Aktualizacja włosów - co zmieniło się przez rok w mojej pielęgnacji? Jak zapuścić włosy?

niedziela, 19 marca 2017

Temat włosów pojawia się tutaj bardzo rzadko i przeszedł na dalszy plan - obecnie moim oczkiem w głowie jest temat makijażu, jednak chciałam pokazać Wam stan moich włosów na dzień dzisiejszy. Dokładnie 13 miesięcy temu obcięłam włosy - wtedy moim postanowieniem było ambitne dbanie o włosy, olejowanie, poza tym szukałam informacji jak zapuścić włosy, by ich długość znów mogła sięgać pasa. I wiecie co? Po roku znów osiągnęłam tą długość - mam włosy do pasa.

Jak zapuścić włosy?

Przez kilka miesięcy po obcięciu, skrupulatnie olejowałam włosy, maskowałam, dbałam o nie, jednak po jakimś czasie znów powrócił marazm i niechęć. Zwyczajnie nie chciało mi się poświęcać zbyt wiele czasu na ich pielęgnację. W styczniu znów mój zapał powrócił, więc złożyłam zamówienie w sklepie u dwóch cudownych, włosowych inspiracji - Sophieczerymoja. Zamówiłam olej kameliowy i przepadłam! To chyba jeden z najlepiej działających olei na moje włosy - są sypkie, gładkie, nawilżone, ale nie oblepione. Cudo! Oprócz niego nie używam żadnego olejku, nie nakładam go na skórę głowy, więc nie miał on wpływu na szybszy wzrost włosków. Od zawsze mam ogrom baby hair na głowie, a moje włosy rosną stosunkowo szybko i nie stosuję żadnych stymulatorów. Czasem stosuję suplement Hairvity, jednak nie stosuję go codziennie. Być może działa, jednak nie mogę w stu procentach tego potwierdzić.  

Polecane oleje do stymulacji wzrostu włosów

→ Jeśli szukacie produktów przyspieszających porost włosów to polecam olej Sesa marki Dabur, IHT9 przeciwko wypadaniu oraz Khadi stymulujący wzrost włosów - używałam ich w trakcie mojej włosowej obsesji, która trwała kilka lat temu i serdecznie je polecam. 

Aktualna pielęgnacja włosów

Moja pielęgnacja włosów nie jest zbyt odkrywcza - włosy myję codziennie, gdyż bardzo szybko się przetłuszczają i na koniec dnia wyglądają źle. Do mycia używam szamponów z SLS - Schauma, szampon do włosów na kozim mleku, objętość i blask, szampon Bandi tricho-esthetic. Przed myciem nakładam olej kameliowy na długość włosów od wysokości ucha, a na skórę głowy co kilka dni nakładam peeling do skóry Bandi lub ekstrakt przeciwko przetłuszczaniu się. Na razie nie mogę nic powiedzieć na temat produktów Bandi, gdyż zbyt krótko ich używam, jednak peeling jest moim faworytem wśród całej serii, którą posiadam. Jako maski aktualnie w mojej łazience stoi całe opakowanie Kallos'a w wersji Caviar, ale ta wersja jak każda inna, działa na moje włosy tak samo - przyjemnie wygładza, delikatnie nawilża i zmiękcza włosy. Brak tutaj efektu wow. Z produktów dodatkowych czasem używam półproduktów takich jak: żel aloesowy, hydrolizowana keratyna, kwas hialuronowy. Do zabezpieczenia końcówek również używam oleju kameliowego. 

Jak zobaczycie poniżej, moje włosy znów osiągnęły długość do pasa - warstwa pocieniowana jest już zdecydowanie dłuższa, a ta dolna jest dłuższa, przez co włosy wyglądają na rzadsze. Na razie nie planuję obcięcia włosów, jednak pod koniec roku planuję mocniejsze ścięcie.

włosomaniaczka

Chcecie zobaczyć jak włosy wyglądały jeszcze rok temu, po ścięciu? To spójrzcie!

wlosy_do_pasa_jak_zapuscic
od lewej: dzień przed obcięciem w lutym, w dniu obcięcia - luty 2016, dzień dzisiejszy: 19.03.2017


Obecnie, mój stosunek do pielęgnacji włosów uległ zmianie - cieszę się, że rosną tak szybko, wyglądają w miarę dobrze, jednak nie popadam w panikę, gdy nie nałożę na nie oleju czy maski. Włosy mają być moją ozdobą, ale nie muszę dbać o nie tak przesadnie jak kiedyś. 


A Wy jakie produkty do włosów stosujecie? 
Podlinkujcie w komentarzach Wasze włosowe aktualizacje - chętnie zobaczę Wasze włosy:)


Wpisy, które mogą Cię zainteresować ↓ kliknij w baner


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Profesjonalne kosmetyki do włosów stanowią podstawę każdego zabiegu fryzjerskiego, zapewniając nie tylko piękny wygląd, ale także odpowiednią pielęgnację. Szeroka gama produktów, od szamponów po specjalistyczne serum, umożliwia fryzjerom dobór idealnych rozwiązań dla każdego typu włosów. Dzięki tym kosmetykom profesjonaliści mogą realizować nawet najbardziej wymagające życzenia swoich klientów, jednocześnie dbając o zdrowie i kondycję ich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony do włosów są podstawowym produktem pielęgnacyjnym, odpowiedzialnym za oczyszczanie skóry głowy i włosów z nadmiaru sebum, zanieczyszczeń i pozostałości stylizacyjnych. Różnorodność dostępnych formuł pozwala na dobór szamponu dostosowanego do konkretnych potrzeb: od szamponów nawilżających dla włosów suchych, po produkty przeznaczone dla włosów tłustych, zniszczonych, czy farbowanych. Wybór odpowiedniego szamponu to klucz do zdrowych i lśniących włosów.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.