PALETA HEAN HIGH DEFINITION 411 NUDE | RECENZJA I MAKIJAŻ

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Kto ma wakacje, kto? Ja już cieszę się błogim lenistwem i nadrabiam pisanie wpisów. A dziś recenzja paletki czterech, matowych cieni, które dobrze się sprawdzają do makijażu dziennego i makijaż z wykorzystaniem tych cieni. Paletki używam od lutego i bardzo się z nią polubiłam, a dlaczego ? Czytaj dalej ;)

Paletka ma ładne, matowe, dobrze napigmentowane cienie. Niestety są nieco "kredowe" - po przyłożeniu pędzelka do powierzchni cieni, one się nieco kruszą.. Mają taką samą konsystencję jak cienie Kobo, które są produkowane w tej samej fabryce ;) Cienie nie obsypują się po nałożeniu na powiekę, nieco zanikają przy blendowaniu, ale nadal je widać. Za paletkę o gramaturze 6 g zapłacimy 14,99 zł, więc bardziej opłaca się kupić cienie Hean w paletce niż pojedyncze KOBO - dla przypomnienia pojedynczy cień z opakowaniem kosztuje 17,99 - RECENZJA, a cienie są identyczne, więc w tym przypadku nie ma co przepłacać - niecałe 3,80 zł za jeden cień to dobra cena jak na tą jakość :) 
Kolory jak widać są ładnie napigmentowane i dobrze skomponowane - nie ma tu cienia, który nie pasuje i którego nie użyjemy w makijażu codziennym. Ciemny brąz określany jest jako "cień tonujący efekt Smoky Eyes"; pastelowy róż jest delikatny, nienachalny - cień wieczorowy ; jasny brąz ma szare tony i wygląda dobrze w załamaniu ale i na całej powiece - nazwany "cieniem dziennym". Makijaż, który znajduje się poniżej mogłyście zobaczyć na instagramie, ale niestety nie byłam w stanie zrobić zdjęć makijażu w tym przypadku - aparat często zjada kolory :( Poniżej użyłam wszystkich 4 cieni.
Podsumowując : paletka 4 cieni za cenę 14,99 zł spisała się bardzo dobrze - kolory są napigmentowane, dobrze dobrane kolorystycznie, nie obsypują się podczas nakładania. Cena 3,80 zł / jeden cień z palety jest bardzo korzystna. Do kupienia np. w sklepie internetowym Hean.

Jak Wam się podoba takie dzienne zestawienie?
 Jakie produkty wybieracie przy codziennym makijażu?

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Podobają mi się te kolory :) fajnie, że paletka się spisała. Ja mam już tyle brązów, że grzechem byłoby kupowanie kolejnych cieni w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście kolory są dopasowane do siebie i wyglądają dobrze wszystkie razem :) Opcja kupienia skierowana jest tylko do tych, które mają braki, paniom z nadmiarem cieni już podziękujemy ;D haha :D

      Usuń
    2. Tak, kolory są świetne :)
      Skąd znam 'grzechem byłoby kupowanie kolejnych cieni w tym kolorze'? A wiem, z własnej kosmetyczki :P

      Usuń
  2. Ciemny kolor jest fajny do wypełniania brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie próbowałam - dla mnie ten odcień byłby za ciepły ;)

      Usuń
  3. Ładne kolory. Przypomina mi paletki my secret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki z My Secret nie miałam, ale widziałam ich recenzje na wielu blogach i wyglądają na godne uwagi ;)

      Usuń
  4. idealna do makijażu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Szybką opcją na dzień jest jasny cień nałożony na całą powiekę, a najjaśniejszy nałożony na wewnętrzną część i makijaż gotowy :D

      Usuń
  5. Oj tam, oj tam. Tak pięknych neutralnych paletek nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ! Lubie takie !


    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione kolorki do dziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tá paletké niestety u mnie juz na wykonczeniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym abyś odpowiedziała :) http://color-explosion-blog.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo Ci w nich ładnie :) takich kolorow nigdy dość :) obserwuje :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory :) Mam z tej serii paletkę w odcieniu "Hot Chocolate" i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że cena wypada tak korzystnie. Mi się takie cienie zawsze przydają bo to najprostsza droga do mojego codziennego makijażu. I ja też zawsze się gimnastykuję jak mam uchwycić cokolwiek z makijażu na zdjęciach. Chyba usta mi najlepiej wychodzą, ale makijaż oka to jest wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna paleta cieni w dobrej cenie. Zapisałam sobie nazwę na przyszłość, na pewno się przyda, bo brązy uwielbiam :) Najprostszy i najszybszy sposób na dzienny makijaż. U Ciebie na oku świetnie wygląda, bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love these colors . keep in touch
    http://birtutamkarinca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.