BODETKO LASH - EFEKTY | PÓŁTORA MIESIĄCA

piątek, 28 sierpnia 2015

Pierwszy dzień kuracji zaczęłam w dniu dostania się produktu do moich łapek, czyli 14.07, więc testuję ją od półtora miesiąca. Odżywkę dostałam od firmy Bodetko Lash w ramach współpracy i chciałam Wam pokazać efekty po jej stosowaniu - po 2, 3 i w końcu po 4 miesiącach w poście podsumowującym odżywkę. Dziś podam konkretne informacje na jej temat i pokażę efekty - czy w ogóle zmieniło się coś w wyglądzie rzęs ?

Odżywka do rzęs Bodetko Lash. Długie i gęste rzęsy dzięki Bodetko Lash. Produkt przebadany dermatologicznie. Sposób użycia: odżywkę stosować wieczorem, umyć twarz następnie zaaplikować odżywkę wzdłuż powieki, przeciągając aplikatorem po rzęsach przy ich nasadzie. Uwaga: może wystąpić chwilowe uczucie pieczenia bądź swędzenia. W przypadku wystąpienia niepożądanych objawów skonsultuj się z lekarzem. 
SKŁAD: Aqua, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Trifluoromethyl Dechloro Ethylprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride
Odżywka ma pojemność 3 ml i umieszczona jest w niewielkim, plastikowym słoiczku z aplikatorem w postaci cienkiego pędzelka z włosia syntetycznego. Produkt umieszczony był w oryginalnym złoto-czarnym, charakterystycznym opakowaniu z logo. Odżywka nie ma zapachu. Na stronie producenta cena za 1,5 ml/89,00 zł ; za 3 ml/149,00 zł. Bodetkolash.eu 


Poniżej zdjęcia przed (lewa) i po 1,5 miesiąca codziennego, wieczornego stosowania odżywki (prawa strona)
Nie będę pisać recenzji, bo jest na to za wcześnie - przecież nie chwali się dnia przed zachodem słońca :) Jeśli widzicie różnicę to super - też ją widzę, szczególnie przy malowaniu rzęs. Mam nadzieję, że po zakończeniu kuracji, czyli po 4 miesiącach moje rzęsy będą wyglądać dużo lepiej :) 

Macie doświadczenia z odżywką Bodetko Lash? A może innymi odżywkami tego typu? Chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach ;)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Miałam tą odżywkę i doczekałam się pięknych firanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firaneczki pojawiły się po 4 miesiącach czy wcześniej ? :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie widać piękny efekt, i rzęsy są zagęszczone, jestem ciekawa rezultatów po 4 miesiącach stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa! Czekam na efekt "rzęs jak u Maxineczki" :D

      Usuń
  3. Zużyłam jedno opakowanie, planuję zakupić kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica rzczywiwcie rzuca sie w oczy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się wzmocniły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, wyraźnie widać zagęszczenie :D Cieszę się, że swoje rzęsy mam długie i gęste, bo ciężko by mi było wydać 150 zł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci długości i gęstości rzęs, nawet nie wiesz jak bardzo! ;) Niestety mnie natura nie obdarzyła wachlarzykiem rzęs.. :(

      Usuń
  7. bardzo fajny efekt :) ja stosowałam jedynie revitalash, o którym ostatnio pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęsy zagęszczone, jest szansa, że po 4 m-cach będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są zagęszczone, ale może jestem ślepa, ale na razie spektakularnych efektów nie widzę :( Myślałam o niej, bo jest bardzo chwalona przez wiadomo kogo, ale jednak trochę szkoda mi aż tyle pieniędzy na coś, co może nie dać rezultatów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero półtora miesiąca, a największą różnice widać po 3 miesiącach ;) Używałam odżywki Long 4 Lashes dwa razy i też najlepsze rezultaty były po takim okresie czasu, a jej cena jest o połowę mniejsza ;)

      Usuń
    2. będę czekać w takim razie na dalsze rezultaty :D

      Usuń
  10. Różnica jak najbardziej widoczna :) Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać różnice, a ja nigdy nie wierzyłam w działanie takich produktów do rzęs! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana ! Efekty są, i to jakie ;)
    Ja zaczęłam 4 lashes i jestem bardzo ciekawa efektu... Ale na to sobie trochę poczekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Long 4 Lashes też pierwsze efekty zobaczysz po miesiącu, podobne do moich. Nawet mam gdzieś wpis o tej odżywce :)

      Usuń
  13. różnicę widać, masz przede wszystkim bardziej gęste rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie ta odżywka wywarła ogromne wrażenie i bardzo się cieszę, że miałam okazję jej używać :). U ciebie efekty są oczywiście widoczne, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać efekt :) Szkoda, że cena już tak nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekty juz widać :) sama muszę się na jakąś odzywkę w końcu zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie jest za droga, ja mam long4lashes i jestem bardzo zadowolona. :)
    Obserwuję i będzie mi miło jak zajrzysz do mnie. ;)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Już widać efekty :) Rzęsy są mocno zagęszczone.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam żadnej odżywki do rzęs, boję się że byłabym niesystematyczna i tylko wydałabym kasę w błoto ;| Ale u Ciebie efekty są już powoli widoczne, jestem bardzo ciekawa dalszych ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.