MAKE-UP: NO MAKE-UP ;-)

poniedziałek, 27 października 2014

Makijaż, w moim wydaniu, zazwyczaj, wygląda bardzo podobnie. W pełni utożsamiam się typem makijażu "no make-up". Do wyrównania kolorytu używam kremów BB lub lekkich podkładów, pod oczy stosuję korektor Affinitone. Uwielbiam delikatnie podkreślone oczy - wytuszowane rzęsy, opcjonalnie cień lub kreska eyelinerem, wypełnione brwi do których nadal się przyzwyczajam, delikatne konturowanie twarzy bronzerem z duetu Sleek, na usta nakładam, obowiązkowo, masełko lub pomadkę. I gotowe! 

Użyte produkty:
Krem BB, Under 20, 02 ; korektor Affinitone, Sand 03, maskara Volume Million Lashes, So Couture ; kredka do brwi, Catrice 030; żel do brwi, Wibo ; cień KOBO, 104 Pale Peach ; Face Contour Kit, Sleek, light ; Eliksir 05, Wibo. 


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Sama również wykonuję taki makijaż na co dzień. Moje zdanie jest takie, że nie mam co zakładać więcej na zwykłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! "Coś więcej" można przygotować na specjalną okazję. Na zwykły dzień, kiedy się spieszymy i wolimy pospać ( :D ), lepiej wykonać coś prostego i szybkiego :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię takie makijaże. U mnie dość często pojawia się też kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kreski! Ale rano, gdy jestem zaspana, nie mam ochoty i nie jestem "w stanie" narysować precyzyjnej linii :D

      Usuń
  3. Do twarzy Ci z taki delikatnym makijazem ;) rowniez uwielbiam minimalizm na buzce ;)
    co masz na paznokciach kochana? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach mam Essie - muchi muchi - zachciało mi się mlecznych paznokci :D

      Usuń
  4. lubię takie delikatne makijaże na co dzień:)

    ____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, naturalny, delikatny i dziewczęcy makijaż :) takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie delikatne makijaze. Swietnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja zdecydowanie wolę Twoje bezbłędne makijaże :))

      Usuń



  7. Piękny delikatny makijaż :))

    Bardzo mi się podoba :)))


    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie delikatny. Jak tylko mam takie dni, że twarz wygląda nieskazitelnie też stosuję taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż! Idealnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci takiej ładnej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze stan skóry jest dobry, ale generalnie jakoś bardzo nie narzekam :D dzięki! :))

      Usuń
  11. baardzo ładny i subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale piekna ;) zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda, bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, naturalnie i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Również lubię takie delikatesiki, pięknie wyglądasz, nie trzeba więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś tak naturalnie piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawstydzaj mnie! ;> Na powyższych zdjęciach wyglądam jak zgredek ;P

      Usuń
  18. ładny naturalny makijaż, prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny naturalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Naturalny make up jest najlepszy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój sposób wykonywania jako takiego makijażu jesienią zdecydowanie się nie zmienia a Tobie ładnie w takim wydaniu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super naturalnie i właśnie dlatego pieknie :) uwielbiam makijaż który jest dyskretny i subtelny, a Tobie zdecydowanie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci w tym makijażu, podkreśla bardzo Twoją urodę:)
    Na co dzień taki make up zdecydowanie najlepszy - przede wszystkim szybko, no i kiedy już na jakąś większą okazję zrobimy się na bóstwo to na pewno nikt tego nie przeoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz taka naturalna :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.