ULUBIEŃCY OSTATNICH TYGODNI I NAJGORSZY KIT!

czwartek, 28 lipca 2016

Ulubieńcy blog
Pomimo, że nie było mnie tutaj jakiś czas to ja wciąż testuję nowości, maluję się i normalnie funkcjonuję :D Dziś pokażę Wam produkty, które: zapewniają mi dokładne podkreślenie brwi bez rudych tonacji, zakrywają moje cienie pod oczami, dbają o skórę w nocy i rozświetlają linię wodną bez brokatu! Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tych produktach to zapraszam na rozwinięcie tematu :)

Krem Beauty Oil
Beauty Oil, regenerująco-odżywczy krem na noc
Zacznę od pielęgnacji, bo przyznam szczerze, że troszkę zaniedbałam tą kategorię na rzecz kolorówki i nowych mazideł. Jakiś czas temu dostałam przepiękną paczkę od BO dla pierwszych testerek, a więc od nowopowstałej, raczkującej marki kosmetycznej, która tak jak ja, lubuje się w naturalnych składnikach. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się czegoś ponadprzeciętnego po tych produktach, ale krem na noc całkowicie mnie zauroczył. Ma bardzo przyjemną, masełkowatą konsystencję i co dla mnie było najważniejsze, nie zawiera parafiny ani jej pochodnych, a bazuje na trójglicerydach. Ogromnie ucieszyłam się, że nie zawiera gliceryny, która za mocno rozpulchnia moją skórę - po wieczornej aplikacji kremu z gliceryną, rano pory są bardzo mocno rozszerzone, cała skóra jest rozmiękczona i wchłania dosłownie wszystko, a więc szybko się zanieczyszcza. Próbuję unikać kremów na noc bazujących na glicerynie. Ale wracając do kremu, świetnie nawilża, nie zapchał mnie ani razu, nie podrażnił. Polubiłam się z nim najbardziej z całej paczuszki. Pełna recenzja zarówno tego kremu jak i reszty produktów Beauty Oil pojawi się na pewno na blogu za jakiś czas:)

Pomada do brwi z Inglota 12
Inglot, konturówka do brwi w żelu, 12
Uwielbiam tą konturówkę i odcień nr 12 - lekko szary, chłodny, bez rudych tonów. Miałam już konturówkę w wersji 16, ale nie mogłam znieść ciepłych tonów na moich brwiach. Można nią idealnie podkreślić linię brwi, wypełnić i dorysować nią włoski w miejscach, gdzie natura nas nimi nie obdarzyła:) W zestawieniu z moim ulubionym chłodnym cieniem z paletki Kobo do brwi tworzy świetne combo. Jeśli chcecie zobaczyć jak taki zestaw wygląda na moich brwiach to kliknijcie w link(klik)

Emily waterproof eye pencil 122
Emily, waterproof eye pencil, 122
Cielista kredka na linię wodną to produkt, który przepięknie otwiera i rozświetla oczy. Długo szukałam idealnego odcienia - nie chciałam by był biały ani za różowy i w końcu znalazłam jasny, cielisty odcień, choć nie żółty, a delikatnie wpadający w róż to akurat ten odcień wygląda nadzwyczaj dobrze przy mojej karnacji. Choć nie jest tak trwała jakbym chciała to uwielbiam ją za odcień, niską cenę i dobrą dostępność (wyspy Golden Rose).

Picie reviving eye concealer
Pixie, reviving under eye concealer
Zestaw czterech odcieni korektorów Pixie dostałam jako prezent dla ambasadorki beGlossy. Korektory są na tyle fajne, że ten w odcieniu 01, Vanilla Cream dobija dna! Konsystencją przypominają kamuflaż w słoiczku z Catrice, ale są lżejsze i kryją w podobny sposób, czyli bardzo dobrze, choć nie całkowicie. Korektor nie zawiera parafiny, bazuje na olejku rycynowym i ma przyjazny skład jak na produkt kolorowy. Przypudrowany długo się utrzymuje na skórze i dobrze wypada zarówno pod oczami jak i na niedoskonałości. Delikatnie wchodzi w zmarszczki, ale robi to u mnie dosłownie każdy korektor - taka budowa oka. Żaden z korektorów nie wkracza w różową tonację, a 00 jest na prawdę jasnym odcieniem. Uwielbiam i używam codziennie! Na pewno porównam wszystkie cztery numerki :)

A największym kitem który prześladuje mnie, głównie na youtube, jest.. 100 WARSTW WSZYSTKIEGO! Nie rozumiem osób, które wykonują to głupie wyzwanie - widziałam już 100 warstw tuszu, lakierów do paznokci, podkładu, samoopalacza, pomadek.. Czy tylko mnie te filmy tak irytują czy jestem w tym osamotniona? :D Nie rozumiem, nie chcę oglądać, nie chcę odtwarzać, a mam wrażenie, że te warstwy mnie prześladują! :D

Znacie któryś z produktów? 
A może macie swoich ulubieńców?
Koniecznie napiszcie swoje ulubione produkty ostatnich tygodni, 
produkty z którymi nie możecie się rozstać, a ja chętnie o nich poczytam! :)


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.