TEGO O MNIE NIE WIECIE...

piątek, 5 sierpnia 2016

Blogerka prywatnie

Na blogu przedstawiam Wam moje opinie o produktach, przedstawiam Wam mój sposób oceniania, wiecie jakie kosmetyki lubię, a za którymi nie przepadam, ale nie rozmawiam z Wami o sprawach prywatnych, nie mówię o sobie.. I dziś chcę to zmienić! Poopowiadam Wam przypadkowe fakty o mnie, ale takie które nie wykraczają poza granicę tego, co chcę powiedzieć. Sprawdźcie co nas łączy!

Jestem jedynaczką i nigdy nie chciałam mieć rodzeństwa!
W dzieciństwie był ze mnie mały wojownik, który na pytania starszych pań pytających "a czemu nie chcesz mieć braciszka ani siostrzyczki?" odpowiadał z krzykiem "bo nie!". No cóż, gdy mi się coś nie podobało zawsze o tym mówiłam - a w szczególności na temat rodzeństwa - ale byłam raczej wstydliwa, tzn. tak mi się wydaje. Do tej pory potrafię "odpyskować", ale z natury jestem raczej spokojna i przyjazna ludzkości :D Lubię być sama, lubię sama spędzać czas, ale uwielbiam też towarzystwo i wydaje mi się, że nie jestem rozpieszczonym bachorem :D

Nie lubię romansideł!
Nigdy nie kręciły mnie tematy miłostek, romansów, a więc nie odpowiadały mi tytuły typu "Zmierzch" czy "50 twarzy Greya" - czytałam, choć Grey zmulił mnie to tego stopnia, że nie doczytałam końca. Zupełnie nie moje klimaty. Uwielbiam książki przygodowe, biografie, fantastykę, science-fiction, dlatego uwielbiam "Harrego Pottera" i wszystkie książki Dana Browna, które mogę wciągnąć nosem w kilka dni, a biografia Marii Callas "Zbyt dumna, zbyt krucha" wywarła na mnie tak ogromne wrażenie, że długo nie mogłam otrząsnąć się po jej przeczytaniu. 

Rock !
Kocham Queen, twórczość Freddiego, uwielbiam Scorpions, Linkin Park, Metallica, ale również Nickelback, Imagine Dragons, Kings of Leon, Artic Monkeys czy Of Monster and Men. Z polskich wykonawców uwielbiam happysad i Myslovitz. Najczęściej słuchanymi przeze mnie utworami są: Poison - Alice Cooper, The Unforgiven - Metallica, Funeral - Band of Horses, Lonely Day - System of a Down, Gate 21 - Serj Tankian i Bohemian Rhapsody.. ♥ Ale wiadomo, nie ograniczam się tylko do rocka i piosenki usłyszane w radiu również nucę pod nosem, choć Taylor Swift, Bieber czy Beyonce to raczej nie moje klimaty :)

Mieszkam na wsi.. i lubię wieś :)
Zwierzaki, gospodarstwo czy pole nie są mi obce - mieszkam na maleńkiej wsi i zupełnie się tego nie wstydzę. Od dziecka wykonywałam czynności, które zazwyczaj wykonują chłopcy, więc chyba poprzez makijaż i decyzję o studiowaniu kosmetologii chciałam wyrównać bilans pomiędzy chłopcem z dzieciństwa, a dorosłą kobietą :)

Urodziłam się w grudniu!
..A dokładnie 19.12.1995 i w tym roku skończę 21 lat, choć wydaje mi się, że wyglądam na starszą :) Urodziny obchodzę w święta wraz z tatą, który urodził się 10 dni po mnie, ale kilka lat wcześniej :D 

Nosiłam aparat ortodontyczny przez kilka lat
Przez 2 lub niecałe 3 lata nosiłam aparat z racji dosyć dużej wady, która po zdjęciu aparatu powoli powraca.. Po usunięciu ósemek zapewne znów zacznę przygodę z ortodontą ;)

Nie boję się robactwa
Nie straszne mi pająki, robaczki, mrówki - nic z tych rzeczy, ale.. przerażają mnie polne myszy, szczury.. fuj!

Kończę już, by Was nie zanudzić :D 
Jestem ciekawa czy macie podobne zainteresowania do moich, a może lubicie coś, co ja lubię 
lub jesteśmy, w pewnym sensie, podobne? :) 
A i koniecznie mi napiszcie czy wyglądam na swój wiek! :D A może wy odpowiecie na moje pytania: czy macie rodzeństwo, czego słuchacie, gdzie mieszkacie, kiedy się urodziłyście.. Może sobie pogadamy w komentarzach? :)

Buziaki moje piękne panie, Aga! ♥

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.