ROZDANIE DRUGI DOM - WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW SLEEK !

środa, 16 września 2015

Przy porządkach w toaletce znalazłam wiele kosmetyków, których nie używam, a są w całkiem dobrym stanie. I chciałabym Wam je rozdać - Wam publicznym obserwatorom bloga, ale też i osobom, które nie mają konta na blogerze, ale lubią moją stronę poprzez Facebooka. Do wygrania jest 6 kosmetyków, a regulamin znajduje się poniżej. Jeśli jesteście zainteresowani to serdecznie zapraszam! ;)

Do wygrania są produkty używane: paleta cieni Sleek V2 Darks, paleta do konturowania Sleek Face Contour Kit light; rozświetlacz Kobo Professional 310 Moonlight; Glitter Vipera Cosmetics nr 105; Top Coat Essence gel-look; Kredka do brwi Kobo Professional w odcieniu 302 Brown. Ze wszystkich produktów, najbardziej na palecie cieni widać ślady użytkowania, choć mam nadzieję, że nikt za to się nie obrazi ;)
Regulamin rozdania "Drugi dom":
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga Agnieszkabloguje.blogspot.com
2. Rozdanie trwa od 16.09 i trwać będzie przez miesiąc do 16.10.2015 r.
3. Produkty, które można wygrać to : paleta cieni Sleek V2 Darks, paleta do konturowania Sleek Face Contour Kit light; rozświetlacz Kobo Professional 310 Moonlight; Glitter Vipera Cosmetics nr 105; Top Coat Essence gel-look; Kredka do brwi Kobo Professional w odcieniu 302 Brown. Wszystkie produkty są używane, ale wyczyszczone, nie przeterminowane i gotowe do użycia.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem Agnieszkabloguje.blogspot.com LUB polubić stronę https://www.facebook.com/agnieszkabloguje?ref=hl i podać adres e-mail, bym mogła skontaktować się ze zwycięzcom.
5. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone do 7 dni od zakończenia rozdania.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony losowo
7. Zwycięzca ma 14 dni na odpisanie na moją wiadomość w celu podania adresu wysyłki
8. Nagroda zostanie wysłana poprzez Pocztę Polską na mój koszt, wyłącznie na teren Polski.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dn 29.07.1992 z późn. zm. o grach i zakładach.


Aby wziąć udział należy obowiązkowo: być publicznym obserwatorem bloga LUB polubić moją stronę na facebooku, podać adres e-mail. Nie jest obowiązkowe obserwowanie mojego bloga, więc rozdanie nie jest tylko przeznaczone dla użytkowaników bloggera i "lubienie" strony na Facebooku, choć oczywiście do tego zachęcam :) Osoby, które nie dostosują się do regulaminu nie będą brały udziału w rozdaniu.


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. rozdajesz używane kosmetyki, klasa sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby jaki w tym jest problem? Nie podoba Ci się nie bierz udziału - proste. Pisanie z konta anonimowego? Klasa sama w sobie :)

      Usuń
    2. Wolałabyś dostać nowe? Nikt nie każe Ci tu być. A pisanie jako "anonim" jest takie dorosłe. ;)

      Usuń
    3. A co złego jest w używanych kosmetykach? Ja tam nie mam oporów:)

      Usuń
    4. Niestety nie każdy chce docenić to, że organizuje rozdania i oddaje swoje kosmetyki. Moje poprzednie rozdania składały się tylko z nowych produktów, które kupowałam z własnych pieniędzy. Nie zarabiam pieniędzy na blogu, więc tym bardziej mi przykro, że zapewne ten komentarz napisała osoba, która śledzi moją stronę i nie była tylko przypadkowym gościem. No cóż, bywa ;)

      Usuń
    5. Nie przejmuj się. Ja sama mam w domu kilka kosmetyków, których nie używam i nie mogę oddać siostrze czy mamie, bo nie pasują do ich cery, skóry czy po prostu - preferencji. Szkoda, żeby się przeterminowały... Moim zdaniem lepiej jest sprezentować komuś taki nieużywany zestaw, aniżeli wyrzucić do kosz, bo na pieniążki pracuje się ciężko. Bardzo nie lubię marnotrawstwa, dlatego chętnie oddaję nie tylko kosmetyki, ale np. zabawki, buciki i ubrania po Małym Myszu... I wiecie co? Jestem z tego dumna!

      Usuń
    6. Popieram Cię Panno Mysiu! I to piękne, że pozwalasz innym dzielić się swoimi rzeczami, by sprawić komuś przyjemność lub dla tych, którzy potrzebują! Ja też jestem z Ciebie dumna! ♥

      Usuń
    7. Ja nie widzę w tym problemu. Sama ostatnio rzdawałam między innymi używane produkty bo przekłądałam je zmiejsca na miejsce i nie miałam co z nimi zrobića nie do końca mi przypasowały... Klasą jest anonimowe dodawanie komentarzy :D

      Usuń
  2. Próbuję szczęścia. A nuż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie rozbiłam swój zestaw sleeka aż mi sie płakać chciało, bo był ze mną od trzech lat w dodatku prezent, a tu jego brat bliżniak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie biorę udział <3 Ja lubię ciemne kolory na oku więc chętnie zużyję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim :) :) Nie biorę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga! Jak to jest możliwe ze dopiero teraz natrafiłam na twojego bloga? Powodzenia w dalszym blogowaniu! :* <3 do zobaczenia za kilka/kilkanaście dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati! nigdy się nie chwaliłam, bo nie było czym :* dziękujeeee ♥ I do zobaczenia zapewne w sobotę na inauguracji ;*

      Usuń
  7. Nie mam nic przeciwko używanym kosmetykom.Raz się sparzyłam-bo było zapewnienie,że są w dobrym stanie i z chęcią się na nie pokusiłam.Kiedy jednak przyszła paczka to było wręcz obrzydlistwo-przykrywka paletki cała połamana,wszystko czymś oblepione i nawet włosy tam były...powiedziałam ostatni raz.Oczywiście nie zarzucam,że Twoje takie są ale czasem dziewczyny też nie mają za grosz poczucia wstydu.Powodzenia uczestniczkom konkursu.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.