OSTATNIO ULUBIONY | ALTERRA HYDRO, WINOGRONA I BIAŁA HERBATA

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Na wstępie chciałabym przeprosić za moją nieobecność, która spowodowana była szaleństwem maturalnych wyników. I gdzieś pomiędzy logowaniem się na uczelnie, a robieniem jeszcze tysiąca innych rzeczy piszę ten post. Notka ta dotyczy ostatnio ulubionego, jak na razie, kremu na noc, choć dla mnie jest odpowiedni na każdą porę dnia. Seria Alterra Hydro to rossmannowska nowość na polskim rynku. Moja wersja kremu to Hydro krem na noc Winogrona BIO, Biała herbata BIO, przeznaczony jest do cery suchej.
Ta niepozorna tubka zawierająca 50 ml produktu pełna jest ekologicznych składników i ekstraktów roślinnych. Między innymi : na drugim miejscu, tuż po wodzie: olej sojowy, masło shea, oliwę z oliwek, olej z nasion winogron, macerat z zielonej herbaty, olej słonecznikowy, kwas hialuronowy, petavitin. Krem nie zawiera parafiny, syntetycznych barwników, substancji konserwujących, sylikonów, jednak zawiera alkohol tuż po glicerynie. Posiadaczki typowo atopowej skóry mogą mieć mieszane uczucia, ponieważ alkohol może przesuszyć skórę, jednak moja cera nie boi się tego składnika, lub po prostu nie okazała mi tego. Według producenta składniki kremu mogą przyczynić się do wspomagania procesu regeneracji skóry, a także zapobiegać tworzeniu się zmarszczek w wyniku przesuszenia. 
























Ta biała, lekka formuła sprawia, że krem bardzo szybko się wchłania, bez efektu filmu na skórze. Ma bardzo delikatny, kremowy zapach zielonej herbaty połączony z nutą winogronową. To co uwielbiam w tym kremie to świetne wchłanianie i nie zapychanie porów. Skóra po nałożeniu produktu nie wytwarza "ochronnej bariery", czyli powstawania nadmiernej ilości sebum, więc nie ma obaw o świecenie się cery, czy rolowanie makijażu przed jego uprzednim nałożeniem. Krem nawilża, jednak jak na krem na noc, nie jest to nawilżenie aż takie jakbym oczekiwała, tak spektakularnie. Nałożony przed snem daje uczucie lekkiego nawilżenia bez ściągnięcia skóry aż do samego rana. Mój egzemplarz przeznaczony jest na noc, jednak porównując skład kremu na dzień tej samej serii i powyższego różni się nieznacznie. Za cenę niewiele ponad 10 zł jestem w stanie wybaczyć mu kilka wad i stosować  na dzień lub pod makijaż, gdzie sprawdza się świetnie :)



Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. U mnie nigdy go nie widziałam, całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce to nowy nabytek, jednak jak wiadomo wszystko do nas dochodzi później, więc w innych krajach, w których dostępna jest sieć Rossmanna, to żadna nowość :P

      Usuń
  2. Całkiem fajny kremik i skład ma ciekawy:-) zobaczę czy jesr w moim Rossmanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiada dużo fajnych ekstraktów roślinnych, jednak alkohol jest niepotrzebny i to już na 4 miejscu...

      Usuń
  3. Wczoraj kupiłam wersję na dzień, mam nadzieję, że nieźle się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie ta firma mnie nie kusi ale ten krem brzmi nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nie zawiera parafiny :) Lubię produkty tej firmy, może się skuszę :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale może w przyszłości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, z chęcią bym wyprobowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się na niego przy okazji zakupów w Rossmannie :)
    Szukam czegoś nieobciążającego pod makijaż, mam nadzieję, że ten będzie dobry

    Zapraszam na nowo powstałego bloga
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam od jakiegos czasu kremu na noc, zaciekawilas mnie tym produktem ;) przy najblizszej wizycie w rossmannie przygladne mu sie uwaznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się mu, może go przygarniesz i Ci przypasuje :))

      Usuń
  10. Szkoda, że nawilżenie bardziej jak krem na dzień niż na noc. Na noc lubię jednak ten film na skórze

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję na dzień i pachnie jak ogórki z pieprzem, co zdecydowanie mi nie pasuje, ale działanie ma fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny skład! Nie wiem, jak to się stało, ale nawet nie wiedziałam, że Alterra ma takie coś...

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie wypróbować, za taką niską cenę to aż sam się prosi aby po niego sięgnąć.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby się nie sprawdził to nie jest wielka szkoda wydać coś ponad 10 zł na kremik :)

      Usuń
  15. super że nie zawiera parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj już widzę kolejny kremik który muszę sprawdzić :) Alkohol tak strasznie mi nie przeszkadza mam nadzieję że on po prostu wyparowuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki Alterra. Są tanie i mają dobry skład. Pachną też nie najgorzej.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.