5 ZAMIENNIKÓW KOLORYSTYCZNYCH POMADKI MAC MEHR

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Mac Mehr zamiennik
Pomadki Mac to niepowtarzalne klasyki z wyjątkowymi odcieniami. Choć Mehr to dopiero moja druga pomadka tej marki to zdecydowanie są jednymi z najlepszych jakie używałam pod względem trwałości. Niepowtarzalność odcieni skłania do poszukiwań idealnych odwzorowań kolorystycznych. W moim zbiorze pomadek przeważają brudne róże, a moja pomadka Mac jest właśnie w podobnym odcieniu. Przedstawię Wam dziś 5 zamienników dla pomadki Mac, Mehr i ustalimy, który produkt jest najbardziej podobny do oryginału. Ps. Uwaga - ogrom zdjęć! :)

Pomadka mac opinie
Wet n wild in the flesh

Golden Rose Dream lips
Classics 305
Rimmel lasting finish pomadka matowa
Pomadka matowa wibo
Zestawienie wszystkich odcieni:
Zamienniki pomadek mac
Takiej ilości zdjęć na moim blogu jeszcze nie było! Pod względem kolorystycznym najbliżej odcienia Mehr jest pomadka z Wibo - chłodna, delikatnie fioletowa, z matowym wykończeniem. Nieco bardziej różowe są pomadki Rimmela i Wet'n wild. Konturówka z Classics jest delikatniejsza i jaśniejsza, a Dream Lips od Golden Rose jest ciemniejsza i bardziej fioletowa.
Mac Mehr swatch
Czyli odpowiednikiem kolorystycznym pomadki Mehr jest Wibo, Million Dollar Lips, 01! Choć oryginał jest nieco bardziej satynowym matem - delikatnie odbija światło, a Wibo jest bardziej kredowe to na ustach wygląda bardzo podobnie - nie widać różnicy, że połowa ust ma inny odcień! Pomimo tego, że znalazłam podobny odcień oryginału, to Mehr ostatnio jest na pierwszym miejscu z kategorii pomadek o ciemniejszym odcieniu :D

Dziś było mniej tekstu, a duuużo zdjęć - ale obiecałam na snapchacie (aganiz), że zrobię takie zestawienie. Mam nadzieję, że Wy też znajdziecie zamiennik dla siebie :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.