CO WIDZIAŁAM, KOGO SPOTKAŁAM? MEET BEAUTY, II EDYCJA, 2016 ♥

poniedziałek, 25 kwietnia 2016


Trochę ochłonęłam po sobotnim, ogromnym wydarzeniu i mam ochotę coś Wam poopowiadać na temat Meet Beauty! Wiem, że pojawi się jeszcze 299 innych relacji, ale ja też bym chciała napisać kilka słów na ten temat :) Nie będzie to typowa relacja, bo nie zrobiłam zbyt wielu zdjęć, ale chcę podzielić się swoimi przemyśleniami i emocjami jakie mi towarzyszyły :)

W sobotę, o 6 rano, wyruszyłyśmy z Magdą (Optymistyczne dni) na pociąg. W ogóle nie wiem czy Wam opowiadałam jak poznałam się z Magdą, no a w sumie jest to dosyć ciekawe i mam nadzieję, że Madzia się na mnie nie obrazi ♥ Blog Optymistyczne dni znałam już sprzed MB, często na niego zaglądałam i bardzo lubiłam czytać świetne wpisy, które się tam ukazywały. Wiedziałam, że jego autorką jest Magda, ale nigdy nie wspominała o tym skąd pochodzi - a ja szanuję jej prywatność. Przed poprzednią edycją Meet Beauty, zapewne wspomniałam gdzieś na Instagramie bądź gdziekolwiek indziej, skąd będę wyruszać do Warszawy i po jakimś czasie dostałam od Magdy wiadomość email, że ona też jedzie z tej samej stacji, co ja. Nasza rozmowa przeniosła się na prywatne konta facebookowe i okazało się, że mamy 40 wspólnych znajomych i mieszkamy od siebie jakieś 8 km, a wcześniej się nie znałyśmy! Magda jest przeeeesympatyczna, możemy pogadać na wiele tematów i zarówno podczas poprzedniego MB jak i tego trzymałyśmy się razem i gadałyśmy przez całe godziny w pociągu jak dwie cyganki :D Widzicie jak łatwo spotkać fajną dziewczynę z którą da się pogadać na na prawdę wiele tematów i która interesuje się tym samym co Ty? ♥

Do Warszawy dojechałyśmy przed 8, a kilka minut po bez większych poślizgów czasowych trafiłyśmy na Stadion Narodowy, gdzie odbywała się II edycja konferencji. Tym razem zaproszono 300 blogerek (przepraszam, 299 blogerek i jednego blogera:)) i miałyśmy jeszcze godzinkę do rejestracji, więc mogłyśmy na spokojnie odpocząć i popodglądać kulisy całego wydarzenia. Po jakimś czasie dołączyła do nas Ewelina (Alleve) i razem czekałyśmy na rejestrację. Po 9, po odebraniu identyfikatorów ruszyłyśmy do sali "relaksu" i właśnie tam firmy miały swoje stoiska - nie zabrakło tam stoisk Eveline, Glov, Lirene, Pilomax, Golden Rose, Bielenda, Got2 Be, Palmers, Indigo, Schwarzkopf.

Miałam okazję uczestniczyć tylko w dwóch warsztatach - pierwszym, paznokciowym z firmą Indigo i pielęgnacyjnym Tołpa. Był również warsztat makijażowy przygotowany przez markę Lirene, który prowadzony był przez panią Annę Orłowską.

Pierwszy warsztat, paznokciowy podobał mi się dużo bardziej niż pielęgnacyjny - prowadzony był konkretnie przez przedstawicielkę, stylistkę Indigo, która pokazywała nam najnowszy zabieg - manicure shea, który polega na wpolerowaniu masła shea w płytkę paznokcia. Muszę koniecznie go przetestować na sobie po zdjęciu hybryd :) Podobało mi się, że warsztaty te nie tylko zawierały część praktyczną, ale również teorię i błędy podczas wykonywania hybryd, które niestety są często powielane. Od Indigo dostałyśmy ogromną wyprawkę zapakowaną w ogromną, złotą torbę i możliwość zapisania się na warsztaty z wykonywania manicure hybrydowego. Niestety, dla mnie nie starczyło miejsca i mam cichą nadzieję, że jednak przejdę na listę podstawową na szkoleniu w Krakowie.

Później uczestniczyłam w warsztatach pielęgnacyjnych prowadzonych przez przedstawicielkę firmy Tołpa. Prowadząca przedstawiła nam sposób na to jak kupować mniej kosmetyków. Niestety, warsztaty te były dla mnie najmniej interesujące i niestety troszkę nudne, choć wszystko, co było przedstawione było dobrym sposobem, jednak dla mnie wykład trwał zbyt długo jak na przekazanie takiej ilości treści ;)

W trakcie każdych warsztatów trwały też wykłady, m.in. "Wykład is the king" prowadzony przez Tobiasza Kujawę, "Od vloga do biznesu" prowadzony przez Monikę Busz-Ruciecką" znaną jako "Lady Makeup", wykład o budowaniu i angażowaniu społeczności instagramowej prowadziła Marta prowadzącą Superstyler.pl. Ostatnim wykładem był wykład Anny Pytkowskiej i Katarzyny Nowakowskiej, BLOGmedia, poruszający temat zarabiania na blogu i współpracy z klientami. Miałam okazję uczestniczyć właśnie w ostatnim wykładzie, bo niestety w trakcie poprzednich trwały wykłady na które byłam zapisana, ale bardzo mi się podobał właśnie ten wykład.

Po warsztatach pielęgnacyjnych był czas na posiłek i odwiedzenie stoisk firm. Niestety, kolejki były ogromnie długie i nie każde stoisko dane było mi odwiedzić, a jeśli już stałam w kolejce i byłam już bardzo blisko (np. badania skóry głowy i włosów na stoisku Schwarzkopf) to zaczynały się moje warsztaty i musiałam wyjść z kolejki, by się na nie nie spóźnić. Było też troszkę mało czasu na poznanie innych dziewcząt, bo MB zapewniło nam bardzo napięty harmonogram, jednak wiecie co? Jestem ogromnie zadowolona z tego wydarzenia! Mogłam poznać tak wiele fajnych osób, spotkać się z tymi dziewczętami, które już poznałam na poprzedniej edycji, porozmawiać lub choćby przywitać się. Nawet nie wiecie jakie to miłe, gdy poznajecie kogoś, kogo znacie przez internet, na żywo! Z tego miejsca chcę pozdrowić Magdę - Optymistyczne dni, Kasię - Miminalniee, Ewelinę - Alleve, które towarzyszyły mi przez całą konferencję ♥ Miałam okazję zamienić też słowo lub poznać Magdę - Mademoiselle Magdalene, Justynę - Blankita Paulinę - Alterego, Anię - Ania maluje, Justynę - Hushaaabye, Lidkę - Retromodernę, Dominikę - Kosmetyczne Szaleństwo, Anię - Kosmetykoholizm, Alę - Alicja Witza, Paulinę - Paulina blog, Olgę - A piece of Ally, Olę - Beautyfieldss, Karolinę - Weemini, Asię - Joanna Lifestyle, Natalię - Elf naczi, Agnieszkę - Bijum, Asię - Kolorowy Pingwin -  nie chciałam napisać "wiele fajnych osób", bo nie traktuję ludzi jak cyferki i bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać dziewczyny ♥

Ostatnio wkręciłam się w snapy i możecie mnie znaleźć pod nazwą: " aganiz ". Początkowo miał to być to tylko i wyłącznie mój prywatny snapchat, ale jednak przekonuję się, by był też bardziej blogowy. Nie mam zamiaru pokazywać tam całego mojego dnia czy moich bliskich, ale może będziecie mogli poznać mnie lepiej niż tylko dzięki blogowi czy instagramowi. Powyżej screeny ze snapów dziewczyn :)

O 17 skończyła się konferencja i musiałyśmy niestety wracać już do domków.. Oby do następnej edycji ! ♥

Z konferencji wróciłyśmy z głową pełną emocji i.. siat! Firmy obdarowały nas ogromnymi zestawami kosmetyków, jednak mam zamiar oddać Wam pewną część, bo mam duuużo zapasów, a nie chcę rozpoczynać czegoś nowego nie kończąc poprzednich produktów, a ja na pewno nie zużyję wszystkiego, a mam nadzieję, że i Wy skorzystacie z tych produktów :)
Byłyście na Meet Beauty? Jak wrażenia?
Buziaki dla wszystkich uczestniczek i do zobaczenia :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.