NAJLEPSZY KREM BB DLA NIEWYMAGAJĄCEJ SKÓRY | UNDER TWENTY

środa, 2 lipca 2014

Witam Was po raz pierwszy w lipcu ! Dzisiaj pokażę mój ulubiony krem BB, który służy mi już długi czas. Ten kremowy koloryzator służy mi przede wszystkim do ujednolicenia koloru cery, więc polecam go dziewczętom z suchą lub normalną skórą, nie borykającym się z większymi niedoskonałościami ;)
Na odwrocie tubki widnieje następująca informacja od producenta :
Potwierdzona multifunkcyjność kremu: równomiernie nawilża 81 % ; matuje 70 % ; wygładza skórę 96 % ; maskuje niedoskonałości 85 % ; długotrwale wyrównuje koloryt skóry 74 % ; nadaje naturalny wygląd 81 % *wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami. 
Składnikami aktywnymi są algi, kwas hialuronowy. Widnieje również hasło "filtry UV" jednak nie ma więcej informacji na ich temat. Tubka ma ogromną pojemność -75 ml (gdzie dla porównania przeciętny podkład ma 30 ml ), która dla niektórych jest atutem, a dla przeciwników - zmorą. Zamknięcie to typowy "klik", jednak nie wiem jak to fachowo się nazywa ;) 
A dlaczego ten krem BB jest moim ulubionym? Bo wygląda bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski, smug, jest po prostu niewidoczny! Świetnie ujednolica kolor cery, a przy tym delikatnie nawilża i nie podkreśla suchych skórek. Bez przypudrowania początkowo delikatnie się świeci, jednak po chwili ten efekt znika - wchłania się. Jego trwałość jest poprawna - bez pudru utrzymuje się na pewno 5-6 godzin (malując się rano przed wyjściem do szkoły był na miejscu aż do czasu gdy z niej wróciłam). Nie należy oczekiwać większego krycia od kremu BB - i w tym przypadku krycie jest minimalne, jednak to mi w ogóle nie przeszkadza. Krycie możemy budować poprzez nakładanie kolejnych warstw produktu lub jego większej ilości przy pierwszej aplikacji.

Minusem opisywanego przeze mnie produktu jest na pewno gama kolorystyczna - jedynie dwa odcienie - 01 i 02. Ja mam 02 i na chwilę obecną muszę poszukać czegoś ciemniejszego. 

Do kupienia za ok.15 zł 
Po lewej - bez makijażu, po prawej - nałożona cienka warstwa kremu BB


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Mój ulubiony BBik. :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko dwa kolory to na pewno nic dla mnie się nie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się na twarzy :) dużo dziewczyn ostatnio go poleca :) ja jednak jestem wierna moim minerałom ale być może kiedyś go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chciałabym wypróbować minerały.. i kiedyś się skuszę, na pewno ! ;)

      Usuń
  4. Przy tłustej cerze paskudnie się świeci, a efekt z każdą godzina coraz bardziej się nasila, mimo użycia pudru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jest z cerą tłustą, oceniałam na podstawie mojej suchej skóry ;)

      Usuń
    2. Przy mojej mieszanej cerze też bardzo się świeci, przypudrowany bardzo porządnie jest matowy przez mniej więcej godzinę. Producent nakłamał, pisząc o matowym wykończeniu. Gdzie on tam matowy? :)
      Ale i tak go lubię, zwłaszcza teraz, gdy jest gorąco i nie ma sensu nakładanie normalnego podkładu. A im moja skóra wygląda lepiej dzięki Skinorenowi i kosmetykom Ziaja (seria z liśćmi manuka), tym ten krem spisuje się lepiej, bo krycie, które zapewnia wystarcza.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, to był akurat lepszy dzień dla mojej buzi :)

      Usuń
  6. Nie dla mnie... Lubię mocne krycie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, a ten wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam kremu BB i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Muszę zakupić... mam z Garniera ale jest taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo go lubię i odcienie też mi pasują :) Zimą używam nr 1, a teraz nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zimą 2, a teraz przydałoby mi się coś ciemniejszego.. :)

      Usuń
  11. również produkt nie będzie dla mnie, mam cerę mieszaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po 1 to masz bardzo ładną cerę, zazdroszczę ;) moja ostatnio kiepsko się miewa...Jakoś jestem zrażona do Under Twenty, kilka lat temu ich żel do mycia twarzy wyrządził mi straszną krzywdę. Jedyny krem BB jaki używałam jest oczywiście z Avonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony: Soraya So Pretty. Może tobie też będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten BB Sorayi :) i z tej samej serii dokupiłam sobie peeling . Są super . Wypróbuj zdziraczek, bo naprawdę wart polecenia

      Usuń
  14. U mnie kremy BB się nie sprawdzają, bo szukam mocnego krycia. Ale Ty masz piękną i porcelanową cerę, po co Ci makijaż? Wyglądasz pięknie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.