IDEALNY ODCIEŃ NA JESIEŃ | SENSIQUE COLOR, 194 CHERRY

środa, 14 października 2015

Jesień kojarzy mi się przede wszystkim z ciepłymi, ciemniejszymi kolorami, a bordo króluje w tym rankingu. Odcień 194 Cherry jest głębokim odcieniem, w którym możemy dopatrzeć się wielu odcieni czerwieni. Jedno jest wiadome, bordo jest iście królewskim zabarwieniem!

Na chwilę obecną zrezygnowałam z hybryd, choć je uwielbiam, bo są świetną alternatywą dla zwykłych lakierów, ale muszę pilnować długości paznokcia i piłować go, co uniemożliwia mi hybryda. Poza tym, mam teraz tak wiele pięknych lakierów, że aż żal ich nie używać! :)

Lakiery Sensique testuję już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że są całkiem fajne! Gładko się nakładają, nie ciągną się. 2 warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia naturalnej płytki paznokcia. Do pokrycia paznokcia lakierem Cherry również użyłam 2 warstw :) Lakiery szybko schną, a po ich zastygnięciu nie tworzą się brzydkie odbicia wszystkich przedmiotów, których dotykałyśmy. 

Trwałość lakieru z bazą i topem (produktów, które używam zawsze, czyli: odżywki Golden Rose Black Diamond Hardener; top: Color Club 0-60 Speedy Top Coat) jest przeciętna - bez uszczerbków lakier Sensique nosimy ok. 3-4 dni.

Ogromnym plusem lakierów jest pojemność porównana do ceny: 10 ml/6,99 to całkiem przyjemny wydatek:) Dostępne w Drogerii Natura.
Pewnie pokażę Wam jeszcze kilka innych lakierów Sensique Color i serię french, bo mają bardzo fajne odcienie - nie tylko jesienne :) Dostępne w Drogerii Natura.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.