Big Milka.. 2 razy, jednego po drugim! Szczęście się do mnie uśmiechnęło, ale w minionym roku wygrałam ich dużo więcej :) Choć sierpień miałam dosyć pracowity to znalazłam czas na odwiedzenie Krakowa - byłam na spotkaniu dotyczącym współpracy z estetycznie.pl. Pazurki - hybrydy Semilac w moim ulubionym kolorze - Intensive Red 027 ♥ Ostatnie zdjęcie to niedzielne próby zrobienia domowej pasty cukrowej - będę próbowała dalej, bo za pierwszym razem coś nie do końca mi wyszło :) 

Zapraszam na instagram, gdzie często publikuję nowości :D -> klik w obrazek

Powodzenia dla rozpoczynających nowy rok szkolny! Studentom życzę kolejnego, miłego miesiąca wakacji :)


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Jakiego masz fajnego psiaka :)) Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosia! :* Wygłaskam Iryska od Was wszystkich :D !

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia, jakie urocze zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten makijaż ze zdjęcia na którym masz bluzkę w kwiaty :) I kooootekkk taki słodki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Miał być delikatny makijaż, ale troszkę zaszalałam :D Kitek słodki, ale niegrzeczny :)

      Usuń
  4. Ach te widoki ❤️


    _________________
    Fashion makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, fajne są takie mixy zdjęciowe ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, śliczna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę makijażu i człowiek od razu lepiej wygląda! :D

      Usuń
  7. Jaki fajny ten Twój piesio! :) Piękne zdjęcia nieba i przyrody! A co jest nie tak z tymi hybrydowymi pazurkami? na zdjęciu wyglądają bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justyna :* Hybrydy miały się dobrze dopóki nie złamałam paznokcia i musiałam je skrócić do minimum :)

      Usuń
  8. Ja gdy wygrywałam BigMilka zawsze cieszyłam się cały dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie u Ciebie
    naprawdę
    bardo podobają mi się Twoje zdjęcia
    ja pod koniec ciąży raczej robię już mało selfie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było ;)
    Robisz piękne zdjęcia i jesteś bardzo fotogeniczna ;* Lubię takie podsumowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdjęcia! Szczęściarą jesteś, że te Big Milki tak wygrywasz.
    Również obserwuję! Dziwne, że trafiłam do Ciebie dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mówiłaś, że masz bloga! :D Fajnie! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne włosy! Dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix, a zdjęcie w koniczynach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.