AGA LUBI #2 | ZWROT 150 ZŁ, KUBEK TERMICZNY I NAJLEPSZA APLIKACJA DO ODTWARZANIA MUZYKI

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Aga lubi maj, Aga lubi czerwiec, Aga lubi mieć wakacje - no dobra jeszcze ich nie mam, ale dzieli mnie od nich tylko jeden egzamin :) W tym wpisie dowiecie się jak kupić ekspres do kawy za grosze i kilka innych fajnych rzeczy, które mogą Was zainteresować. Badum tss! :>
Kubek termiczny, który by się nie przelewał, był moją potrzebą, ale i zachcianką. Swojego ulubieńca znalazłam w Tk Maxx jakoś miesiąc temu. Na przedniej części widnieje nazwa firmy "Thermos". Oprócz tego, że nie wylewa się z niego (jak np. z mojego zwykłego, plastikowego kubka z Empiku), ma podnoszący się ustnik i ładny różowy kolor :D Kosztował mnie 35 zł, jest dobrze wykonany, solidny, utrzymuje ciepłe i zimne napoje we właściwej temperaturze i mam nadzieję, że jeszcze długo mi posłuży. 
Aplikacja Spotify towarzyszy mi od jakichś 2 miesięcy. Jest to aplikacja do odtwarzania muzyki z platformy na której można wybrać chyba każdy interesujący nas rodzaj muzyki - od hip hopu po "Ona tańczy dla mnie" i "Mydełko fa" :D Możemy tworzyć własne playlisty lub odtwarzać gotowe playlisty przygotowane na różne okazje, np. imprezę, rock, nastrojowe, do ćwiczeń itd. Aplikacja z podstawowymi funkcjami jest darmowa (choć podstawowe funkcje sprawdzają się bardzo dobrze i nie potrzebuję "premium") i wymaga nas jedynie dostępu do internetu. Fajne jest to, że aplikacja minimalizuje się do paska u góry strony, którym możemy sterować "następna piosenka, poprzednia, pauza/play", podczas, gdy np. przeglądamy Instagram. Niestety w darmowej wersji pojawiają się reklamy, które na szczęście nie są zbyt uciążliwe. 
Inne, przydatne aplikacje:


-150 zł dostajecie za zakup ekspresu ? Czy to sen, czy to jawa? To Bosch, a dokładniej Tassimo! Za zakup wybranego ekspresu dostajecie tą sumę zupełnie bez zobowiązań. Nie dotyczy to tylko tych wypasionych, luksusowych ekspresów za tysiaka, ale ceny modeli zaczynają się od 200 zł! Więc jeśli kupicie model za 200 zł to z prostego działania wychodzi, że 3/4 ekspresu dostaliście za free :) 
Nie mam nic wspólnego z firmą Bosch, ale dowiedziałam się o tym od Miskejt, która kupiła ekspres Tassimo za 169 zł w Carrefour, dodatkowo zgarnęła cztery kapsułki za 4 gr - wynika z tego, że cały interes wyniósł ją 19 zł :) Ja bardzo się napaliłam na tą promocję, ale niestety nie mam dostępu do Carrefoura, więc nie zrobię dealu życia :/

W ostatnim czasie kupiłyście/liście coś fajnego, co było waszym "dealem życia" ? Pochwalcie się co Was ostatnio zaciekawiło - muzyka, aplikacje, promocje. Chłonę wszystkie informacje, od Was, jak suchy Beauty Blender, podkład (hehehehe, suchar) :D

/ Ps. zmieniam sposób pisania na bardziej luźny - bo taka właśnie jestem, choć po przeczytaniu jakiegokolwiek wcześniejszego wpisu, chyba tego po mnie nie widać.. Równa babka jestem!/

Buźki!

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Ten kubek świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się dobrze, a co najważniejsze.. "działa" ! :D

      Usuń
  2. kubeczek prezentuje się genialnie! :)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kubek super :) moje tez sie rozlewaja, musze sie porozgladac za takim :) tez lubie sluchac na spotify, ale przewaznie na laptopie :D a co do Tassimo to tez slyszalam, i promocja naprawde niezla, ale posiadam inny ekspres, wiec nie ma co dublowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tk Maxx było takich dużo :) Widziałam, że dużo dziewczyn kupiło w Duce śliczny bidon o pojemności 320 ml chyba za 30 zł, ale nie wiem jak z przepuszczaniem zawartości ;) Ja się tak napaliłam na ekspres, ale w ostateczności jeszcze nie kupiłam, bo na chwilę obecną chyba nie byłby mi potrzebny :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć kubek z którego by się nie sączyło.. I chyba w końcu znalazłam! :D Mam nadzieję, że jeszcze mi posłuży :)

      Usuń
  5. To Ci dopiero promocja! O Kochana! Szczena mi opadła :-D Co prawda mam już ekspres, ale to aż grzech nie skorzystać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle, co ? :D Promocja świetna i Ci, którzy mają zamiar kupić ekspres to koniecznie muszą skorzystać z takiej oferty :) Daj znać, czy zaopatrzyłaś się w ekspresik ;D

      Usuń
  6. Kubek wygląda świetnie! Ale super okazja z tym ekspresem, no nie wierzę, muszę się rozejrzeć za Carrefourem ;P A Spotify uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że w Carrefourach ekspresy są już wykupione.. Ale z ciekawości zajrzę jutro i obadam teren :D

      Usuń
  7. O dzięki za opis kubka takiego właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny kubek! Aż żałuję, że tak rzadko wchodzę do TK Maxxa, ale ja jakoś nigdy nie mogę tam nic znaleźć :P Myślałam długo nad takimi ekspresami na kapsułki, ale na dłuższą metę wyliczyłam, że jest to nieopłacalne, bo kapsułki wychodzą drogo.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej trafić do Tk Maxx, gdy jest mało klientów, choć w Bonarce to rzadkość dla tego sklepu, bo gdy tam jestem to zawsze jest dużo osób :P Niestety z ceną kapsułek się zgodzę, trochę zbyt wysokie :/

      Usuń
  9. Muszę przemyśleć tę opcję z ekspresem :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za TK Maxx. Zawsze omijam szerokim łukiem, a nawet nie wiedziałam, że można dorwać tam taki fajny kubek!:) Ekspres na kapsułki fajna sprawa, ale na dłuższą metę drogo wychodzi, choć promocja mega. W Jędrzejowie mamy carrefoura. A z tego, co mi się wydaje to chyba jest też w Galerii Krakowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ekspres do kawy taki wymarzony, wypasiony... Sam parzy kawę, sam się czyści i sam mówi kiedy co mam robić. Kupiony za pieniążki zebrane na ślubie :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.