Makijaż inspirowany morzem 💧💦🌊

środa, 9 sierpnia 2017

makijaż z wykorzystaniem niebieskiego cienia
Makijaż w kolorystyce odmiennej niż brązy, złoto to u mnie rzadkość, jednak czasem warto poszaleć i odkryć pewne kolory na nowo. Tak było w przypadku odcieni niebieskiego, który od zawsze kojarzy się z kiczem i tandetą.. ale tylko wtedy, gdy nałożony jest niechlujnie i bez pomysłu na wykorzystanie tej intensywnej barwy. Jeśli interesuje Was coś innego, nie koniecznie na co dzień i dla każdego, to zapraszam na mini tutorial krok po kroku makijażu inspirowanego morzem.


blue makeup niebieski cien
Na początku przygotowałam powiekę - nałożyłam korektor, a następnie przypudrowałam. Zaczęłam od zaznaczenia załamania brązem od marki Kobo, a następnie na całą powiekę ruchomą nałożyłam niebieski, połyskujący cień 221 State Blue, również z marki Kobo zacierając granicę pomiędzy brązem, a błękitem. Następnie wyznaczyłam delikatne "half cut crease" cieniem duochrome marki Melkior o nazwie Fragile. Wewnętrzną część odcięcia podkreśliłam delikatną linią stworzoną z brązowego cienia. Na górnej powiece namalowałam cienką kreskę eyelinerem Maybelline, a na dolnej powiece użyłam również cienia 221 oraz brązu do roztarcia. Wewnętrzny kącik przeciągnęłam pigmentem Kobo, Cherry Sparks w odcieniu 512, wytuszowałam rzęsy i dokleiłam sztuczne.


makijaz na niebiesko
Użyte kosmetyki:
- podkład Mac, Studio Fix, Nc20 + Nc15
- korektor mineralny Mac, Nc30 + Nc15
- puder Laura Mercier, Loose Setting Powder
- brązer: Golden Rose, Mineral Terracota Powder, 04 + Duo do konturowania Lily Lolo
- róż: My Secret, 102
- rozświetlacz: My Secret, Face Illuminator Powder, Princess Dream
- zestaw do brwi, Kobo
- pomadka: Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick, 13
- cienie: Kobo 221, brązowe cienie Kobo (nie mam ich numerków), Melkior Fragile, pigment Kobo, Cherry Sparks 512
- eyeliner żelowy Maybelline


Makijaże, które również mogą Cię zainteresować: (kliknij w zdjęcia poniżej!) ↓





Kolejny dzień akcji #wakacyjneBeauty dobiegł końca, pamiętajcie o zajrzeniu do niżej wymienionych dziewczyn i poczytaniu ich wpisów. Do piątku zarezerwujcie sobie czas na duży nakład nowej lektury :)


Ilona i Milena: www.blessthemess.pl
Alicja: www.kotmaale.pl


Co myślicie o takich szalonych propozycjach? 
Czy Wam też niebieski odcień cieni kojarzył się z kiczem?

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.