MOJE MAŁE MIEJSCE W SIECI

czwartek, 6 listopada 2014

Dziś wpis typowo lifestylowy.. A dlaczego nie mogłabym napisać "post o stylu życia" ? Bo brzmi ładniej? Niestety się zgadzam. Ale to temat na inny czas! Przejdę do meritum notki. Chciałabym opisać i przedstawić Wam moje miejsce w sieci, czyli strony na których się pojawiam, wyjaśnić dlaczego założyłam ten blog. Czas na refleksje, wyznania, bolesną prawdę? 

Zacznę od tego, że od roku i 3 miesięcy jestem obecna, tutaj, na platformie blogger. Od tego czasu publikuję, częściej lub rzadziej, posty typowo kosmetyczne jednak od jakiegoś czasu postanowiłam wprowadzić "przerywniki" w postaci postów "lifestylowych". Założyłam blog z przypadku, spontanicznie. To nie była przemyślana decyzja. Nie miałam dobrego aparatu, statywu (którego do chwili obecnej się nie dorobiłam), wiedzy o fotografii, tworzeniu grafiki, szablonów, nic. Miałam za to chęć i pomysły na opisywanie produktów, moich przemyśleń i poczynań, głównie w walce z wypadającymi i zniszczonymi włosami.. I dzisiaj, po wielu burzliwych okresach w istnieniu mojej strony, pisze znów do Was! Na blogu zorganizowałam tylko 2 rozdania i cieszę się, że tyle osób przybyło do mnie z przypadku i zostało na stałe. Rzadko reklamuję swój blog, bo tego nie lubię, więc tym bardziej jestem dumna, że z dnia na dzień przybywa do mnie nowa osoba, czyta moje wypociny i potrafi przebrnąć przez posty typu "tasiemiec". Nie chcę promować się wśród znajomych, na siłę wciskać im powiadomienia, zdjęcia, linki do postów, zarówno z fanpage jak i prywatnego konta.. Bo po co? Po to, by zaśmiecać im tablicę czymś, co ich nie interesuje? Wystarczy mi do tego strona bloga na fejsie o ile ktokolwiek ją obserwuje ;)  

Może mój przykład, blogerki z przypadku, zachęci kogoś z Was do założenia swojej własnej strony, by dzielić się na niej swoimi przemyśleniami i radami ;-)

Cieszę się, że aż tyle Was jest i dziękuję za każdy komentarz, wyświetlenie, obserwację 

PS. Zapraszam Was na mojego facebooka na którym zawsze umieszczam informacje o nowych postach na blogu, zdjęcia, luźne przemyślenia, inspiracje, muzykę. Trochę wieje pustkami, więc zapraszam do lajkowania o ile Wam się spodoba ;-) /klik w zdjęcie poniżej/

Mam również konto na instagramie jednak tam pojawiają się częściej foty typu #selfie lub zdjęcia mojego otoczenia, ale również zapraszam ;)

Wpis "ni z gruszki, ni z pietruszki", ale chciałam napisać kilka zdań :-) Następny post będzie na pewno typowo kosmetyczny lub włosowy (będę publikowała tą tematykę częściej niż przedtem).

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. czekam na kolejnego posta!:)

    _______________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze, że jesteś. Bądź! ;* Za rok chciałabym być w tym miejscu co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz na pewno! Twoje makijaże są pięknee :* :))

      Usuń
  3. Jak trafilam na Twojego bloga to przeczytalam wszystkie wpisy od poczatku, mam nawet kilka screenshotow kosmetykow, ktore mnie zainteresowaly i wpisow np o laminowaniu wlosow ;) szkoda, ze juz ich nie ma, bo mialabym do czego wracac ;( Pisz do nas duzo i czesto, uwielbiam tu zagladac i ciesze sie ze jestes na blogspocie ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci baaardzo, bardzo, bardzo! :*:* Niezmiernie mi miło ! :)) :*

      Usuń
  4. Ja jestem blogerką z przypadku już ponad dwa lata, dopiero w tym miesiącu dorobiłam się statywu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i kiedyś ja się dorobię statywu - jak na razie wystarcza mi sterta książek na których stoi aparat :D

      Usuń
  5. Lubie tu zaglądać ;) oby tak dalej powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęcasz bardzo do założenia bloga:) lecz podobnie, brak pojęcia o szablonach i całych tych "html'owych" sprawach.. za to uwielbiam fotografię i zżyłam się z nią już dość dawno temu.. ale brak odwagi na "start" .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie tworzyłam żadnych szablonów, korzystam z tych bloggerowych. Jedyne co, to zmieniłam nagłówek i tło na blogu i nie znam html ani nic z tych cudów - korzystam z pomocy innych, np. http://hafija-background.blogspot.com/ :) Załóż blog, a po drodze wszystkiego się douczysz! :))

      Usuń
    2. dziękuję, mega! jesteś bardzo kochana:)!!

      Usuń
    3. No więc czekam na link do Twojego bloga! ;))

      Usuń
  7. My, Myszy też założyłyśmy blog z przypadku... i z przypadku trwamy nadal, mimo wielu słów krytyki :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.