SPOSÓB NA CZERWONĄ SZMINKĘ - MATOWA POMADKA W PŁYNIE GOLDEN ROSE

czwartek, 15 września 2016

matowa pomadka golden rose w płynie 09 blog

Hej hej! Jeśli śledzicie mnie na instagramie to zapewne wiecie, że jakiś czas mnie nie było - byłam na tygodniowym wyjeździe w Bukowinie, ale czas nadrobić zaległości. Dziś chciałam Wam pokazać mój sposób na nałożenie matowej pomadki w płynie - a w dodatku - czerwonej pomadki w płynie! Zdradzę Wam moje triki na idealny kontur ust i delikatne wyrównanie kształtu. Jeśli jesteście ciekawe to serdecznie zapraszam do dalszej lektury :)

✏ Zadbanie o okolicę ust
Jeśli borykacie się z problemem meszku, wąsika wokół ust to będzie on jeszcze mocniej podkreślony w przypadku intensywnych odcieni pomadek niż przy pomadkach o cielistych odcieniach. Tak jak Wy, jestem kobietą i nic co ludzkie nie jest mi obce, a więc jeśli planujecie większe wyjścia lub fotografujecie makijaż z bliska zadbajcie o to, by włoski były mniej widoczne - najlepiej sprawdzi się tutaj woskowanie wąsika - to niebolesny zabieg na który warto iść do salonu kosmetycznego, choćby po raz pierwszy i pozbyć się niechcianych włosków. Niby nic, a różnica w wyglądzie pomadki i całego makijażu jest ogromna - sama to zauważyłam, gdy zaczęłam się regularnie woskować :)

✏ Peeling ust i odżywienie
Pamiętam, że kilka lat temu wstawiłam wpis na temat IDEALNYCH UST W 5 MINUT, który jest wciąż aktualny i nic się nie zmieniło w tym temacie. A więc, przed nałożeniem pomadki, a w dodatku matowej, wręcz wskazane jest usunięcie martwego naskórka ze skóry warg. Zapobiega to podkreślaniu suchych skórek przez pomadkę. Po peelingu warto nałożyć pomadkę z zawartością olei, np. moją ulubioną rumiankową Alterrę, którą używam od kilku lat.

✏ Przygotowanie ust do malowania
Najpierw należy zetrzeć resztki balsamu chusteczką, a następnie delikatnie pokryć je resztką podkładu z pędzla czy gąbki - chodzi o wyrównanie ich kolorytu, a nie o budowanie krycia. Należy pamiętać, że wargi mają być jedynie muśnięte podkładem.
jak obrysować usta konturówką
✏ Zaznaczenie konturu ust
W przypadku ciemnych pomadek, konturówka jest niezbędna, by określić i wyrównać kształt ust. Zaczynam od zrobienia krzyżyka, który łączy najwyższe części łuku kupidyna i pozwala łatwo zrobić idealne serduszko. Od najwyższego krańca łuku tworzę linię łącząc ją z zewnętrznym kącikiem ust, który rysuje się najlepiej przy delikatnym uśmiechu. Dolną wargę zaczynam od nałożenia konturówki na środek ust, a następnie łączę środkową linię z kącikami. Czasem usta w całości wypełniam konturówką, a czasem zostawiam tylko kontur.

✏ Wypełnienie ust pomadką
Pokrycie całej powierzchni ust konturówką sprawi, że nasze zadanie będzie prostsze - wystarczy nałożyć pomadkę jak najbliżej krawędzi, które wykonałyśmy konturówką. W tym kroku odbijam nadmiar pomadki na chusteczkę - to mój sposób na pomadki w płynie z Golden Rose, które pierwszą warstwę mają jeszcze delikatnie mokrą, choć wysychają na mat. Po odbiciu nadmiaru, pomadka jest baardzo trwała. Można na pomadkę nałożyć też puder matujący - bezpośrednio lub przez chusteczkę - ważne, by puder był transparentny i nie nadawał koloru.
malowanie ust

✏ Naprawa kształtu korektorem
I krok, który jest najbardziej precyzyjny, z którym trzeba się pobawić, ale daje świetne rezultaty. Gdy przesadzimy z pomadką czy konturówką lub kontur nie wyjdzie idealnie równy wystarczy użyć korektora i płaskiego, małego pędzelka, by zakamuflować to, co nam nie wyszło. I voilà, usta gotowe! :)
czerwona pomadka golden rose
Polecam jeszcze delikatnie rozetrzeć korektor w dół, by krawędzie nie były tak odcinające się - akurat nie zrobiłam zdjęcia ostatecznego po wykonaniu tej czynności :(

Pomadka, której używałam to Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick w odcieniu 09 oraz konturówki Golden Rose nr 205. Oba produkty bardzo lubię i świetnie sprawdzają się w duecie, gdy wybieram czerwień!
konturówka golden rose 205


Nosicie czerwienie na ustach? 
A może Wy macie sposoby na ich nałożenie?
I czy lubicie matowe wykończenia na ustach, które są tak bardzo modne?:)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.