UPOMINKI ZE SPOTKANIA BLOGEREK

sobota, 28 lutego 2015

Tydzień temu byłam na spotkaniu blogerek w Krakowie - ( relacja jest na blogu). Dostałyśmy ogrom prezentów - jak dobrze, że są dobrzy mężczyźni na tym świecie, którzy pomagają donieść kobiecie torby pełne kosmetyków :D Ostrzegam, pełno zdjęć ! 















































Sponsorzy spotkania:



http://www.pharmaceris.pl/

Dziękujemy wszystkim sponsorom spotkania za tak liczne upominki ! ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Jejjj, ile tego :o Będzie co testować, czekam na recenzje. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo ile tegooooo! ;o
    masz już zapas kosmetyków na rok minimum ;D wielkie zazdroooo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rok albo więcej jeśli chodzi o pielęgnację ciała! :D A tuszy to mam milion :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne upominki, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie! Melduję, że recenzji nie będzie brakować :D

      Usuń
  4. Ależ wspaniałe prezenty *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, bardzo fajne rzeczy dostałyśmy i nie mogę się doczekać ich użytkowania :)

      Usuń
  5. Łał ale cudowne prezenty, naprawdę niektóre są bardzo ciekawe i nie mogłabym doczekać się ich przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zaczynam testować, na razie rozsądnie - otwarłam tylko kilka produktów, by reszta się nie marnowała, ale najchętniej rzuciłabym się na nie wszystkie i wysmarowałam całe łapy "swatchami" :D

      Usuń
  6. No to teraz musimy brać się za testy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie mogę, ale ogrom podarunków! :D Same fajne kosmetyki! :) Jesteś z Krakowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pochodzę z Krakowa, ale tutaj studiuje i "pomieszkuję" :D Ty też? :)

      Usuń
    2. Ja mieszkam pod Krakowem, ale tam też studiowałam :)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.