ULUBIONE POLSKIE YOUTUBE'RKI #2

niedziela, 20 września 2015

Prawie rok temu publikowałam listę z moimi ulubionymi, polskimi youtuberkami, która do dziś cieszy się dosyć dużą popularnością. A jako, że YT stał się moim stałym złodziejem czasu, to cały czas poznaję nowe kanały i subskrybuję. Dziś druga część listy ulubionych użytkowniczek, chyba najpopularniejszej, platformy mediowej. Kolejna złota 9-tka :)
MAXINECZKA 
W tamtym roku nie umieściłam jej, bo jeszcze wtedy nie przepadałam za nią choć oglądałam jej filmy. Teraz oglądam jej każdy makijaż, każdą produkcję i stwierdzam, że robi najpiękniejsze makijaże na YT, a przy tym jest bardzo sympatyczna i profesjonalna :)

ROCKGLAMPRINCESS
Laura jest przesympatyczna, ciepła, taka kochana, ale mój stosunek do niej się zmienił - na początku za nią nie przepadałam, bo oceniłam ją powierzchownie - przyznaję się i żałuję, bo uwielbiam każde jej powiedzonka, a gdy słyszę "must have" od razu słyszę głos Laury! :D Jej haule zawsze są ogromne, ale uwielbiam też filmy o dekoracjach dla domu, vlogi i filmy z rodziną. Mój ulubiony to film o świętach Bożego Narodzenia, świetnie zmontowany i przedstawiający kwintesencję tego magicznego czasu - klik. Ps. dla fanów rodziny Laury - nowy kanał, typowo rodzinny, z vlogami → (klik)

AGNIESZKA GRZELAK VLOG/BEAUTY
Agnieszka - pierwsza, ale nie ostatnia w tym zestawieniu, przesympatyczna, zarażająca pozytywną energią młoda kobieta, wizażystka prowadząca regularnie dwa kanały - vlog i beauty. Na kanale vlog testuje azjatyckie przysmaki z zestawów do samodzielnego przygotowania, ale też testy "dziwnych" owoców, vlogi z podróży i odcinki z pocztą od widzów. Sama nie mogłam uwierzyć, że będę oglądać filmy o przygotowywaniu deserków i będę czekać na "próbę testu" :D Na kanale beauty prezentuje openboxy, charakteryzacje, makijaże i porady urodowe. Oba kanały uwielbiam i oglądam z przyjemnością.

LAMAKEUPEBELLA
"Cześć misie kolorowe" - zazwyczaj tym zwrotem wita nas piękna i sympatyczna Zuzia, wizażystka, wielbicielka samolotów, podróży i oczywiście kosmetyków. Zuzia na swoim kanale często publikuje materiały dotyczące makijażu, testów na żywo, vlogi z zagranicznych podróży, outfity, porady urodowe. Bardzo miło mi się ją ogląda ze względu na to, że jest w podobnym do mnie wieku (kilka lat starsza) i że jest bardzo naturalna, po prostu fajna dziewczyna :)

KLAUDIA ŁEPKOWSKA
Moja równieśniczka, którą oglądam od całkiem niedawna. Wizażystka, miłośniczka czerni, przedstawiająca na swym kanale makijaże, testy na żywo, stylizacje, nowości, openboxy. Podoba mi się to ile pracy wkłada w obróbkę swoich filmów i z filmu na kolejny film idzie jej coraz lepiej na YT :)
AGUSIAK747
Kolejna Agnieszka w tym zestawieniu - sympatyczna zarówno w filmach jak i na żywo :) Aga na kanale porusza głównie tematy makijażowe i pielęgnacyjne. Uwielbiam jej haule i testy na żywo! Zawsze piękna i uśmiechnięta :)

NATALIEBEAUTYYY
Autorką kanału jest Natalia, 20-o kilkuletnia piękna i sympatyczna dziewczyna. Kanał Natalii obfituje w bardzo staranne, wręcz perfekcyjne kolorowe makijaże. Ogrom inspiracji! :)

VIVA-A-VIVA
Karolina, 21 letnia młoda, piękna kobieta pełna wdzięku i uroku to założycielka kanału viva-a-viva, na którym porusza tematykę modową, związaną z jej studiami, ale i makijażową. Filmy Karoliny mają bardzo dobrą jakość, są zawsze przemyślane i starannie obrobione.

CZARSZKA
Miła, sympatyczna, ale też trochę tajemnicza (sama nie wiem dlaczego tak sądzę :D), młoda kobieta. Bardzo lubię filmy o robieniu własnych kosmetyków, które najczęściej oglądam na jej kanale, ale prezentuje również swoje makijaże, recenzje, denka i filmy o tematyce sportowej.
Kogo dodałybyście do powyższej listy? ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Ja oglądam: Kornela, MsDoncellita, Nataliebeautyyyy, Katosu, CalMeBlondieee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CallMeBlondieee też oglądam i lubię, ale szkoda, że jej filmy pojawiają się tak rzadko.. ;)

      Usuń
  2. Też uwielbiam ten film Laury o Świętach. Moje ulubione jej powiedzonko to "Love it!" Założę się, że właśnie usłyszałaś, jak to mówi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha "Love it!" też uwielbiam :D Całą ją uwielbiam, jest przeesympatyczna i kochana :)

      Usuń
  3. Znam Maxineczkę i Klaudię Łepkowską :) dodałbym nudziarę.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziary chyba nie znam, ale sprawdzę i obczaję! :)

      Usuń
    2. Również dołączam się do polecenia Nudziary. Ładna i sympatyczna z niej kobitka :)

      Usuń
    3. Właśnie obejrzałam jej GRWM i właśnie trafiła do subskrypcji :) Dzięki za polecenie, kobietki! :)

      Usuń
    4. Nie ma za co :)
      Polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  4. Rzadko oglądam kosmetyczne, modowe czy urodowe kanały na tym portalu, wolę czytać blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Część z nich znam i oglądam :) Ale chętnie zapoznam się z pozostałymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Youtube to złodziej czasu - zgadzam się w 100%! Zdecydowanie więcej "Ulubionych polskich Youtuberek 1" pokrywa się z moją listą subskrypcji ;) Z powyższej listy znam tylko Maxineczkę - lubię, podziwiam i wgl ;) i RockGlamPrincess za której kanałem natomiast nie przepadam - jest bardzo sympatyczna i podchodzi do swojego kanału bardzo profesjonalnie to fakt! - ale jak dla mnie ... 'za słodkie' to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O RockGlamPrincess miałam początkowo dokładnie to samo zdanie i niestety potraktowałam ją bardzo powierzchownie.. ale z każdym filmem ją polubiłami teraz oglądam jej każdy film, ba nawet toleruję ten przepych słodyczy i nawet go lubię! :)

      Usuń
  7. oglądam Zuzię, Agusiak i Maxi , polecam Szusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szusz też oglądam, choć nie jest moją ulubioną youtube'rką :D

      Usuń
  8. Nie znam żadnej z tych YT, oglądam tylko Boogiesilver ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam obowiązkowe 160 godzin praktyk po pierwszym roku, i teraz po drugim roku.
    W październiku będę na trzecim roku :). a Ty ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od października zacznę II rok, ale praktyki mogę wykonać kiedy chcę. Fajnie, że praktyki masz tak rozłożone, a nie wszystko na raz ! :)

      Usuń
  10. ja uwielbiam dziewczyny z Loveandgreatshoes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Umieściłam je w pierwszych ulubionych yt :D

      Usuń
    2. widziałam właśnie ;) całą Twoją pierwszą część też oglądam ; )

      Usuń
  11. Znam tylko Maxineczkę, sporo mam do nadrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz Agusiak, nikogo z twojej listy nie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja praktycznie w ogóle nie oglądam, jakoś nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twojej youtubowej listy oglądam i bacznie śledzę jedynie dwie pierwsze dziewczyny. Za Laurą bardzo przepadam i nie opuszczam jej żadnego filmiku! Bardzo się cieszę na ten jej kanał vlogowy i też już go subskrybuję :D Fajnie się rozwinęła, bo przyznam, że oglądam ją od początku :) Z polskiej blogosfery oglądam jeszcze Katosu, Callmeblondieee, loveandgreatshoes oraz nissiax83 :) Dawniej śledziłam również ciasteczko25, szkoda, że już nie nagrywa tak jak kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nissiax83 też lubię i właściwie nie wiem czemu jej tu nie umieściłam - zapewne zrobię to w III serii mojego yt-obowego wpisu :) Większość produktów, które poleca się sprawdza i bardzo lubię ją za naturalność i szczerość :) Ciasteczko25 nie znam, choć słyszałam od wielu osób, że często ją oglądało ;)

      Usuń
  16. Z Twojej listy oglądam maxineczkę.
    Laury nie lubię, bo jej filmy są takie sztuczne. Jakiś czas temu kasowała wszystkie konstruktywne komentarze, a o tych negujących to nawet nie wspomnę. Od dawna jej nie oglądam.
    Lubię też niesiax83 ale jej kanał ewoluował i już nie jest to samo, co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Większości z nich nie miałam okazji oglądać, ale z przyjemnością to nadrobię w trakcie długich jesiennych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam większość i również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście mało czasu spędzam na YouTube. Prawie wcale. Niestety żadnej z nich nie znam ... ;p Zbliża się jesień, potem zima - być może coś się zmieni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jak ja jestem w tyle w tej tematyce :D oglądałam chyba tylko filmiki Maxineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojaaa, dziękuję za wyróżnienie... nie spodziewałam się :D Ostatni raz umieszczano mnie w takich rankingach chyba w 2012 roku :P

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę, a ja żadnych filmików w sumie na yt nie oglądam, tak jakoś;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.