ULUBIONE POLSKIE YOUTUBE'RKI

piątek, 31 października 2014


Od początku tego roku zaczęłam, stosunkowo często, oglądać filmiki dziewcząt i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że uzależniłam się od nowych "wideorelacji" z nowości kosmetycznych, zakupów, recenzji, makeupów. Dziś przedstawię Wam kilka, no dobra kilkanaście, "Youtuberek", których jestem wielką fanką.

Karolinę Gołębiewską zaczęłam oglądać najwcześniej. Każdy jej nowy film na kanale Stylizacje, StylizacjeTV czy Hejlobuzy jest zawsze przeze mnie oglądany. Bardzo pozytywna osoba, pełna energii i przy tym bardzo sympatyczna ;)

Katosu - moja mistrzyni i guru makijażowe! Nie ma osoby, która by o niej nie słyszała. Profesjonalizm i piękno w jednym ciele! :)

Szalona, pozytywna  profesjonalistka. Ekspertka od makijaży, projektów DIY, brwi i piercingu. Zawsze uśmiechnięta :)

Kanał Panna Joanna Makeup i jej drugi kanał Panna Joanna za granicą są często przeze mnie odwiedzane - bardzo pozytywna, sympatyczna blondynka, która na pierwszym opowiada o kosmetykach, makijażu, strojach, zakupach, a na drugim ukazuje nieznane fakty o kraju i zwyczaje w którym obecnie mieszka, czyli Irlandii.

Kasia i Justyna z kanału Loveandgreatshoes to mega pozytywne kobiety. Kasia - blondynka i Justyna- brunetka tworzą niesamowicie fajny, zgrany duet! Kanał kosmetykowo-ubraniowo-lifestylowy warty uwagi ;)

Kontrowersyjny Lis - sympatyczna, przepiękna z poczuciem humoru, które nie każdy toleruje.. ;-)

Najmłodsza autorka filmów, które subskrybuję - Weronika - jest w moim wieku (tj. ma 19 lat) i filmy, które publikuje to zazwyczaj outfity, makijaż, podróże. Każdy jej materiał jest świetnie obrobiony i "zmajstrowany". Najpiękniejszy uśmiech youtub'a :)

Szavkaworld podbiła moje serce tuż po Stylizacjach ! Mega pozytywna, energetyczna kobieta, która mówi dużo i na temat. Ilość języków, które zna wprawia w osłupienie. Obecnie mieszka w Niemczech i publikuje posty o kosmetykach, pielęgnacji, lifestyle, językach, podróżach. Szkoda, że ostatnio jest jej tak mało na YT.

Nie mogę nie wspomnieć o bardzo znanej włosomaniaczce - Pauli - która od niedawna zaczęła swoją przygodę z YT. Paula opowiada o kosmetykach, pielęgnacji swoich pięknych włosów, a także o zakupach. To miła, sympatyczna 20-latka ze świętokrzyskiego ;)

Ps. to nie wszystkie dziewczęta, które subskrybuję i uwielbiam - to tylko mała garstka :)

Które kanały na YT są Waszymi ulubionymi? ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Katosu, Red Lipstick Monster i Lisie Piekło również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie oglądam na youtube nic poza filmami ze słodkimi i zabawnymi zwierzakami :)

      Usuń
  3. Katosu miałam okazję oglądać kilka lat temu kiedy publikowała swoje make up na jakimś portalu :) uwielbiałam jej makijaże :) jest świetna ! A Weronikę Załazińską zauważyłam ostatnio, rzeczywiście bardzo sympatyczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika jest świetna! Szkoda, że nie nagrywa za często.. A Katosu jest mistrzem nad mistrzami! ;D

      Usuń
  4. Uwielbiam KatOsu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga ! ale trafiłaś :D wszystkie co wymieniłaś oprócz Pauli znam i oglądam nałogowoo :D dodam jeszcze , ze uwielbiam też Szusz i Aggie81irl i The Oleskę :)
    pozdrowienia K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że trafiłam! :D Też oglądam Szusz, Zmalowaną no i oczywiście Maxineczkę :)) Również pozdrawiam ! ;)) ;*

      Usuń
  6. Aaaa jeszcze Alicja Czarodziejka , Zmalowana ,Misspkproject i Lamakeupbella :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę nadrobić zaległości bo kilku kompletnie nie znam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie znam i także polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiekszość znam, ale nie oglądam ich za często, Ewka jest przezabawna!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze Maxineczka! jak moglam zapomniec ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś rzadko oglądam kosmetyczne filmiki na youtubie, ale Karolinę Gołębiewską i Katosu znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KatOsu i Maxineczka nigdy nie znikają z moich subów. Uwielbiam je. Czuje jakbym je znała od lat :D Stylizacji jakoś nie mogę przebrnąć. Ale zaciekawiłaś mnie lisicą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje, Szavkę, RLM i Pannę Joannę staram sie oglądać regularnie. Nie znam jedynie Weroniki Załazińskiej.
    Co do Hej Łobuzy, nie mam ich w subskrypcjach, ale czasami wyświetla mi się jako polecany - nie jestem w stanie obejrzeć żadnego filmu do końca - jakoś nie mogę znieść DG.

    Na mojej iście na 1. miejscu znalazłaby się Szusz. To pierwsza juciuberka :) którą zaczęłam oglądać. No i plusik za to, że mieszka w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdecydowanym mistrzem makijażu jest maxineczka. Poza tym oglądam wszystkie dziewczyny, które wymieniłaś, oprócz Pauli. Poza tym bardzo lubię Hanię z Digitalworldgirl13 i Martę z kanału Zmalowana

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i oglądam każdy kanał, który wymieniłaś ;) Ale poza tym jeszcze dużo innych :P DG to chyba jeden z pierwszych youtuberów, którego oglądałam, jeszcze zanim urodowe kanały stały się popularne i nie było na co patrzeć ;P A teraz jak jest z Karoliną też staram się oglądać ale nie mam aż tyle czasu żeby wszystko regularnie sobie 'odhaczać' ;) Na koniec podam kilka dziewczyn, które oglądam, może coś Ci się spodoba ;) : MsDoncellita, SkinTherapy22, The Mad Brunette, Aleksowe Love, Ann In Summer, bykarlajn, callmeblondieee, FoodDrugAndCosmetics, GlammyFreak, mililook, PannaNaturalna91, soulmatex22, zmianoholiczka, BlankaLoves. Jest tego jeszcze więcej, ale wymieniłam te, których kanały odwiedzam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez robilam kiedys podobny wpis, ale Twoj prezentuje sie duzo lepiej ;)) kilka dziewczyn znam i rowniez ogladam, a te o ktorych nie slyszalam z checia nadrobie ;) jestem uzalezniona od YT! ;D

    Z tego co pamietam widzialam kiedys Twoj filmik, nagraj cos jeszcze! ;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zdecyduje się na YT ale to jeszcze nie ten czas hehe :D miło mi bardzo ! :**

      Usuń
  17. Oglądanie Youtuberek strasznie wciąga! Większość wspomnianych przez Ciebie oglądam, ale aktualnie najczęściej włączam Szusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.