ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK WŁOSÓW | OLEJ, JEDWAB CHI, MASŁO SHEA

wtorek, 23 grudnia 2014

Końcówki włosów to bardzo często pomijane obszary włosów jak również dbanie o skalp. Dziś przedstawię kilka sposobów na wygładzenie i zabezpieczenie krańców włosów przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz na to, jak sprawić by przez dłuższy czas wyglądały korzystnie i zminimalizować ich rozdwajanie. W roli głównej jedwab, masło shea i olej kokosowy.
Czym jest to zabezpieczanie końcówek ? 
Zapewnia ono ochronę przed uszkodzeniami w postaci szarpania, czesania, zmiany temperatur - ciepło, mróz; tarcia o materiały. Oprócz tego gwarantuje polepszenie wizualnego stanu włosów - wygładzenie, nabłyszczenie. 
Co stosować ? 
Olejki, serum, jedwabie, czyste masła, ale również kremy do rąk. Ważne, by ich składy były dosyć treściwe i zawierały czyste olejki. Sylikony, które również znajdują się w składach, zapewniają wygładzenie i tworzą ochronną otoczkę przed uszkodzeniami, więc w tym przypadku są wręcz pożądane :) Alcohol Denat, który czasem może pojawić się w INCI skłonny jest przesuszać, więc radzę omijać produkty, które go zawierają. Polecam jedwab Green Pharmacy, a także powyższy CHI. Świetnie sprawdza się masełko shea - moje firmy DUAFE sprowadzane przez właścicieli (Polaków) z samej Ghany - ma konsystencje chmurki, jednak nie wolno przesadzać z ilością - nawet najlżejsze chmurki potrafią obciążać :) Olej kokosowy zapewni ochronę, ale i piękny zapach, mój olejek wyprodukowany jest przez firmę Biotanic.
Jak aplikować? 
Niewielką ilość roztartego w dłoniach olejeku/serum/masełka wcieramy w końce włosów, a także wygładzamy kosmki włosów. Stosować codziennie! :)
Efekt : włosy przed zaaplikowaniem jedwabiu
...i po! Mam nadzieję, że widać różnicę w ich wyglądzie i przekonam Was do regularnego dbania o końce. Przy sumiennym stosowaniu włosy odwdzięczą się swym zdrowszym wyglądem :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Jasne, że widać różnicę! ;) Idealnie to zobrazowałaś ;)
    Uwielbiam Twoje włosy i zazdroszczę długości przeogromnie! Mój ulubieniec w tej kwestii to zdecydowanie serum z Green Pharmacy, ale jedwab Chi koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem kiedy moje włosy mi urosły. Nic konkretnego z nimi nie robię oprócz nakładania na skalp, raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie, Sesy.. Chyba musiała podziałać :) Green Pharmacy uwielbiam i jest mega wydajne ! CHI nie jest tak wydajny jak ten z GP, z racji mniejszej pojemności i delikatnej woni męskich perfum, ale też jest moim faworytem :) Mariola, a ja uwielbiam Twoje włosy i Twój nowy kolor, o! :))

      Usuń
  2. Ja na końcówki stosuję serum Bioelixire. Jestem z niego bardzo zadowolona i nie planuję na razie zmian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jedwab z GP. Ja o ile unikam sylikonów na długości tak końcówki zabezpieczam zawsze czymś co ma ich sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolorek włosków <3 Jaką farbą malowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję włosów :) Miałam tylko jeden incydent z rudością na włosach i to co widać to kilkuletni odrost i przyciemnione były kilka razy zmywalnymi szamponetkami, a także henną :)

      Usuń
  5. Na końcówki nakładam jedwab oraz olejek arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy :)
    Świętokrzyskie?! Pozdrawiam w takim razie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem używam naturalnych olejów na końcówki, ale dalej się jakoś boję obciążenia ;P Ale silikonowe uwielbiam i znam zarówno ten aloesowy jedwab, jak i CHI :) Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepięknie ;) ja do zabezpieczania końcówek używam olejków :) teraz słonecznikowego

    OdpowiedzUsuń
  9. olej kokosowy jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę :)
    PS- gdzie można kupić te masło shea ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powyższe masełko można zamówić na stronie internetowej : http://www.duafe.eu/sklep/ :)
      Inne masełka możesz znaleźć na stronach typu zrobsobiekrem.pl , które sprzedają półprodukty :)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.