MOJA NOWA KOLEKCJA BIŻUTERII ♥ + RABAT NA ZAKUPY W BORN PRETTY STORE

niedziela, 9 listopada 2014

Wpis, tego typu, pojawia się na moim blogu po raz pierwszy. Chciałam Wam pokazać kilka nowości, które trafiły do mnie. Jeśli lubicie oglądać zdjęcia biżuterii to zapraszam! :)


Jestem zakochana w tej perełkowej, delikatnej, eleganckiej bransoletce! Posiada regulację, dzięki której możemy dostosować jej długość do szerokości nadgarstka. Środkowe perełki są nieco większe niż te po bokach. Bransoletka kosztuje $2,22  w przeliczeniu za złotówki ok. 7.50 - 8 zł, więc aż żal było jej nie wybrać. Można ją zobaczyć i kupić tutaj. 
Ten niewielki naszyjnik wybrałam, by nosić go pod kołnierzyki koszul. Świetnie wygląda połączony zarówno z odcieniami bieli, czerni, różu, żółci, błękitu. Dzięki klasycznej kolorystyce jest uniwersalny w każdych rodzajach stylizacji - eleganckiej i sportowej. W całej okazałości możecie zobaczyć go tu. Jego cena to $2.39, czyli w przeliczeniu to ok. 8 zł !
Te niewielkie, cieniutkie obrączki marzyły mi się już od jakiegoś czasu. Widziałam podobne w H&M jednak chciałam coś bardziej minimalistycznego. Jego cena to $0.59, czyli 2 zł za jedno maleństwo, więc chyba się opłaca! Do kupienia tutaj


Wszystkie te nowości pochodzą ze strony Born Pretty z działu Jewelry&Accessories . Jak można zauważyć jest to zagraniczna strona, która wysyła swoje produkty na cały świat, w tym oczywiście do Polski całkowicie za darmo! Jedyne za co płacicie, to towar, który zamawiacie. By zapłacić za przesyłkę konieczne jest konto PayPal, które jest również darmowe i jego założenie jest dosyć szybkie, ale możliwa jest również płatność kartą. Po przeliczeniu dolarów/euro na złotówki, cena wydaje się śmieszna w stosunku do kwot, które oferują nam sklepy internetowe za asortyment tej samej jakości. Z racji tego, iż przesyłka wysyłana jest z Singapuru, może potrwać do kilku tygodni (w moim przypadku były to 4). Każdy przedmiot był opakowany w folijkę ochronną i umieszczony w kopercie bąbelkowej. Dla moich czytelników zdobyłam 10 % rabat na zakupy w tym sklepie - AKKT10 który pomniejsza cały koszyk o - 10 %.

Mam chrapkę na 2 zegarki ten klasyczny i ten złoty. Mój obecny zegarek ("złota";)  Geneva) powoli zaczął się przecierać i szukam zamiennika w niewielkiej cenie.

Robicie zakupy w zagranicznych sklepach internetowych? 
Ps. doradźcie mi, który zegarek wybrać, bo nie mogę się zdecydować! :D

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. podobają mi się pierścionki;)

    ____________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrączki sa świetne! bardzo mi się podobają i tez zawsze mi sie takie marzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierścionki chodzą za mną od dłuższego czasu :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie ! :) Jeśli je tylko zobaczę gdzieś w sklepie na pewno je kupię :)

      Usuń
    2. http://www.bornprettystore.com/fashion-simple-ring-gold-silver-colors-p-6375.html?currency=USD tutaj są :-)

      Usuń
  4. Bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik śliczny. Ja jeszcze nigdy nie kupowałam w zagranicznych sklepach, ale przez Internet zamawiam często:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się okazało, w sklepach zagranicznych dostajemy towar za grosze, który w polskich sklepach online jest o dużo za dużo droższy :D np. ceny naszyjników wahają się od 30-60 zł, gdzie na np. Born P. kosztuje 15 zł :o

      Usuń
  6. Bardzo spodobał mi się naszyjnik. Sama bym chętnie taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie, nie ma na co czekać ! :D 8 zł, a jest na prawdę dobrej jakości :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna biżuteria, ten naszyjnik bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się naszyjnikiem, jest taki subtelny, unikatowy i bardzo efektowny. Ja bizuteri w sieci nie kupuję ale moze kiedys ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...I pasuje do wielu rzeczy :) Nie taki diabeł straszny! Każde zakupy online wiążą się z jakimiś obawami, ale mają tak niską cenę, że aż żal nie zamówić :D

      Usuń
  9. śliczna biżuteria, delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka przykuła uwagę:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta biżuteria! Już nieraz oglądałam u nich biżuterię, a zwłaszcza naszyjniki i może na coś się skuszę, bo do tej pory miałam styczność tylko z ich ozdobami do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik jest świetny, bardzo mi się podoba :) sama mam ochotę zamówić sobie ze 2 zegarki: biały i złoty, ale raczej z allegro. Nigdy nie zamawiałam niczego z zagranicznego sklepu, ale generalnie z aukcji lubię korzystać. Fajnie jest obejrzeć sobie wszystko na spokojnie i porównać ceny u wszystkich sprzedawców. To bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi sie podoba! Bizuteria i Twoje pazurki ;) a zegarek wybralabym zloty ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrączki są śliczne, naszyjnik też całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta perełkowa bransoletka jest taka dziewczęca :) A te zegarki też fajne, ale złoty jest ładniejszy :D Masz świetnego bloga. Dużo fajnych i ciekawych rzeczy, a w dodatku fajnie opisanych. Zapraszam do mnie :)
    www.wlosy-of-tyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się złoty zegarek i perełkowa bransoletka. Ale zakupów w sklepach zagranicznych nie robię, bo się na tym nie znam :P

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.