CZEKOLADA I BORDO ♥

niedziela, 28 grudnia 2014

Ciemne makijaże są u mnie rzadkością. Początkowym zamysłem przy "tworzeniu" miał być makijaż delikatny, w brązach, na co dzień.. ale nie wyszło! Wykorzystałam kilka nowych produktów, które pochodzą od drogerii Natura, a także cienie z palety Sleek Ultra Matte V2, Darks. Poniżej mały tutorial, jak na moje możliwości :)


1. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie - Joko Cosmetics, Exclusive Eye Shadow Base - jak widać mam dosyć dziwną, suchą strukturę tej części oka, więc i baza wygląda dziwnie. Aczkolwiek nieco podbiła nasycenie cieni.
2. Na część powieki powyżej załamania nałożyłam żółto-beżowy cień z paletki Sleek V2 o nazwie "Dune" i roztarłam go.
3.W zewnętrznym kąciku i na załamaniu nałożyłam kolejny cień z paletki Sleek - bordowo-brązowy "Maple" i po raz kolejny roztarłam aż do środka załamania powieki,
4. Poniżej bordowego cienia, na zewnętrzną część powieki ruchomej aż do środka, nałożyłam cień Kobo "139, Chocolate Sweets"
5. Od wewnętrznego kącika aż do środka nałożyłam cień Kobo, "145, Sandy Beach" i roztarłam, by kolory delikatnie na siebie nachodziły.
6. Na górnej i na dolnej powiece narysowałam nieprecyzyjną kreskę czarną kredką My Secret, 2 w 1, Big Eye. 
7. Roztarłam zewnętrzną część kreski (a raczej się starałam) cieniem Kobo "Chocolate Sweets" oraz dolną część kreski tym samym cieniem.
8. Wytuszowałam rzęsy tuszem My Secret, Magic Volume i gotowe :)

Na resztę twarzy nałożyłam krem CC Sensique, korektor pod oczy Affinitone 03 Sand, brwi wypełniłam cieniem w kremie Maybelline Color Tattoo w odcieniu Permanent Taupe i utrwaliłam żelem do brwi Revitalash "Hi-Def Tinted Brow Gel"; twarz wykonturowałam bronzerem Kobo, Sahara Sand, a jako rozświetlacza użyłam cienia Sensique, Diamond Shine w odcieniu nr 101. Na usta nałożyłam Wazelinkę do ust, "Delikatna róża", Bielenda.


Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Pięknie Ci to wyszło :) oko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypadł mi do gustu! Śliczny makijaż do odtworzenia w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) pasuje Ci !

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jejku! Fantastyczny makijaż *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci ładnie w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga!! Jak pieknie, te kolory idealnie do Ciebie pasuja ;) swietny tutorial! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, naturalnie wyglądający makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Subtelny makijaż, idealny dla Ciebie. Naturalne usta to strzał w dziesiątkę. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło i dziękuję za miłe słowa! :))

      Usuń
  9. Super Ci wyszedł ten makijaż jest idealny dla Ciebie. Ładnemu we wszystkim dobrze :3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż, podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolory pasują do Ciebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Jednak dużo lepiej czuję się w jaśniejszych kolorach lub nawet bez makijażu wykonanego cieniami :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Dopiero uczę się malować :)

      Usuń
  14. Piękny makijaż, żebym ja miała takie ładne oczy... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia proszę Cię ! Ja Ci zazdroszczę tego kociego spojrzenia! :))

      Usuń
  15. ślicznie ci wyszedł <3 udanego Sylwestra życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ślicznie <3 idealny makijaż na Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie makijaże...:)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.