#AGALUBI - KODY RABATOWE, CIEKAWE LINKI

piątek, 15 maja 2015

Chyba każda osoba czytająca kosmetyczne wpisy, ma czasem dość nowinek pielęgnacyjnych (a tego u mnie pod dostatkiem), dlatego nową serią będą ciekawe linki, wpisy, artykuły, filmiki, kody rabatowe czy promocje - wszystko to, co zainteresowało mnie w danym tygodniu. Bez żadnych limitów i minimalnych ilości treści, ot tyle, ile opuszki palców zdołają przekazać od małych impulsów nerwowych :)

Jakiś czas temu założyłam nowy instagram, gdzie jestem częściej niż na blogu (niestety :/) i przeglądając zagraniczne, amerykańskie otchłanie internetu natknęłam się na artykuł dotyczący "języka instagramu".. dziewcząt! Instagram dla niektórych nastolatek to część życia, dzielą się na nim zdjęciami do których ilość serduszek wyznaczają popularność, stosunek znajomych do ich samych. Rachel Simmons - autorka artykułu tłumaczy skróty tego niezrozumiałych dla mnie splotów liter. Jeśli chcecie się dowiedzieć, co znaczy : "TBH, ILYSM" i inne dziwne, śmieszne skróty to zapraszam do tekstu źródłowego. Czymś co mnie mega zainteresowało w tym tygodniu to kanał "5 sposobów na". Czy tylko ja nie wiedziałam, że Ci mili panowie mają takie fajne pomysły? Zaczęłam oglądać ich odcinki od początku, a więc od najnowszego, przebrnąwszy nawet przez filmik z sposobami na bajery do domu, doszłam do przepisu na tęczowe shoty - takie +18 :D Uwielbiam tego typu kolorowe bajery, a ten film skutecznie zachęcił mnie do zakupu Grenadyny i Blue Curacao :>

Kody rabatowe
YVES ROCHER:
Na hasło ZLOTY za najtańszy produkt z koszyka (ale za produkt w tej samej cenie również) zapłacisz tylko 1 zł! Promocja obowiązuje przy zamówieniu od 99 zł i trwa jedynie do 15.05. 
Skusiłam się i złożyłam zamówienie na dwie sztuki moich ukochanych perfum Comme une Evidence o pojemności 100 ml. Cena jednego flakonika to 138 zł (na chwilę obecną), ale druga sztuka została potraktowana jako ta druga, tańsza rzecz i tak oto za zamówienie o wartości 276 zł, zapłacę 140 zł. Powyżej kwoty 109 zł, zamówienia wysyłane są za darmo przesyłką pocztową lub kurierską do wyboru. Oprócz tego, do zamówieniu powyżej 109 zł, wciskane są zestawy 4, jakby foliowych, workowych organizerów, którą są takie "łechee, niech będą" i mogłam wybrać sobie prezent - w moim przypadku balsam regenerujący przeciw zmarszczkom, który wybrałam myśląc o mamie, choć czasem jej podkradnę o ile będzie się dobrze spisywał;)
Na hasło MAMA15 do dowolnego zamówienia można otrzymać elegancki szal i bransoletkę. Promocja trwa do 17.05.2015 r. 

RESERVED
-40 % na cały asortyment od 13-18.05.2015 r. Aby otrzymać kupon należy zapisać się do newslettera 

H&M  
H&M również oferuje 25 % rabat na zakupy za zapisanie się do newslettera
Na hasło  0059 zamówienia wysyłane są bez kosztów wysyłki, czyli darmowe noszenie siat z ubranami! :D Kod ważny do 24.05.2015.

HOUSE 
House znów oferuje kody - 40 % na nieprzecenione produkty w salonach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym od 15-17.05.2015 r. Aby otrzymać kupon należy "lubić" stronę na facebooku i kliknąć w baner

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Kody być może się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super! Dobrze, ze piszesz o tych kodach , bo bym je przegapiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do reserved na pewno zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję udać się w weekend do Reserved, aczkolwiek podejrzewam, że zastanę tam spore przerzedzenie asortymentu, spróbować nie zaszkodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno.. Widziałam przerzedzenie w sklepie online w najpopularniejszych rozmiarach, więc pewnie stacjonarnie będzie jeszcze gorzej ;)

      Usuń
  5. Kusisz, ale biedne Myszy remont muszą skończyć, nie ma zakupowego szału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedni studenci też nie szaleją.. Perfumy kupione na spółkę z mamą :D

      Usuń
  6. To szaleństwo zakupowe mnie wykończy -_- W reserved byłam już pierwszego dnia i roztrwoniłam wszystkie pieniądze jakie miałam, teraz będę głodować do końca miesiąca ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głodna, ale dobrze ubrana! :D ps. znam to, w marcu albo kwietniu kupiłam buty i przez pół miesiąca jadłam makaron ze szpinakiem na okrągło, hahaha :D

      Usuń
  7. Mnie omija szaleństwo zaskupowe, bo zwykle kupuję przez internet najpotrzebniejsze rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny i bardzo przydatny post! ;) czekam juz na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kodach to chyba o żadnym nie wiedziałam, fajnie zwłaszcza z tymi ubraniami, ale pewnie ciężki będzie coś upatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W reserved byłam i faktycznie udane zakupy przy takiej promocji, aż buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Wszystkie ,,rabaciki" w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.