APLIKACJE NOWOCZESNEJ KOBIETY !

środa, 3 września 2014

Żyjemy w czasach, gdzie smartfony i inne nowinki techniczne są przedłużeniem naszych rąk, narzędziami do pracy, przedmiotami, dzięki którym mamy kontakt, dosłownie, z całym światem. Aplikacje instalowane w urządzeniach przenośnych nie muszą być tylko źródłem rozrywki czy inspiracji. Mogą być też... No właśnie, do czego mogą być potrzebne aplikacje? 
FABRIK - aplikacja służąca do wyświetlania e-booków/dokumentów w formacie pdf. Program jest bardzo przejrzysty i prosty w obsłudze. Jego anglojęzyczna wersja nie przeszkodzi w użytkowaniu nawet lingwistycznym laikom :) Po zainstalowaniu oraz uruchomieniu nie ma zbędnej opcji "rejestracji". Po wrzuceniu na telefon/tablet pliku w formacie pdf należy odnaleźć dokument należy nacisnąć "open", a następnie wyszukać pliki i załadować je. Gdy plik jest załadowany można od razu przystąpić do czytania. To, co najbardziej mi się podoba w tej aplikacji to zmiana strony poprzez przesunięcie palcem w lewo (kolejna strona), w prawo (poprzednia strona) i towarzysząca animacja przerzucanej kartki. Dużym ułatwieniem jest możliwość zmiany podświetlenia strony na bardziej przygaszoną lub rozświetloną poprzez przesunięcie palca w górę i dół podczas czytania. Fabrik to aplikacja dzięki której można czytać wiele książek jednocześnie, bo automatycznie robi "zakładkę" na stronie którą ostatnio czytaliśmy i możemy zmienić książkę na kolejną z kolei. Nie ma ograniczeń w liczbie załadowanych książek, więc można czytać do woli ! :)
LISTONIC - wygodna, polskojęzyczna aplikacja służąca do robienia listy zakupów niewymagająca rejestracji. Po zainstalowaniu ukazuje się menu, gdzie możemy utworzyć i nazwać listę  (zazwyczaj wpisuję nazwę sklepu w którym planuje zakupy), zatwierdzam. Następnie pokazuje się okienko u góry do wpisywania produktów - po wpisaniu kilku liter wyświetlane są podpowiedzi. Można skorzystać także z listy najbardziej popularnych produktów, np. jajka, masło, chleb, ser itp. Wystarczy nacisnąć by dany produkt został dodany do naszej listy zakupów. By usunąć kupione produkty należy kliknąć na krateczkę obok produktu i zrobić "check", czyli tzw. ptaszka oraz kliknąć "wyczyść kupione produkty". Rejestracja nie jest wymagana, jednak gdy zalogujemy się i odwiedzimy aplikację Listonic, ukażą się promocje w niektórych supermarketach, a także wskazówki odnośnie żywności lub środków chemicznych, które umieściliśmy na liście naszych zakupów. Proste, szybkie i wygodne, prawda? :)

To była pierwsza część aplikacji z których najczęściej korzystam.

A jakie są Wasze ulubione/najczęściej używane aplikacje? 

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. skąd naszyjnik ? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kalendarzyk miesiączkowy, Run-log ( do biegania) i The night Sky ( aplikacja za pomocą GPS pokazuje na niebie gwiazdy, planety i gwiazdozbiory i dzięki niej dobrze znam niebo w nocy). ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo fajna ta aplikacja Listonic ; ) na pewno się przyda, więc jeśli tylko będę miała czas to zaraz ją ściągam ; )
    zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aplikacja z listą na pewno by mi się przydała (bo obecnie maltretuję notatnik :P), u mnie podstawa to instagram oczywiście, darmowa bramka sms oraz pogram do obróbki zdjęć : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Listonic, a może przekonasz się do wersji elektronicznej :)

      Usuń
  5. Listonic uwielbiam, bardzo fajna apka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Listonic znam, ja jescze jako początkujace biegaczka potrzebująca motywacji używam oczywiscie Endomondo :)

    Obserwujęi zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endomondo też używam, choć ostatnio rzadziej (bo ostatnio mniej się ruszam) :P

      Usuń
  7. Zainteresowalas mnie 2 aplikacja, to cos dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze zamierzchły telefon bez dotykowego wyświetlacza. Taaaa... Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni. A mój S ma np Endomondo, które uwielbia, śmiesznie widać na nim trasę jaką zrobiliśmy np rowerem :)
    Jeszcze jak już sobie zorganizuję cywilizowany telefon to będę chciała na pewno taką aplikację do liczenia kalorii, nie pamiętam jak się nazywa. Spodobała mi się też ta pierwsza o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endomondo bardzo przydaje się do obliczania odległości - zawsze mam problem z mierzeniem "na oko", więc fajnie jest się przejść/przebiec/przejechać, żeby widzieć chociaż by przebytą odległość no i spalone kalorie :D Fabrik przydaje się osobom, które nie mają kindle do czytania książek tylko telefon czy tablet - fajna sprawa. Ściągasz (oczywiście "legalnie" z chomikuj haha :D) plik z ebookiem, ładujesz, czytasz i już ! :D

      Usuń
  9. U mnie jest to głównie Endomondo ( żeby kontrolować treningi :D ) i Do it Tomorrow, czyli sprytny kalendarz, dzięki któremu organizuję cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Do it Tomorrow nie miałam, ale chciałabym się nauczyć organizować czas w wersji papierowej (kupiłam sobie kalendarz-notatnik i mały notatnik, więc muszę je wykorzystać) :DD

      Usuń
  10. czytnik do ebooków mam i ja ale inny jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy zachwalają Listonic, a ja ciągle nie mogę się przekonać do takich elektronicznych list zakupów - jednak lista przypięta do lodówki jak na razie u mnie wygrywa z elektroniką :) A co do ulubionych aplikacji - chyba takich nie mam. Na telefonie mam zainstalowany Instagram, Endomondo, Mój kalendarzyk, no i mobileMPK. A i jeszcze 2 gry :) Dużo więcej aplikacji ściągam na tablet. Ale żeby miała jakieś ulubione... No może Instagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Instagram, Endomondo i jakiś czas temu znalazłam mobileMPK, które ostatnimi czasy bardzo mi się przydaje :)

      Usuń
  12. - kalendarzyk miesiączkowy
    - jadojade.pl
    - any.do
    - WhatsApp
    To moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie korzystam z żadnych ;D no prócz endo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kilka ulubionych aplikacji by się znalazło ;) Widzę, że to teraz popularny temat, może w końcu sama się skuszę na post tego typu, może ktoś sobie coś ciekawego znajdzie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Bardzo chętnie Cię odwiedzę i przeczytam :)

      Usuń
  15. a mi został skradziony smartphone ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się nie znam na tych aplikacjach:) hee

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu, o żadnej nie słyszałam... :D

    PS Bogaty sponsor! Zazdroszczę ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadna tam ze mnie nowoczesna kobieta :D Telefon mam do dzwonienia i obsługi przeglądarki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam ten sam telefon jeszcze niedawno;) a ja tam z aplikacji to w sumie najbardziej lubię te standardowe, messenger, instagram, youtube itd;)

    OdpowiedzUsuń
  20. lista zakupów i u mnie gości na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra ta aplikacja z listą zakupów :D chyba wypróbuję! Robię porządek w akcji 'spinam włosy do snu' należysz czy zrezygnowałaś? ;) Pozdrawiam, hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  22. a mam takie pytanie,idziesz na studia zaoczne czy dzienne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie DigiCal w wersji rozszerzonej - wszystko mogę dobrze zaplanować, a nawet zapisuję najważniejsze elementy mojej pielęgnacji (peelingi, maseczki, olejowanie) :) Allegro do spontanicznych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro to wróg niewielkich oszczędności skrywanych hen hen głęboko w skarbonce ! :D

      Usuń
  24. Z chęcią poczytałabym jakiś e-book na telefonie, jednak przy wymiarach mojego wyświetlacza jest to niewykonalne :) Z chęcią przeczytałabym notkę na temat aplikacji pomagających w upiększeniu menu telefonu, dodaniu ciekawych bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś napiszę taką notkę, dziękuję za podesłanie pomysłu ! :)

      Usuń
  25. Ja listę zakupów robię tradycyjnie na kartce i bardzo dobrze się to u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny wpis! Moje ulubione aplikacje to WomanLog (kalendarzyk miesiączkowy i dni płodnych), Quit Smoking (widzę ile kasy zaoszczędziłam rzucając palenie i jestem z siebie dumna), Instagram i Endomondo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Listonic już zainstalowany ;)
    Moje to głównie endomondo, instagram LifeSum- b. fajna apka do zapisywania i liczenia zjedzonych kalorii, no i pinerest,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O LifeSum nie słyszałam, ale brzmi fajnie. Wprowadza się zjedzony posiłek i to liczy kalorie, czy wprowadza się zjedzone produkty? ;)

      Usuń
  28. Listonic to coś co powinnam zainstalować. Choć nie wiem czy to coś da skoro notesy zakupowe i tak leżą puste... Uwielbiam takie białe, przejrzyste czyste blogi. Radość oglądania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przekonasz do elektronicznej wersji, zawsze to lekkie odciążenie dla mózgu :)

      Usuń
  29. Ja uwielbiam korzystać z Instagrama, ponieważ tam znalazłam dużo fajnych dziewczyn z którymi można porozmawiać na te same tematy co nas interesują :) Lubię jeszcze endomondo do biegania :) i mój kalendarzyk miesiączkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja używam kalendarzyka miesięcznego :) w końcu mam wszystko zapisane tak jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam tylko aplikacji mobilnej ze swojego banku :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.