AVON, GEL FINISH, FABULOUS - IDEALNA MALINA !

piątek, 20 lutego 2015

Lakiery Gel Finish mam odkąd pojawiły się w katalogu firmy Avon. Nie spodziewałam się po nim cudów, jednak ja i moja mama polubiłyśmy go, szczególnie za ciekawy odcień i połysk. "Fabulous" to idealna, jednolita, malinowa czerwień. Lakier z Avonu zachowujący się jak hybryda? 
... tak! Choć nie do końca..
3 w 1 lakier do paznokci nadaje efekt żelowego manikiuru z połyskiem prosto z salonu: pełne krycie, wysoki połysk, długotrwały. Jak działa: BAZA – zapewnia paznokciom gładką powierzchnię i zapobiega ich łamaniu. KOLOR – nadaje paznokciom intensywny kolor już po nałożeniujednej warstwy. UTWARDZACZ – zapewnia trwałość i supermocny połysk. Jak stosować: Do każdego lakieru dołączony jest precyzyjny pędzelek, któryzapewnia równomierną aplikację. Pamiętaj, żeby przed użyciem, użyć zmywacza do paznokci (nawet jeśli nie ma potrzeby zmywania lakieru) , by lakier lepiej się trzymał. [źródło]
Lakier Gel finish ma stosunkowo dużą pojemność, bo aż 12 ml i ma fajny, średniej wielkości pędzelek, nie za cienki, odpowiedni. Emalia przy nakładaniu nie smuży i dobrze się nakłada. Charakteryzuje się bardzo dobrym kryciem. Powyżej paznokcie były pomalowane tylko jedną, cienką warstwą lakieru. Ma dobrą pigmentację, kolor jest intensywny, brak prześwitów naturalnego odcienia płytki. Jednak dla większej intensywności koloru, zazwyczaj nakładam 2 warstwy i jest to wystarczająca ilość, by lakier wyglądał dobrze. Kolejną zaletą jest połysk, niczym hybryda lub tafla wody. Nawet bez top coatu lakier przepięknie odbija światło! Zobaczcie zdjęcie poniżej, na którym paznokcie są jedynie pomalowane 2 warstwami lakieru. Czyż nie jest to idealny, wręcz wysoki połysk ?  Kolejną zaletą jest, że szybko schnie i po jego nałożeniu i wyschnięciu nie robią się znienawidzone ślady od pościeli czy włosów. Po jego zastosowaniu można odczuć utwardzenie paznokcia.
/ps. piękna umazana kreska na ręce!/ Lakier niestety nie spełnia się pod względem trwałości ! Zawsze nakładam go na bazę z odżywki CC od Bielendy. Bez top coatu, solo, wytrzymuje cały 1 dzień bez ubytku. Dzień pełny mycia naczyń (swoją drogą, z obowiązków domowych to chyba najbardziej nie lubię myć naczyń -.-) , kąpieli i ciągłego mycia rąk. Nie malowałam paznokci na zakładkę ani powyżej ani poniżej, choć nie wiem czy to dałoby inne efekty. Podejrzewam, że nie. Poniżej prezentuje się manicure utrwalony topem z Sally Hansem Insta-Dri. I on wytrzymał na paznokciach aż 2 lub 3 dni, do momentu, gdy na płytce nie powstały rysy (?) - (poziome kreski wyglądające jakbym się uderzyła i lakier miał zaraz odpaść :P). Nie wiem czy to przez top coat powstały mi tego typu dziwne ślady czy też przez moją ingerencję lub środków czystości, nie wiem. Jednak zajmę się tą sprawą :D Ciekawa jestem jak zachowywałby się z Sache Vite (którego mini egzemplarz już nie nadaje się do użytku - zgęstniał niemiłosiernie).
Podsumowując : lakier wygląda przepięknie na paznokciach, ma bardzo dobre krycie, zakrywa już po pierwszej warstwie koloru, szybko schnie, nie powstają na nim dziwne ślady od pościeli, ale niestety jest nietrwały i to bardzo. Z top coatem wytrzymuje raptem 2 czy 3 dni i to jeszcze nie wygląda idealnie, bo z niewielkimi ubytkami, typu wytarte końcówki. A jak dla mnie to troszkę słabo..  Jeśli zmienię o nim zdanie lub znajdę winowajcę, czemu jest nietrwały to na pewno pojawi się aktualizacja mojej opinii. Oceniłabym go 6/10 - niby fajny, ale jednak to, że wytrzymuje dzień bez top coatu to zaniża punktację.. Jego cena waha się od 27 zł - 13 zł.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Avon ma ładne kolory lakierów, ale właśnie nietrwałe, przynajmniej te, które dotąd miałam. Z serii żelowej mam jaśniutki róż i po miesiącu na wierzchu pojawił się dziwny czerwony płyn...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w większości lakierów pojawia się taki nalot na powierzchni lakieru i kompletnie nie wiem dlaczego to powstaje ;)

      Usuń
  2. Faktycznie bardzo ładny kolorek :) Bardzo lubię Avon'owskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, kolorek przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii gel finish mam 2 kolory, bialy i mocny roz, oba bardzo lubie. Nie zauwazylam, aby byly mniej trwale od innych lakierow, u mnie w sumie wszystkie marki spisuja sie podobnie.
    Kolor jest na prawde cudowny, a Twoje paznokcie maja idealna dlugosc i sa bardzo zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich już od jakiegoś czasu i wydawało mi się, że wcześniej wytrzymywały dłużej na paznokciach, ale od jakiegoś czasu noszę je non stop na paznokciach i troszkę się zawiodłam, sama nie wiem czemu tylko tyle wytrzymują.. :( Niestety musiałam je obciąć do długości z 4 zdjęcia. Poza tym zbliżają się zajęcia na uczelni, gdzie będziemy wykonywać zabiegi, maski itp. więc długie paznokcie są zakazane :(

      Usuń
  5. Nie przepadam za Avonem, ale ten lakier ma na prawdę ładny kolor, taki może trochę jak Watermelon z Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo ładny odcień, aczkolwiek odzwyczaiłam się już od zwykłych lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor, bardzo soczysty, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek lakieru przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorek :) i bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor :) Ja jakoś jestem uprzedzona do wszystkich ich produktów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty są fajne, jednak u mnie kosmetyki pielęgnacyjne całkowicie się nie sprawdziły i ich nie lubię ;)

      Usuń
  12. Ja po jednorazowej przygodzie z Avonowymi lakierami odpuściłam sobie bo szkoda pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się podoba, choć ja utonęłam w hybrydach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor!
    u mnie lakiery avon trzymały się zwykle 3-5 dni, tego nie miałam jeszcze na paznokciach,bo mam obecnie żele, jednak na stopach bez problemu trzyma się 5 dni :D mam jakiś jasny róż

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dużo kolorów z tej właśnie serii. Jestem z nich bardzo zadowolona. Gorąco polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo fajny, chociaż ja takich praktycznie nie noszę :) Nie przepadam jednak za lakierami z Avonu - chyba kiedyś się zraziłam i tak mi zostało.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.