RÓŻANE NASTROJE ;-) | EKOA, BIELENDA, REMEDIUM NATURA

niedziela, 15 lutego 2015

Dziś recenzja trzech produktów o delikatnym, różanym zapachu - wielozadaniowa, naturalna woda różana od Remedium Natura, naturalna sól do kąpieli z olejkiem eterycznym o zapachu róży- Ekoa, a także wazelinki do ust w wersji "delikatna róża". Mam nadzieję, że po Walentynkach nie macie dosyć róż :D

Naturalna sól do kąpieli z olejkiem eterycznym o zapachu róży. Sól bocheńska zawiera unikalny kompleks biopierwiastków (sód, chlor, wapń, magnez, potas, mangan, jod, brom, żelazo) w przyswajalnych przez organizm proporcjach. Odżywia i regeneruje skórę działając równocześnie antyseptycznie i odświeżająco.
INCI: Sodium Chloride, Parfum, Citronellol, Geraniol.
Powyższa sól jest drobnoziarnista i przyjemnie, o dziwno, naturalnie pachnie dziką różą. Jej pojemność to 300 g, czyli stosunkowo niewiele jak na sól do kąpieli. Używam jej bardzo oszczędnie (producent napisał, że na "raz" należy wsypać 1/3 opakowania, czyli 100 g), a mnie jest trochę szkoda, więc dawkuję ją w mniejszych ilościach. Sól szybko się rozpuszcza i pozostawia piękny, aczkolwiek ulotny, zapach, który nie utrzymuje się na skórze, zbyt długo. Po wymoczeniu się w wodzie, z tą solą, skóra jest wyraźnie miękka i gładka. Drobinki nie uczuliły mnie ani nie podrażniły skóry. Jest to bardzo fajny dodatek do gorącej, odprężającej kąpieli :) Mój egzemplarz dostałam na Krakowskim Spotkaniu Blogerek, jednak można ją kupić w sklepie online producenta http://www.ekoa.pl/
Kolejnym różanym produktem jest Naturalna Woda Różana - Remedium Natura.
Stosowanie: Do pielęgnacji cery wrażliwej. Codzienne stosowanie uelastycznia, wygładza i nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę. Łagodzi zmiany trądzikowe. Cera staje się promienna, jedwabista i gładka. Naturalna woda różana jest produkowana metodą destylacji parą wodną z kwiatów róży Galica. Nie zawiera konserwantów i barwników i sztucznych substancji zapachowych. 
INCI: Rosa Gallica Flower Water

Powyższy produkt to zdecydowanie mój ulubieniec z tego trio! Całkowicie naturalna woda różana, bez jakichkolwiek konserwantów i ulepszaczy, sprawdza się dobrze każdej przy każdym typie cery. Zapakowana jest w 250 ml buteleczkę z atomizerem. Woda jest wyjątkowo delikatna, nie podrażnia i pięknie, delikatnie pachnie. Używam wody różanej jako  toniku do przetarcia twarzy, zazwyczaj rano, gdy nie mam ochoty do końca otworzyć oczu (:P), a także tuż przed nałożeniem kremu,- wykorzystuję ją jako "bazę" pod krem i wydaje mi się, że tego typu produkty dużo szybciej się wchłania i mniej ściąga skórę. Wody różanej używam, gdy nie chce mi się moczyć włosów, by nałożyć olej na skalp głowy, więc wykorzystuję do tego wyjątkowo udany atomizer, który rozpyla idealną "chmurkę" mikroskopijnych kropelek wody. Nie wiem czy woda łagodzi zmiany trądzikowe, bo nie mam ich zbyt wiele na twarzy, jednak na pewno uspokaja cerę, delikatnie nawilża i przynosi ukojenie. Psikam się nią w każdych możliwych warunkach :D Do kupienia na stronie producenta http://remedium-natura.eu/strona-glowna/sklep/ lub w drogeriach internetowych z ukraińskim asortymentem.
Ostatni produkt to wazelinka do ust od Bielendy w wersji "delikatna róża".
 Wazelinka do ust DELIKATNA RÓŻA skutecznie pielęgnuje i natłuszcza naskórek ust,  likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. Zawartość bogatego w wit. E olejku kokosowego oraz ochronnych protein jedwabiu, zabezpiecza skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i zatrzymuje wodę w naskórku, utrzymując sprężystość i elastyczność skóry. Odzyskuje ona satynową miękkość i jedwabistość. Delikatny, perłowo-różany odcień wazelinki oraz cudowny zapach świeżych róż, uczyni stosowanie przyjemnym, a TY ZAKOCHASZ SIĘ W NIEJ OD PIERWSZEJ APLIKACJI. [źródło]
Wazelinka zawarta jest w 10 g tubce z plastikowym, aplikatorem-dzióbkiem, który ułatwia równomierne nakładanie produktu, choć swoją drogą jest dla mnie zmorą, bo ta maź znajduje się później w roweczkach zakrętki, a ja bardzo nie lubię używać zapaćkanych rzeczy :P Wazelinka ma lekką konsystencję o delikatnym perłowym odcieniu różu, swoją drogą bardzo ładnym, i słodkim, mało różanym, cukierkowym zapachu. Ma delikatny słodki smak. Może później wkleję skład wazelinki, jednak teraz, gdy go jeszcze nie ma, to powiem Wam, że w składzie na pierwszym miejscu jest wazelina, następnie lanolin, a na 3 miejscu masło shea, tuż za nim olej kokosowy, wosk candelilla, hydrolizat jedwabiu, a dalej barwniki i substancje zapachowe. Wazelinka fajnie natłuszcza, nie jest gęsta, nie klei się do ust ani włosów (jeee! :D). Do zdobycia w wielu drogeriach za ok. 8 zł.


Lubicie różane produkty? ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Wode rozana i wazeline z checia bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pokochałam zapach róż :) Uwielbiam wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle gdzieś słyszę lub czytam o różanych kosmetykach, a ja wciąż jestem z nimi na bakier :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem wielbicielką mocnego, różanego zapachu, jednak delikatny zapach wody różanej uwielbiam :-)

      Usuń
  4. wodę różaną chcę wypróbować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki z Bieledny niestety nie przypadły mi do gustu.
    Za to woda różana jest na mojej chciej-liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z bielendy z tej samej serii balsam do ust zmysłowa wiśnia i jestem bardzo zadowolona :) pachnie tak apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tym zapachem, ale działanie wody różanej bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta wazelinka ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ; )
    A czy używałaś kiedyś żeli pod prysznic z Yves Rocher, a jezeli tam to co sadzisz o ich skladzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam okazji używać żeli z tej firmy, jednak jeśli chcesz się dowiedzieć co sądzę o ich składzie to go wklej z któregoś żelu pod prysznic ;)

      Usuń
  10. Najbardziej ciekawa jest dla mnie woda różana która na szczęście jest prawdziwą wodą różaną. Miałam okazję stosować np tą z Fitometu i niestety pachniała dla mnie coś a la różany różaniec, nie ładnie (nie miała w składzie tylko wody różanej). Miałam też prawdziwą i naturalną z Khadi i to był naturalny piękny zapach kwiatu róży. Fajnie poznać kolejną markę, która taką prawdziwą wodę produkuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest całkowicie naturalna :) Poprzednią wodę miałam również całkowicie naturalną, przywiezioną z Bułgarii, gdzie jest produkcja róży damasceńskich :) Szkoda, że inni producenci dodają jakieś paskudztwa dla urozmaicenia..

      Usuń
  11. Wazelinka ciekawa, reszta mnie nie kusi, bo nie przepadam za różanymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem lubię różane zapachy a czasem nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo nie lubię zapachu/smaku różanego, ale ta woda różana bardzo przypadła mi do gustu ze względu na swoje właściwości. Spryskuję nią twarz po skończeniu makijażu, aby pozbyć się "pudrowości".

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam różane zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię różane kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto wypróbować przede wszystkim ze względu na zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, mam tę wodę różaną, kupiłam ją na allegro, jednak ma ona bardzo specyficzny zapach...jakby róże pomieszane ze stęchlizną :D Czy Twój egzemplarz też tak pachnie, czy ja trafiłam na jakiś wadliwy produkt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja woda pachnie bardzo przyjemnie płatkami róży :) Sprawdź czy w składzie oprócz wody różanej są jakieś dodatki, bo być może one zmieniają naturalną woń produktu.

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.