JAK WYGLĄDAJĄ MOJE WŁOSY ? | AKTUALIZACJA, MARZEC

wtorek, 10 marca 2015

Wybaczcie za jakość zdjęcia, ale nadal nie dorobiłam się statywu, więc muszę posiłkować się zdjęciami w lustrze, w łazienkowych warunkach. Moje włosy mają humorki - po wysuszeniu są proste, a gdy tylko schną naturalnie wywijają się w każdą stronę. Tak oto wyglądają moje włosy na dzień dzisiejszy (tj.niedziela :P), po podsuszeniu wilgotnych partii. Ich stan nieco się polepszył, jednak pod ostrze nożyczek poszło kilka zbędnych centymetrów. Jeśli jesteście ciekawe jakich produktów używam, zapraszam do dalszej lektury :)
(wszystkie zdjęcia zrobione były bez flesza)
OCZYSZCZANIE: Babydream, Kopf - Bis - Fuss Waschgel (Żel do mycia niemowląt z rumiankiem i nagietkiem) na zmianę z Pervoe Reshenie, Love2MIX Organic, Organiczny szampon regeneracyjny z efektem laminowania. Oczyszczanie raz na tydzień mocniejszym szamponem - np. Schauma
MASKI: Kallos Keratin; Pilomax, maska regenerująca do włosów ciemnych (dopiero zaczęłam jej używać), Pilomax odżywka w sprayu do włosów farbowanych ciemnych, regeneracja; maska Isana, Effektiv-kur oil care
OLEJE: najczęściej Babydream fur mama lub olej kokosowy
ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK: Marion, serum do włosów, olejki orientalne :migdały, dzika róża oraz CHI, argan oil
INNE: Marion, spray termoochronny

Moje włosy są gładkie, sypkie, nie mam problemów z ich rozczesywaniem, wypadanie ograniczyło się w dużej mierze dzięki olejkowi Sesa, który na pewno kupię ponownie. Końce są do ścięcia, jednak co jakiś czas lekko je przycinam w domowym zaciszu (swoją drogą, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam u fryzjera.. 2 albo 3 lata temu? ;) Poza tym, muszę myć włosy codziennie, bo szybko się przetłuszczają. Górna warstwa, która była kiedyś cieniowana, jest w dużo gorszej kondycji niż tylne partie włosów. W marcu planuję "zalaminować" włosy, bo dawno tego nie robiłam. I chyba planuje osobny wpis na ten temat, jednak nic nie obiecuje, bo czasem brakuje mi czasu na udokumentowanie każdego kroku laminowania :)

Robicie aktualizacje stanu Waszych włosów ? :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Pięknie wyglądają :) ja też robię aktualizacje swoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niedawna też miałam bardzo długie włosy. Ostatnio skróciłam o 15 cm i to była bardzo dobra decyzja. Fajnie się teraz układają i tak nie puszą.
    Masz piękne włosy i widać że zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważam zmianę po chociażby kilkucentymetrowym skróceniu włosów :)

      Usuń
  3. śliczny kolorek i jak włoski ładnie wyglądają :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Kallosa też używam piękne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy, chciałabym takie mieć. Ja też już nie pamiętam kiedy byłam u fryzjera, końcówki podcinam sama, choć mam tak zniszczone w tym momencie że szkoda mi ciachnąć na raz wszystko co powinnam i tak sobie powolutku skracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arcy, wszystko przed Tobą ! :) Ja też tak obcinam bardzo powoli, bo mi szkoda :P

      Usuń
  6. Jakie dlugie, wow! ;)) jestem ciekawa tego zelu dla niemowlat, dobrze sie spisuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę urosły :) Żel ziała tak samo jak szampon Babydream, ma tylko większą pojemność i tylko dlatego go wzięłam :)

      Usuń
  7. Jeju jakie piękne i długie wlosy, zazdraszczam. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy:)
    A skąd bluzka? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sukienka - kupiona na jakimś bazarku za grosze :) Te serduszka do mnie przemówiły :D

      Usuń
  9. Masz piękne, długie włosy :) Ja do fryzjera też nie chodzę, a włosy podcinam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jakie masz długie włosy...ja nie mogę takich zapuścić ...moje przy pewnej długości tak jakby przestawały rosnąć....
    dlatego szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoje włosy potrzebują więcej czasu na wzrost :) Polecam wszelkiego rodzaju wcierki pobudzające porost - Radical, Jantar, a jeśli Twoja skóra głowy źle reaguje na alkohol, który znajduje się w składzie wcierek, to napar z kozieradki wcierany regularnie, pomoże zminimalizować wypadanie i nieco przyspieszy wzrost. Picie siemienia lnianego pomaga i drożdży (ale to wersja nieco mniej zdrowa dla twardzieli, którzy mogą znieść ten smak i zapach :)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.