ARBUZOWE SŁODKOŚCI | MASŁO I PEELING BIELENDA

poniedziałek, 19 maja 2014

Jakiś czas temu, w Biedronce, pojawiły się peelingi i masła do ciała firmy Bielenda. Skuszona wyobrażeniami o arbuzowym zapachu skóry oraz niską ceną (5,99 zł za sztukę) wrzuciłam je do koszyka bez wahania. Była to również nagroda za dosyć dobrze zdany angielski (hell yeah!). Ale koniec dygresji, wracam do tematu. Muszę przyznać, że te niepozorne zakupy są może nie do końca przysłowiowym "strzałem w 10", ale są warte uwagi.

Aksamitnie kremowe Masło do ciała o zapachu ARBUZA to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Masło ma właściwości wygładzające i nawilżające. Kompleksowo pielęgnuje ciało, aktywnie reaguje naskórek, uelastycznia go, przywraca mu wyjątkową miękkość i gładkość. Intensywny zapach soczystego arbuza poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie. Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnącym, zmysłowym i bardzo apetycznym.
Peeling ma dokładnie taką samą etykietę jak masło, jedynie w miejscu "masło" występuje słowo "peeling".
Peeling zawiera już na drugim miejscu parafinę, następnie sylikon, olej z awokadobarwniki oraz zapachy. Masło zaś już na drugim miejscu zawiera masło shea, a dalej parafinę, olej z awokado, ekstrakt z arbuza, barwniki, konserwanty i zapachy. Pod względem INCI wygrywa masło z racji masła shea już na drugim miejscu ! Peeling to niesamowity zdzierak - zawiera całe kryształki cukru, które w połączeniu z wodą topią się. Po użyciu skóra jest pozbawiona martwego naskórka, miękka i natłuszczona (za sprawą parafiny, oleju z awokado, ale również sylikonu). Niestety, przy rozsmarowywaniu zdzieraka, pozostaje przez chwilę czerwony barwnik, który zmywa się (często brudzi prysznic). Głównym minusem zarówno peelingu jak i masła jest słaba wydajność. Masło nie ma typowej struktury "masła", jest to krem nieco treściwszy od standardowych emulsji, więc nie wiem dlaczego został nazwany masłem, skoro to zwykły, treściwy krem. Po zastosowaniu "masła" skóra jest idealnie miękka, wygładzona, nawilżona, natłuszczona. Wszystko w jednym ! Dodam, że efekt utrzymuje się minimum przez 2 dni od zastosowania. Jestem zachwycona tym mazidłem, pomimo tego, iż zawiera parafinę, której  unikam w produktach do pielęgnacji twarzy, ale nie do ciała. Moja bardzo sucha skóra kocha to masełko, a ja uwielbiam zapach arbuza w obu produktach, który zachęca do spożytkowania tych mazideł  :)
Zużycie widoczne po 6 dniach stosowania :(

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. peeling wygląda super! kupiłam masło ale w wersji papaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie cudownie pachnie, prawda? :D Chyba się w nie zaopatrzę, o ile jeszcze będzie w Biedronce :)

      Usuń
    2. Ja dziś sprawiłam sobie czekoladę z toffi - ale jestem ciekawa zapachu, jeszcze się do niego nie dobrałam.

      Usuń
    3. Panna Mysia : Czekoladę z toffi ? <3 Jakiej firmy ? :)

      Usuń
  2. Żałuję, że się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm już czuję ten zapach arbuza :DD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zaopatrzyłam się w ten peeling ;D Zobaczymy jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w produktach do ciała tez unikam parafiny, ale skoro dobrze na Ciebie działa, to super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra, w szczególności na nogach jest baaardzo sucha, do tego stopnia, że można po niej rysować, więc parafina tylko ją "otula" :D

      Usuń
  6. Kupiłam sobie wczoraj peeling :) Najpierw poprosiłam mamę, żeby kupiła go dla mnie ale się pomyliła i wrzuciła do koszyka masło ;) Tak oto stałam się posiadaczką jednego i drugiego :D Zobaczymy jak się sprawdzą u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby sprawdziły się równie dobrze jak u mnie :) Zapach tego arbuza jest świetny, więc na pewno umili aplikację produktów :)

      Usuń
  7. Ja mam tylko masło, peelingu brakło, a na nim zależało mi właśnie bardziej.Za taką cenę nie narzekam na wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może narzekam na wydajność tylko dlatego, bo mam świadomość, że denko coraz bliżej, a ja go pokochałam :D

      Usuń
  8. Marzę o peelingu, ale biedronka hen daleko a ja chora i nie da rady ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak wyzdrowiejesz to nie wykupią wszystkich i zdobędziesz :) Zdrówka !

      Usuń
  9. Cieszę się, że zaopatrzyłam się w ten duecik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już niestety nie trafiłam na ten duet :( Chyba był bardzo popularny, szczególnie po tym jak zaczął pojawiać się na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam wszystkie wersje zapachowe peelingów, arbuz i winogron pachnie najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie by na pewno skusił zapach, ale sama nie jestem jakaś fanką smarowania ciała :D wolę smarować włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo zdecydowanie wolę bawić się z włosami ! Ale po pierwszym użyciu tego masełka zakochałam się i używałam go codziennie, aż do dzisiaj - właśnie zakończył swój żywot, masło sięgnęło dna :(

      Usuń
  13. Mam tylko peeling, ale żałuję, że nie kupiłam też masła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam masełko i też jestem z niego mega zadowolona :) Zapach jest cudowny, mam również masło z papają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię sobie jutro to masełko z papają, bo właśnie w tej chwili skończyło mi się masełko arbuzowe (*) Dobrze, że post napisałam wcześniej :P

      Usuń
  15. tak strasznie kusiły mnie te kosmetyki w biedronce, ale mam dużo zapasów więc nie uległam i nic nie kupiłam ;D (tylko kobaltowy lakier) obecnie też są jakieś nowe kosmetyki, ale kupiłam tylko szampon i jestem z siebie dumna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w zapasie 2 jakieś balsamy, ale nie żałuję, że ten kupiłam.. i już zużyłam ! :o

      Usuń
  16. do mnie nie przemawia ten duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja przegapiłam okazję, pewnie ich już nie ma, ale może z ciekawości dziś pojadę zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie skusiłam się na te kosmetyki w Bedronce. Trochę mnie jednak martwi ta parafina. Mogłaby mnie zapchać na dekolcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w Biedronce jest ich mnóstwo, więc może się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w moich planach uwzględnić zakupy w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że tak rzadko bywam w biedronce i wysyłam męża po pampersy bo z pewnością bym kupiła ten zestawik. Nic mnie nie irytuje tak w Bielendzie jak to że trzeba wkładac palce do kosmetyku ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twój mąż zaopatrzy Cię w ten zestaw ? Tak z dobrego serca :) A mnie niezbyt to irytuje w produktach do ciała, ale do ust bardziej.. :/

      Usuń
  22. Powiem Ci, że ja to już się boję chodzić do Biedronki :D Same dobre rzeczy ostatnio mają! Co wejdę, to wychodzę z kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Iza też tak mam :D Ale jaka jest radość, gdy w Biedronce widzisz same fajne rzeczy ;)

      Usuń
  23. też nie lubię parafiny w kosmetykach, ale najważniejsze, źże jesteś zadowolona:) Muszą pięknie pachnieć!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiałam się nad zakupem, jednak postanowiłam się wstrzymać, ponieważ u mnie w Biedronce zostaje zawsze dużo kosmetyków i niektóre potem przeceniają ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapach na pewno by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie wróciłam z biedronki z arbuzowym masełkiem. Ledwie zdjęłam buty, a popędziłam aplikować....
    Ależ boski zapach :) Świetna konsystencja,ale jak na krem chyba hihi ,delikatnie i spokojnie nawilża
    Zobaczymy co dalej
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zapach arbuza i konsystencja masełka świetnie się ze sobą zgrywają ;) Oby dobrze się sprawował :)

      Usuń
  27. Aktualnie te maselka i peellingi sa po 1zl za sztuke przy zakupie 3sztuk. Super sprawa,bo sa malo wydajne,ale swietne!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.