MAKEUP REVOLUTION - TREAT | SZMINKA NA CO DZIEŃ O IDEALNYM KOLORZE ♥

wtorek, 14 lipca 2015

W dniu dzisiejszym witam Was serdecznie wraz z moją facjatą i szminką na ustach :>  Szminka, ostatnio kultowej, marki Makeup Revolution, którą można dostać za niesamowicie niską cenę 5 złotych! Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tym produkcie zapraszam do czytania dalej :)

Szminka ma 3,8 g i odcień, który posiadam to "Treat" - brudny, herbaciany róż z lekką domieszką brązowych tonów. Zamknięta jest w słabej jakości, plastikowej skuwce z łatwo zdzierającymi się napisami. Na górnej części wieczka widnieje wkładka, która ukazuje kolor pomadki - praktyczny gadżet dla szminkomaniaczek ;) Ma bardzo kremową, pomadkową konsystencję. Sunie po ustach bardzo gładko pokrywając je równomiernie kolorem bez smug. Charakteryzuje się na prawdę dobrą pigmentacją i pozostawia lekko satynowe, bezdrobinkowe wykończenie. Szminka nie podkreśla suchych skórek ani nie powoduje ich przesuszenia. "Treat" ma bardzo miękką konsystencję, ale jeszcze nie stopiła mi się w ciągu upałów. Produkt bezzapachowy, bezsmakowy. Schodzi z ust równomiernie, nie rozlewa się po skórze nawet bez użycia konturówki. Ogromnym minusem tej pomadki jest jej trwałość - nie przetrwa nawet godziny. Przy każdym bliższym spotkaniu z szklankami, kubkami, pozostawia po sobie ślady. Często zmieniam wykończenie szminki z satyny na delikatny mat poprzez odbicie jej na chusteczce. Taki zabieg pozwala nieco dłużej przetrwać szmince na ustach, choć nadal godzina to maksymalny czas żywotności. Szminkę należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.
Po lewej stronie szminka od razu po nałożeniu, a po prawej odbita na chusteczce. Szminka nie jest najlepszej trwałości, ale jej kolor uwielbiam i nieskromnie mówiąc pasuje do mnie - ma ciepły odcień, ale nie sprawia, że zęby wydają się żółte. Idealna szminka na co dzień, ale nie na dzień w którym nie mamy czasu poprawiać makijażu, bo niestety aby kolor widniał na ustach, musimy powtarzać jej aplikację w ciągu dnia. Ale jak na szminkę za 5 zł, przebaczę wszystkie niedogodności ;) Dostępna w wielu drogeriach internetowych w kilku odcieniach. W Krakowie dostępna w drogerii Jasmin na ul. Długiej wraz z innymi produktami Makeup Revolution.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. świetny kolor! super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, ale takie odcienie do mnie nie pasują niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czaiłam się na jedną z tych pomadek, ale teraz wiem, że nie warto wydawać nawet tak małych pieniędzy :( A szkoda, bo kolorki mają piękne...
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 5 zł aż żal nie kupić :) Ale to prawda, jeśli przeszkadza komuś poprawianie co kilka minut pomadki to lepiej nie kupować :)

      Usuń
  5. Piękny kolor szminki - zachwycił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam ją w kolejnym zamówieniu! Kolor przemawia do mnie w 300% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak już zamówisz to pochwal się i pokaż jej kolor na sobie!! :)

      Usuń
  7. Piękny kolor!
    Kupiłam kiedyś jednego nudziaka ale sprezentowałam go mamie :)
    Muszę zajść jeszcze raz do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nudziaki podbiera mi mama - ostatnio zobaczyłam, że nosi w torebce Eliksir z Wibo bodajże o nr 05 :>

      Usuń
  8. Kolor piękny! :) Zapisuję na swoją liste chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma naprawdę fajny odcień, bardzo lubię takie u siebie na ustach, jakoś tak są jeszcze w sferze mojego komfortu. Szkoda, że jest taka mega nietrwała, byłby by fajnie jakby wytrzymywała dłużej. Ale oprócz tego naprawdę najs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje usta wyglądają obłędnie w każdym kolorze ! Widziałam u Ciebie tyle pięknych kolorów, że nie możesz się z tym nie zgodzić :> No niestety, troszkę zachowuje się jak błyszczyk, ale jej kolor i cenę uwielbiam :D

      Usuń
  10. Kolor faktycznie świetnie Ci pasuje, u mnie chyba by się nie sprawdził. Wolę co prawda ciepłe, ale nieco bardziej różowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz. Masz tak piękną urodę, że według mnie wszystko Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystko do mnie pasuje - chłodne odcienie czerwieni, które strasznie mi się podobają, wyglądają na moich ustach okropnie :(

      Usuń
  12. Kolor bardzo fajny :) Faktycznie na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz ładną karnacje ; ) a kolor pomadki jest świetny, pozdrawiam cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty jesteś śliczna, nie mogę się napatrzeć na to pierwsze zdjęcie! Pomadka prezentuje się naprawdę ładnie, a ta fatalna trwałość, zdecydowanie do wybaczenia za piątaka :-) W sierpniu wybieram się do Krakowa, to może wreszcie uda mi się odwiedzić tę słynną drogerię Jasmin i jej asortyment :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakaś ty piękna! Kolor szminki zdecydowanie nie dla mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna z Ciebie babeczka :) A kolor pomadki jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna Aga i piekne zdjecia ;* nie przepadam za kolorem na ustach u siebie, ale u innych bardzo mi sie podoba ;) pasuje Ci ten kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty w niej wyglądasz pięknie, a ja niestety wyglądałabym jak własna babcia :( Kiedyś kupiłam pomadkę GR, w sklepie wyglądała na cudny odcień nude, na ustach okazała się brązowa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta pomadka. Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwie pomadki MUR, ich kolory strasznie mi się podobają... ale wysuszają moje usta na wiór :C Aż mi szkoda, bo mam przepiękny kolor nude a nie mogę go użyć, bo po 15 minutach moje usta wyglądają bardzo nieestetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do makeup revolution, to w ogóle kolory są nieprzeciętne, czy jeśli chodzi o paletki cieni czy właśnie szminkę.
    Ta z Twoich zdjęć wygląda uroczo właśnie dlatego, że jest niezwykle naturalna - napatrzeć się nie można, a przy ładnym kształcie ust jak Twoje to tym bardziej wpada w oko.
    Bez nudy - ale i bez krzykliwej i czasem nieładnej ekstrawagancji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne piwne oczęta :) Uwielbiam taki kolor :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej! kocham takie kolorki, z tego co widzę troszkę przypomina Essence 05 ,,Cool Nude"!
    Pozdrawiam :*

    http://malla0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.