AKTUALIZACJA WŁOSOWA

czwartek, 23 października 2014

Ostatnia aktualizacja pojawiła się w maju [klik] i wiele od tego czasu się zmieniło. Moje włosy przeżyły koloryzację henną Khadi jasny brąz o której co nieco możecie poczytać tutaj [klik], a także porównać kolor po koloryzacji z obecnym. Niestety, w trakcie oraz po wakacjach, były nieco zaniedbane i od września powróciłam do ich intensywnego odżywiania.

 
Sztuczne światło padające od góry i od boku na włosy
Aktualna pielęgnacja
Oczyszczanie - do codziennego mycia - szampon Babydream ; co tydzień/dwa - szampon z SLS
Maski - Kallos Keratin, Maska drożdżowa Babuszki Agafii, Bingo Spa 40 aktywnych składników
Oleje - Sesa (raz lub dwa razy w tygodniu na całą noc), olejek Alterra migdał i papaja (dwa/trzy razy w tygodniu)
Zabezpieczanie końcówek - jedwab CHI
Pielęgnacja dodatkowa - Aktywne ziołowe serum na porost włosów z czerwoną papryczką, Apteczka Agafii (raz/dwa razy w tygodniu)

Włosowe problemy
Od jakiegoś czasu zmagam się z nadmiernym wypadaniem włosów (zapewne przez porę roku oraz dietę ubogą w witaminy). Wspomagam się olejkiem Sesa nakładanym na skalp minimum raz w tygodniu na całą noc. Wcierkę używam zbyt rzadko, by zakwalifikować ją do pielęgnacji anty-fall ;) Drugim problemem jest szybkie przetłuszczanie się skalpu - nie nakładam odżywek/masek na tą część głowy, używam delikatnego szamponu na co dzień i nie wiem czego mam unikać, a co dodać do swojej pielęgnacji.. 
Co chcę zmienić ?
Chciałabym olejować włosy przed każdym myciem i zmienić nawyk codziennego mycia włosów. Niestety muszę zająć się końcówkami, które wymagają ścięcia.

Aktualizujecie stan włosów na swoich blogach? 
Chętnie pooglądam Wasze przemiany !
Możecie wklejać w komentarzach linki do wpisów :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. U mnie ten sam problem - nadmierne wypadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz przepiękne włosy♥

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Do spełnienia moich włosowych marzeń jeszcze bardzo daleko ! ;) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Twoje włosy wyglądają pięknie! Ja niestety w poniedziałek skusiłam się na mocne cięcie i teraz od nowa czeka mnie zapuszczanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieca logika - ścinamy, a po wyjściu od fryzjera znów zapuszczamy :D:D Odrosną Ci dużo zdrowsze niż były :)

      Usuń
  6. masz śliczne włosy, bardzo podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczne włosy zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne włosy, lubię czytać takie posty, jednak u siebie raczej tej tematyki poruszać nie będę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedne z najpiękniejszych wlsoow jakie widzialam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Chcę zapuścić do pasa, ale jeszcze mi trochę brakuje :(

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAAAA, PRZEPRASZAM! Nie wiem jak to się stało, ale przypadkiem usunęłam komentarz ://
      Włosy wyglądają na nieco dłuższe niż w rzeczywistości, bo próbowałam być prosto :P A to przedostatnie zdjęcie miało nie być publikowane, ale co tam, zaciesz jest :D

      Usuń
  12. Tylko pozazdrościć, piękne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne, takie długie :) Bardzo lubię tę maskę Kallos Keratin :) A co do wypadania, to też mam taki problem i próbuję różnych specyfików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś znajdziesz fajnego (oprócz kozieradki i Jantar) to daj znać! :)))

      Usuń
  14. Śliczne masz włosy-na drugim zdjęciu piękne fale. Ja do niedawna dodawałam aktualizację co miesiąc, ale ostatnio trochę mi się to znudziło, chociaż o włosy nadal intensywnie dbam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fale mam od koczka, którego noszę ostatnio bardzo namiętnie :D Bo o włosy trzeba dbać :D - zaraz do Ciebie zajrzę i pooglądam poprzednie aktualizacje :)

      Usuń
  15. Tak naprawdę dopiero zabrałam się porządnie za swoje włosy. Staram się je olejować przed każdym myciem, najlepiej na całą noc, bo włosy myje rano. Mi równiez przetłuszczają się u nasady mimo, że tam nie nakladam nic. Końcwki mam bardzo przesuszone, ale niedawno podcięte. Zaczęłam też stosowac wcierkę na skrę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda, nawet najmniejsza, zmiana wpłynie na zmianę struktury włosów, więc warto próbować wielu produktów :-)

      Usuń
  16. Co za cudowne włosy!!!! no szok! bije od nich zdrowie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne ! Gratuluje Ci włosów :) kolor również przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się one bardzo podobają. Agnieszka narzeka, ale tak na prawdę nie ma na co :) Dobrze, że nie widziała moich rozjaśnianych blond kłaczków.

      Usuń
  18. Zazdroszczę koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne masz włosy;) ja w tym miesiącu muszę mocno wziąć się za wygładzanie moich włosów i odżywianie. Mam dziko kręcące się baby hair ;/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.