Czy warto mieć Instagram?

poniedziałek, 16 października 2017

Instagram to platforma, która najszybciej zdobyła uznanie internautów (tuż po Facebooku i Youtube) głównie dzięki prostocie użytkowania i łatwości dodawania zdjęć - wystarczy zainstalowana aplikacja, dobre ujęcie i kilka filtrów. Instagramowe życie zazwyczaj usłane jest różami - perfekcyjne kadry, genialnie dopasowana stylistyka zdjęć, wszystko jest jak gdyby zdjęte z obrazka. I nie, to nie chodzi o to, że neguję - wręcz przeciwnie - podziwiam osoby, które potrafią zapanować i odnaleźć swój styl, wyrażenie siebie poprzez zdjęcia.

Instagram to moja rozrywka - uwielbiam szukać nowych profili, inspirować się i dzielić zdjęciami. Niekoniecznie są to zdjęcia wypozowane i naszprycowane filtrami. Pamiętacie, gdy ostatnio tak narzekałam na moje zdjęcia, na brak konkretnej stylistyki na moim insta stories? Wciąż tak jest, choć moje żale i marudność trochę ustały.. Wiecie dlaczego?

Dlatego! Nawet nie wiecie ile pozytywnych wiadomości otrzymałam tuż po publikacji tych kilku nagrań. I wiecie, nie chodziło mi tutaj o specjalne pocieszenia, głaskanie po główce - brakowało mi motywacji do tworzenia czegoś nowego i wyjścia poza "moje" zdjęciowe standardy. Trochę pobawiłam się telefonem, aplikacjami (dzięki Ala za polecenie Lightroom'a - jest super ♥) i w rezultacie wszystkie zdjęcia, które mogliście zobaczyć nie przeszły przez aparat ani komputer.


Udział wzięło kilka super babeczek, którym serdecznie dziękuję za dołączenie do akcji i samą chęć udziału ♥
@ciao_bella_m
@cytrynkowepazurki
@mmichalowa
@agu_blog
@symforyna
@lilok_says
@hellojzaboutbeauty
@justynabeautymakeup 

Wiecie, jak takie akcje łączą? Poznaję nowe osoby, Wy poznajecie się nawzajem, motywujemy się do tego, by poświęcić chwilę czasu na tworzenie zdjęcia, dodanie, bądź ewentualną edycję. Poza tym, wpływa to również w jakimś stopniu na rozpoznawalność moją i osób, które biorą udział w tej akcji. Jestem mile zaskoczona, że tych kilka kobietek z dnia na dzień, spontanicznie dołączyło po to, by zmotywować się do częstszego dodawania zdjęć ♥


Wszystkie zdjęcia z akcji znajdziecie tutaj a moje zdjęcia, jak zawsze, na moim profilu na instagramie @Agnieszkabloguje. Chciałabym nagrodzić dwie kobietki, które dzielnie dodawały zdjęcia i były na tyle zmotywowane, że wytrwały w całotygodniowym wyznaniu. Brawa dla @Ciao_bella_m oraz @cytrynkowepazurki - odezwijcie się do mnie na mail: your0pleasure@gmail.com w celu podania danych do wysyłki :)


A Wy za co kochacie / nienawidzicie Instagram ? 

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.