KREM POD OCZY ZIAJA ROZJAŚNIAJĄCY CIENIE, Z BŁAWATKIEM

piątek, 16 maja 2014


W końcu powracam, po dość długim okresie "rekonwalescencji" bloga ;-) Chciałam podzielić się dziś opinią na temat kremu pod oczy Ziaja z bławatkiem, który miał rozjaśnić cienie. Jednak z góry uprzedzam, iż tego nie dostrzegłam.



W skład kremu wchodzą m.in. wyciąg z bławatka, witamina A, witamina E, D-panthenol, olej palmowy
Działanie :
  • Rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
  • Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
  • Aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
  • Skutecznie wygładza drobne zmarszczki
Krem zamknięty jest w 15 ml tubce z zakrętką. Jest lekki, nieperfumowany, o rzadkiej konsystencji. Wygląda dość niepozornie, zwyczajnie, jak większość produktów firmy Ziaja. Czy te wszystkie producenckie obietnice zostały spełnione ? Otóż nie. Jedyne co dostrzegłam to chwilowe nawilżenie, którego odczucie ulatnia się wraz z całkowitym wchłonięciem kremu - trwa dosłownie to chwilę. Nie zauważyłam cudownego rozjaśnienia cieni pod oczami, ani wygładzenia zmarszczek - tak, mam je tam nadal. Po jego aplikacji skóra pod oczami ani powieki nie są odżywione, a nawet nie są ukojone po wielogodzinnej pracy przed komputerem. Jego zaletami - jednymi z niewielu - są niska cena 6 zł, stosunkowo dobra dostępność, ekspresowe wchłanianie, a także wydajność

Odchodzę od postów tasiemców, chyba że wolicie czytać bardziej treściwe posty? 
Wypowiedzcie się ;-)


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Miałam z kozim mlekiem, był całkiem całkiem ;) Nasza polska Ziaja to dobra firma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może trafiłam akurat na taką wersję która nie podpasowała moim przesuszonym okolicom oczu. Niestety dosyć często trafiam na produkty które mi nie pasują, albo w ogóle na mnie nie działają. Polubiłam się najbardziej z masłem kakaowym, peelingiem również z tej serii i peelingiem enzymatycznym. Może spróbuję tą wersję z kozim mlekiem ;)

      Usuń
  2. Miałam w sumie nadal mam w swoich zbiorach z ziaji ale inna wersję, szczypie mnie w oczy :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, może jesteś uczulona na któryś ze składników ? :/

      Usuń
  3. Jak nie zwalcza cieni to juz go nie lubię ;/
    Mam i cienie często i podpuchnięte oczka,więc potrzebuję czegoś co działa intensywniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety się nie sprawdził ani w zwalczaniu cieni ani też w nawilżaniu.

      Usuń
  4. ja uwielbiam czytać więc jak dla mnie możesz pisać i te długie posty ;) nie miałam tego kremu choć ja cenie sobie większe nawilżenie soł raczej po niego nie sięgnę, dobra notka i fajnie, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam krem z Oeparol nawilżający i idealnie się sprawdza, a też nie kosztuje wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar go kupić po tym nieudanym kremie od Ziaji! :))

      Usuń
  6. Szkoda, że nie zwalcza cieni, przydałby mi się jakiś cudowny eliksir :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie znalazłam takiego eliksiru. Jedynie co może pomóc to korektor :D Chociaż porównując moje cienie pod oczami, to kilka lat wcześniej miałam dużo ciemniejsze niż obecnie.. ;)

      Usuń
  7. miałam i używałam ostatnio kremu pod oczy tejże firmy (tylko jakiejś innej serii - z taką zieloną kulką na opakowaniu) i niestety wylądował w koszu... też mało nawilżał i nie byłam z niego zbytnio zadowolona... a szkoda, bo ziaję bardzo lubię i cenię

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używałam krem pod oczy z Decubal bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś :)) nie miałam styczności z tym kremem, lubię produkty Ziaji i obecnie czaję się na krem pod oczy tej marki, ale to 'kozie mleko', albo oliwkowy (tak na początek).

    Aga nominowałam Cie do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że odpowiesz na moje dziwne pytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że ziaja dobrze się spisuje jeśli chodzi o zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, nigdy nie dane mi było testować przeciwzmarszczkowych kremików od Ziaji ;)

      Usuń
  11. Bardzo fanie, że wróciłaś :)

    Co do wpisów, to ja wolę krótko i na temat zamiast posta-tasiemca :D W takim jak ten ma się wszytsko, co potrzebne do szczęścia i nie ma nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu,
    Wpis bardzo mi się podoba, wszystko co konieczne jest w nim zawarte ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.