NOWOŚCI GRUDNIOWE

niedziela, 21 grudnia 2014


Grudzień był miesiącem obfitym w nowości - prezent urodzinowy, kilka moich, niewielkich gabarytowo, zakupów, a także paczka od drogerii Natura. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania :)

Drogeria Natura mnie rozpieściła - dostałam kilka nowości na przetestowanie z których bardzo się cieszę ! Krem CC z Sensique, nr 302 (swoją drogą, bardzo trafiony odcień - nie za ciemny, nie za jasny), pojedyńczy cień Kobo 108 Wild Strawberry, Magic Volume Mascara - My Secret; czarną kredkę do oczu również My Secret, 2 w 1, Big Eye Pencil; dwa pojedyńcze, matowe (matowe <3 ) wkłady 145 Sandy Beach i 139 Chocolate Sweets. Cień od Sensique Diamond Shine w odcieniu 101 będzie ładnie wyglądał jako rozświetlacz kości policzkowych, a błyszczyk tego samego producenta w odcieniu 305 to soczysta malinka z połyskiem tworząca tafle na powierzchni ust. Jestem bardzo zadowolona z zawartości, ponieważ żadnego, powyższego produktu nie miałam okazji używać :)
Jako prezent urodzinowy dostałam frezarkę do paznokci Scholl z wymiennymi końcówkami.. w odcieniu różowym! <3
Z pielęgnacyjnych rzeczy kupiłam krem w Tk Maxxx - Dr. Scheller - Intensive Restructing Care Day skin relaxing, dry skin. Nie znam tej marki i chciałam wypróbować coś zupełnie nowego. Jest lekki, szybko się wchłania i ładnie pachnie :) Serum 4 long lashes / Long 4 lashes kupiłam ponownie, jego recenzja znajduje się >TUTAJ< 
Na pigment - brokat, Vipera Galaxy o nr 105, skusiłam się po spotkaniu blogerek. Ada - Avida-dolars obsypywała się nimi cała! :D Wygląda pięknie na powiekach!

I to koniec moich nowości. Powrócę jeszcze z wpisem przed świętami, więc jeszcze nie składam życzeń :D

/źródło pierwszego zdjęcia/

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Ciekawe nowości, niczego nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oprócz serum na rzęsy, więc jestem bardzo zadowolona z takich prezencików ;)

      Usuń
  2. Oo ciekawe nowości, fajna przesyłka od Natury ;). Szczególnie interesują mnie cienie z Kobo. Piękny ten pigment!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigment wygląda niebiańsko nałożony na powiekę! Kupiłam go z zamiarem użycia go do makijażu sylwestrowego :) Też jestem ciekawa tych nowości od Natury. Jak na razie cieszę się z kremu CC i pojedynczych, matowych cieni - nie mogłam się powstrzymać i musiałam coś zmalować :D Reszta musi poczekać na odpowiedni moment :D

      Usuń
  3. Super! Często kupuje w Drogerii Natura:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ją stosunkowo daleko.. W moich rodzinnych okolicach nie ma wcale Natury, a gdy jestem w Krakowie to muszę przejechać długą drogę by do niej dotrzeć :(

      Usuń
  4. Taką frezarkę to i ja chciałabym mieć... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy napisać list do św. Mikołaja lub przywiesić "chciejlistę" na choince lub w miejscu widocznym dla innych domowników! :D

      Usuń
  5. Frezarkę do paznokci mam, ale głęboko leży nie używam ;-) Ciekawe jak cienie kobo się sprawdzą, u mnie parę lat temu po bardzo krótkim czasie się po prostu pokruszyły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pojedyncze wkłady czy to w "opakowaniu" ? Bo mam jeden z tego czarnego opakowania w odcieniu bodajże Pale Peach i jak na razie nic mi się z nim nie dzieje, jednak nie stosuje go codziennie więc u mnie nie jest zbytnio eksploatowany :)

      Usuń
  6. Ah, a mnie pierwsze zdjęcie urzekło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ! Niestety nie jest mojego autorstwa i na samym dole podałam źródło :)

      Usuń
  7. Nad serum do rzęs 4 Long Lashes właśnie się zastanawiałam. Czytałam tyle pozytywnych opinii, że zapragnęłam je mieć :)) Dodatkowo teraz, bo jest na promocji chyba w SP (o ile dobrze pamiętam)
    ...a frezarka słodziutka ;))
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak jest obecnie na promocji w SP lub Rossmannie.. Nie jestem pewna, jednak ja kupiłam za bardzo podobną cenę do tej promocyjnej, w małej drogerii gdzie to jest ich regularna ceną :) Też czytałam wiele opinii jednak były one podzielone - w każdym bądź razie ja byłam zadowolona z efektu, który zapewniła mi odżywka i powracam do niej po ponad półrocznej przerwie :)

      Usuń
  8. Swietne nowosci, szczegolnie paczka z Natury! ;) czekam na przedswiateczny wpis ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedświąteczny wpis chyba będzie jakąś recenzją, jeszcze nie wiem czy będzie coś typowo świątecznego.. Okaże się w praniu i musi się jeszcze napisać i obfocić :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Piękny, mieni się na złoto ale i pozostawia wszędzie po sobie ślady :D

      Usuń
  10. również dostałam kilka nowości z natury

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boska?! To się nazywa frezarką?! Pierwsze słyszę, a brzmi dość groźnie :) Dobrze, że choć kolor ma piękny, różowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już sama nie wiem - ale chyba tak, haha :D A najlepsze jest to, że to magiczne urządzenie dostałam od mojego chłopaka na urodziny !

      Usuń
  12. ładne cienie z Kobo, też bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne nowości, a frezarka świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeja jeja jakie przeróżności ;) tez chce !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta przesyłka z Natury jest ciekawa - ładny kolor błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pigmeeent ! :D cuuudny kolor ^^ ( ja się tym Adowym brokatem świeciłam jeszcze długo po spotkaniu :D)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.