RELACJA Z BEAUTY WARSZTATÓW - KRAKÓW, 21.02.2015

poniedziałek, 23 lutego 2015

21.02 miałam tą przyjemność, po raz drugi w życiu, brać udział w spotkaniu blogerek - bardzo sympatycznych blogerek :D Beauty warsztaty były organizowane przez Gosię z bloga http://gosiamysz.blogspot.com/ w restauracji Hellada na ul. Królewskiej w Krakowie. Było fantastycznie, co możecie zobaczyć w dalszej części wpisu. ;-)


Wyborowe grono :D  
Gosia http://gosiamysz.blogspot.com/ 
Karolina http://standardowa21.blogspot.com/
Kasia http://www.juststayclassy.com.pl/
Dominika http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/
Lidia http://retro-moderna.blogspot.com/
Ania http://www.kosmetykoholizm.pl/
Karolina http://biszkopcik86.blogspot.com/
Gosia http://bluebrush87.blogspot.com/
+ ja :)
Na spotkaniu czułam się świetnie - nie byłam wyobcowana, choć nie znałam wcześniej kompletnie nikogo. Miałam okazję z każdą dziewczyną zamienić choć słowo :) Wszystkie dziewczęta, które poznałam były niesamowicie miłe i sympatyczne - pozdrawiam Was i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :)
Miałyśmy okazję zapoznać się z firmą Earthnicity Minerals specjalizującą się w kosmetykach mineralnych. Przedstawicielką była pani Monika, swoją drogą również bardzo sympatyczna, profesjonalistka,  która poopowiadała nam o produktach tej marki, ale również indywidualnie dobrała dla nas odcienie podkładów mineralnych i rozdała nam po próbkach, które będą pasowały do odcieni naszych cer. Pani Monika wykonała delikatny makijaż Dominice przy użyciu produktów Earthnicity.
A oprócz tego..
Było MYZIANIE
(sławne paznokcie Karoliny! :D)
OGLĄDANIE 
Uśmiechnięta Gosia :)
było PACZENIE :>
Piękne uśmieszki Dominiki i Ani :)
Zadowolona Lidka i Gosia :)
Piękne i bardzo fotogeniczne : Ania, Karolina i Karolina :)

Ja z bardzo sympatyczną Kasią :)
Prawie wszystkie - Gosia za obiektywem :)

Sponsorzy spotkania :
BIEDRONKA  i portal ttp://www.alerabat.com/ - gdzie można znaleźć fajne promocje i kupony :)





Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas :*

A w następnym wpisie będą upominki :)

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. widać, że się świetnie bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo moje sławne paznokcie :D Będą się cieszyć że są na zdjęciu :P !

    Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje paznokcie powinny być zastrzeżone prawami autorskimi - ich zdjęcia są wszędzie - tak bardzo "fejm" haha :D
      Mnie również bardzo miło było Cię poznać i dziękuję za odsypki wosków, już nie mogę się doczekać aż wsypę je do kominka! Ale jak na razie, w krakowskich warunkach, wącham je tylko przez torebeczkę :D

      Usuń
  3. Miło Cię było poznać :) :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ! :)
      Pozdrawiam i prawdopodobnie do zobaczenia w niedzielę :))

      Usuń
  4. Bardzo miło było poznać kochana, również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nieee jestem, Karolina nie przesadzaj ;>
      Zgadzam się z pierwszą częścią - było super, super :D

      Usuń
  6. ale super :) takie spotkania są świetne. W ogóle nie spotkałam się z tym, żeby Biedronka była sponsorem. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, nasza organizatorka wszystko załatwiała i chwała jej za to :) Też byłam zaskoczona i na początku myślałam, że Biedronka jako sponsor spotkania to jakiś żart. Ale ludzie z Biedronki baaaardzo się postarali i dostałyśmy same fajne produkty, oczywiście kosmetyczne, żadne mąki czy jajka haha :D

      Usuń
    2. O to super! Ostatnio w biedronce można spotkać coraz fajniejsze kosmetyki. Przyznam, że bardzo mnie ciekawi co w tych torbach z Biedronki jest :P

      Usuń
    3. Pokażę w piątek, bo na razie jestem w Krakowie, a wszystkie paczki pojechały do domku odwiezione przez prywatnego szofera haha :D Jest tego "trochę" :D

      Usuń
    4. W takim razie będę cierpliwie czekać :D

      Usuń
  7. Ale masz ładne zdjęcie z sympatyczną Kasią :)
    Fajnie, że miałaś okazję spotkać się z dziewczynami. Ja w wyznaczonych terminach albo nigdy nie mogę, albo spotkania są za daleko. Ale ciągle mam w głowie, że kiedyś ja coś zorganizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam jak "pucuś", bo moje policzki wyglądają jak u chomika :D W takim razie czekam na to, aż Ty coś zorganizujesz i będziemy mogły się poznać :P :)

      Usuń
  8. Ale wyszłam na naszym zdjęciu - jak debil :D A mówiłaś ze Ty będziesz z przymkniętym okiem haha :D
    Super było Cie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę Cię, ja wyglądam jak chomik :D Kasia, te warunki nam nie sprzyjały i dlatego wyglądamy nieco niewyraźnie :P
      Też bardzo miło było mi Cię poznać i mam nadzieję, że nie ostatni raz się widzimy :)

      Usuń
  9. Wygląda na to, że warsztaty się udały :)) szkoda, że nie udało mi się być ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że spotkanie miałyście udane :) Super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację :) ja się wybieram 9 marca do Bochni :) Fajnie że można poznać dziewczyny które mają podobną pasje jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 24 year-old Human Resources Assistant IV Nikolas Pullin, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Hunting. Took a trip to Shark Bay and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. kliknij na strone

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.