AGA LUBI #3 + WYNIKI ROZDANIA

piątek, 23 października 2015

Dawno nie było "Aga lubi", w sumie nie wiem czemu. Ostatnio jest mnie nieco mniej niż zawsze, ale nadrobię to, na pewno! Dziś ogłoszę wyczekiwane przez Was wyniki rozdania, którego ilość zgłoszeń była nieprawdopodobnie duża :)

BUZZAAR
Zapisałam się do akcji Sephora właściwie na ostatnią chwilę. Początkowo dostałam odmawiającego maila, jednak w kolejnym dniu zadzwoniła do mnie przedstawicielka Buzzaar z prośbą o podanie adresu, bo jednak zakwalifikowałam się, byłam na ich liście rezerwowej. Dzięki tej akcji mogłam uczestniczyć w niejakim małym warsztacie z konturowania zaawansowanego w Sephorze jak i 5 moich znajomych, które również dostały kupony wraz z kuponem rabatowym -20 % do końca października, do wykorzystania w każdej Sephorze  oraz mogę przetestować gąbeczkę 3D Sephora. Fajna sprawa, polecam! Śledząc mój instagram wiecie dużo więcej :)


DERMOKONSULTACJE SYLVECO
Było o nich w poprzednim wpisie, więc odsyłam Was do szczegółowej relacji → Dermokonsultacje Sylveco ← Jeśli ktoś nie wiedział o tych dermokonsultacjach lub dowiedział się za późno, to jest okazja by to nadrobić. Czeka Was dzień relaksującego masażu twarzy - 3 listopada (wtorek)  13.00-19.00 i kolejne dermokonsultacje  Sylveco - 17 listopada (wtorek) 12.00-18.00, wszystko będzie się działo na ul. Św. Gertrudy 24 w Krakowie :)

MANGO OUTLET
Fajna promocja w Mango Outlet → Mango outlet ← -25 % na codziennie zmieniające się artykuły przez 5 dni! Dziś -25% na wybrane sukienki. Mango Outlet ma w swojej ofercie bardzo fajne rzeczy, kupiłam tam kurtkę ramoneskę, którą odesłałam, bo okazała się za duża, a mniejszego rozmiaru już nie było :( Z sukienek najbardziej podoba mi się czarna, do kolana z zakładanym dekoltem :)

home&you
Kto nie kocha home&you niech pierwszy rzuci kamieniem! Na stronie i w sklepach obowiązuje wyprzedaż -70% i aż roi się od jesiennych dodatków, pudełeczek, kubków, poduszek. Poza tym h&y nie zawodzi pod względem ilości ciepłych koców, poduszek i kubków!



WYNIKI ROZDANIA
Do rozdania zgłosiła się bardzo duża liczba osób, z czego ogromnie się cieszę, bo nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odzewu na rozdanie "drugi dom".
Zgłoszeń było aż 133! Losowanie jednej liczby wygenerowałam przez losowe.pl 
Rozdanie wygrywa...


Maria Żółty
Gratulacje, właśnie piszę do Ciebie wiadomość! :)

Z kim widzę się jutro, w Warszawie, na Meet Beauty? 

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.