Makijaż krok po kroku - jak podkreślić kolor tęczówki? 👀

piątek, 7 lipca 2017

Makijaż krok po kroku - jak podkreślić kolor tęczówki? jak podkreślić zielone oczy za pomocą makijażu

Totalna odmiana - zupełnie nie wiem kiedy pokazywałam Wam makijaż, a w dodatku w wersji krok po kroku! Do dzisiejszego looku wykorzystałam popularną, podstawową paletę Zoeva w wersji Smoky oraz mały akcent kolorystyczny w postaci mieniącego się pigmentu z Inglota. Makijaż z wykorzystaniem podstawowych odcieni, jakimi są brązy, złoto, a przemycenie intensywnego odcienia nie dość, że ożywi cały cały makijaż, ale przy odpowiednim dobraniu odcienia, podkreśli tęczówkę oka. Jeśli macie zielone oczy lub lubicie proste makijaże, ale z akcentem, to zapraszam :)


Makijaż krok po kroku dla zielonookich


makijaż dla zielonych oczu krok po kroku
Makijaż rozpoczęłam od pielęgnacji twarzy, a następnie wyrównania odcienia powieki za pomocą bazy w beżowym odcieniu. Do zagruntowania bazy użyłam najjaśniejszego odcienia (Relieve the moon) z palety Smoky. Następnie podkreśliłam załamanie powieki ciepłym brązem (Sweet Smell), którego górę wyblendowałam różowawym odcieniem Dust & Memories. Na wewnętrzną i środkową część powieki nałożyłam błyszczący, złotawy cień Soul Searching, a zewnętrzną część przyciemniłam brązem wpadającym w bordo (Smoky Wishes). Później narysowałam kreskę, którą zagruntowałam i delikatnie roztarłam czernią (Real Light). Na dolną linię wodną zaaplikowałam brązową kredkę, którą roztarłam cieniem Smoky Wishes i roztarłam różowawym odcieniem Dust &Memories. Na wewnętrzną część, do połowy oka nałożyłam pigment Inglot 120, a wewnętrzny kącik rozświetliłam Mary-Lou Manizer.

Użyte produkty:

💄 Baza pod cienie - Urban Decay Eyeshadow Primer Potion w odcieniu Eden
💄Paleta cieni - Zoeva, Smoky
💄 Pigment Inglot 120
💄Eyeliner żelowy Maybelline
💄Brązowa kredka na linię wodną - Wet'n Wild
💄Maskara Eveline, Volume Celebrities
💄Cienie do brwi Kobo
💄Podkład Clarins Everlasting Foundation (105) + Extra Firming Foundation (103) które dały mi efekt różowo-szarej skóry..
💄 Korektor pod oczy Clarins Instant Concealer 01
💄 Bronzer Lily Lolo
💄 Pomadka Golden Rose, Velvet Matte, 01
💄 Róż, Bell Hypoallergenic, 01
💄Rozświetlacz Mary-Lou Manizer
💄 Sztuczne rzęsy pochodzą z Aliexpress




Jak podkreślić kolor tęczówki za pomocą makijażu?


Jeśli macie zielone oczy i chcecie wydobyć ich odcień w makijażu to wybierajcie kolorowe akcenty. Podkreślenie tęczówki działa na zasadzie kontrastu i łatwo to zobrazować na podstawie palety kolorów. Aby wybrać podkreślający kolor, należy wybrać najbardziej przeciwstawny odcień z palety, tj. w przypadku zieleni jest to odcień fioletu, różu, czerwieni. Do podkreślenia niebieskiej tęczówki warto używać odcieni czerwieni, borda, pomarańczu, złota. A brązowookie (wiedząc z własnego doświadczenia) wyglądają dobrze w każdym odcieniu, choć koło barw sugeruje odcienie błękitu, niebieskości, turkus. Oczywistym jest to, że mając zielone oczy nie wybieram jedynie odcieni różu czy fioletów, jednak to sprawdzona reguła. Same zobaczcie, czy dostrzegacie zmianę w natężeniu odcienia tęczówki, gdy wykorzystacie, w makijażu, kontrastowy akcent koloru. 

jak podkreślić kolor oczu
makijaż krok po kroku, zielone oczy

Co sądzicie o wykorzystaniu kontrastowych akcentów kolorystycznych w makijażu?
 Stosujecie takie triki, które podkreślają Waszą tęczówkę?

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

Like us on Facebook

Flickr Images

.