DERMOKONSULTACJE SYLVECO| HELFY, KRAKÓW

sobota, 17 października 2015

We wtorek, 13.10 odbyły się dermokonsultacje Sylveco w Krakowie, w stacjonarnym sklepie Helfy. Wiem, że nie każdy jeszcze wie o tym ekopasażu, więc zapraszam ↓ - nie tylko krakowianki :)

Czym są dermokonsultacje?
Chciałam wyjaśnić, czym są dermokonsultacje i jak wyglądają. Domyślam się, że nie każdy uczestniczył w tego typu akcjach, więc już tłumaczę. Dermokonsultacje są to spotkania ze specjalistą - kosmetologiem, kosmetyczką, dermatologiem - który bada skórę, poziom jej nawilżenia, ogólną strukturę, ale również poziom natłuszczenia, elastyczność. Jeśli dermokonsultacje organizuje dana marka, jej przedstawiciel, w tym przypadku dermokonsultant, dobiera produkty pielęgnacyjne odpowiednie do typu cery i daje nam wskazówki, porady, które możemy wdrożyć, by poprawić stan skóry.

Jak wyglądały dermokonsultacje Sylveco w Helfy?
Dermokonsultanką Sylveco była bardzo sympatyczna, pani Agnieszka (która nie chciała mi zapozować, ponieważ cały dzień była dręczona przez paparazzich hihi :D), która od razu, gdy przyszłam zbadała poziom nawilżenia mojej skóry przy pomocy korneometru. Okazało się, że poziom nawilżenia mojej skóry wynosi tylko 33 %. 
Moja skóra jest mieszana, ale ostatnio traktowałam ją zbyt drastycznie - co wieczór myłam ją żelem rumiankowym Sylveco i nawilżałam kremem Biały Jeleń, który jest bardzo lekki i fajny, najlepszy pod makijaż, ale niekoniecznie na noc. Następstwem tych działań były suche skórki widoczne szczególnie na skrzydełkach nosa i pomiędzy brwiami. 
Rozmawiałam z panią Agnieszką odnośnie mojej pielęgnacji - zaleciła mi bardzo tłusty krem brzozowo-nagietkowy z betuliną, który jest odpowiedni dla skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej. 
Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w dermokonsultacjach, bo nigdy nie mierzyłam poziomu nawilżenia mojej skóry, a także z tego, że skorzystałam z fachowej porady eksperta i doradzenia produktu, z którego już jestem bardzo zadowolona :). 

Dlaczego warto wybrać się do Helfy ?
Przede wszystkim dlatego, bo ekopasaż oferuje całą gamę produktów z różnych kategorii - 1/2 asortymentu to produkty spożywcze - wegańskie, wegetariańskie, wszystkie eko/bio :) Znajdziemy wszelkiego rodzaju oleje, mąki, ziarna, orzechy, przetwory, słodycze ♥, mleka. Zdjęcia półek ze spożywczym asortymentem umieściłam we wpisie pokazującym otwarcie ekopasażu. A co do produktów kosmetycznych, to mam wrażenie, że ich ilość stale się powiększa - sklep co rusz wprowadza nowości - chyba jedną z najnowszych wprowadzonych marek jest szafa Make me bio (mogłam wybrać dla siebie jeden produkt i wybrałam krem właśnie tej firmy "Garden Roses" - nawilżający krem do skóry suchej i wrażliwej, z niesamowitym składem :)) Ale przede wszystkim, zapraszam, gdy planujecie zakupy produktów Sylveco i Biolaven! Jest ich cała szafa!
Była jeszcze szarlotka, ale nie zdążyłam jej spróbować :(

A oto co przyniosłam z dermokonsultacji - dużo ulotek, ale najlepszą z nich jest "Twój zielnik", czyli przegląd wszystkich produktów Sylveco, a na końcu opisy wszystkich najważniejszych składników naturalnych występujących w produktach Sylveco. Dostałam ogromną ilość próbek, będę mogła przetestować produkty, których nie miałam :) Z polecenia pani Agnieszki kupiłam krem brzozowo-nagietkowy z betuliną, a dla siebie mogłam wybrać produkt z całego asortymentu i padło na Make Me Bio. 

Serdecznie zapraszam do ekopasażu Helfy w Krakowie na ul. Św. Gertrudy 24 obok przystanku Wawel :) A jeśli nie jesteście z Krakowa to zapraszam do sklepu online : http://www.helfy.pl/ !

Ps. Nie sądziłam, że aż tyle osób zgłosi się do rozdania! :) Wyniki podam w ciągu 7 dni od wczoraj, czyli do 23.10 wszystko będzie wiadome.

[EDIT]
Jeśli nie wzięłaś udziału w dermokonsultacjach, to będziesz miała jeszcze jedną szansę na uczestnictwo! 
- dzień relaksującego masażu twarzy - 3 listopada (wtorek)  13.00-19.00 
- dermokonsultacje  Sylveco - 17 listopada (wtorek) 12.00-18.00 



Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.