KHADI ANTI-AGING - AJURWEDYJSKI OLEJEK PRZECIWZMARSZCZKOWY / NOWOŚĆ

poniedziałek, 7 września 2015


Czy jest ktoś, kto nie uwielbia dobroczynnego działania olei ? Oleje całkowicie zmieniły kondycję moich włosów, regularne olejowanie ciała nawilża, zmniejsza ilość występowania podrażnień, a olejowanie twarzy, w połączeniu z masażem, ujędrnia i rozświetla skórę. A jak działał, na moją mieszaną cerę, Khadi anty-aging? Wywoływał podrażnienia czy jednak jestem z niego zadowolona? 



Dzięki zawartym ziołowym składnikom olejek nadaje skórze zdrowy wygląd oraz przywraca jej naturalny blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla dojrzałej, zmęczonej, suchej skóry. Opóźnia efekty starzenia, wygładza zmarszczki. Likwiduje przebarwienia oraz inne skazy skóry. Odżywia, doskonale nawilża suchą skórę. Sposób użycia: rozetrzyj olejek w dłoniach, a następnie wmasuj w oczyszczoną skórę twarzy i ciała. Następnie spryskaj ciało wodą różaną w celu udownienia skóry. 
INCI: Sesamum Indicum Oil **, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Oryza Sativa Oil, Ricinus Communis Oil, Asparagus Racemosus, Withania Somnifera , Pogostemon Cablin essential oil, Rosa Damascena, Santalum Album, Glycyrrhiza Glabra**, Rubia Cordifolia **, Bacopa Monnieri , Mimosa Pudica, Lavandula Angustifolia, Terminalia Arjuna **, Centella Asiatica **, Triticum Vulgare Oil, Tocopherol , Daucus Carota Sativa Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Commiphora Myrrha essential oil, Vanilla Planifolia , Curcuma Longa, Curcuma Aromatica, Geraniol*, Linalool*, Limonene* **organic farming *part of natural essential oils [źródło]
Olejek o bardzo wyrafinowanym, orientalnym, perfumowanym zapachu ma lekką konsystencję w ogóle nieprzypominającą ciężkich i tłustych olei. Ma świetny skład pełen dobroczynnych składników, które pielęgnują skórę zarówno twarzy jak i ciała. W moim przypadku, używałam go jedynie do wieczornej pielęgnacji twarzy, stosując solo na oczyszczoną skórę lub w towarzystwie kremu nawilżającego. Moja skóra jest mieszana, ale bardzo lubi się z olejem Khadi. Olej nie obciąża skóry, nie zapycha, nie powoduje powstawania niedoskonałości. Za to świetnie nawilża, widocznie odżywia skórę i nie pozostawia tłustej powłoczki na skórze. Mam wrażenie, że pozostawia skórę bardziej świetlistą, promienną. Nie wiem, czy ma efekt anty-aging, ale lepiej stosować profilaktykę anty-zmarszczkową. Olej wchłania się bardzo szybko, ale dobrze spisuje się również do masażu twarzy, choć wiadomo - będzie trzeba go użyć nieco więcej niż przy codziennym używaniu. Khadi, pomimo swej niewielkiej pojemności, jest wydajny - do nałożenia na całą twarz wystarczy 8 kropel odmierzonych w kroplomierzu. Używam go od momentu, gdy dostałam go na otwarciu Helfy i mam go do dnia dzisiejszego. Niestety, gdy ilość produktu sięgnęła dna, kroplomierz przestał działać i należy wyjąć stoper-gumkę i delikatnie dozować ilość olejku. Na pewno kupię kolejny olej Khadi, jednak tym razem w innej wersji - zastanawiam się nad "różowym lotosem", a "białą lilią". 

Zalety: nawilża, rozświetla skórę, nie pozostawia tłustej powłoczki, wydajność, brak podrażnienia, świetny skład, nie pogorszył stanu cery, lekka konsystencja

Wady: intensywny, orientalny zapach, kroplomierz

Olejek dostępny w sklepie Helfy.pl za 12,50 zł/10 ml

+ MATERIAŁ PRASOWY !
Dostałam wiadomość, by podzielić się z Wami informacją o tym, iż od 3 września w Drogeriach Natura możecie znaleźć 10 nowych, jesiennych odcieni lakierów Sensique z serii Sensique Color with Tefpoly®. "Lakiery zawierają nowoczesną formułę z Tefpoly®, która przedłuża ich trwałość, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Lakiery tej serii nie zawierają szkodliwych substancji, takich jak toluen i formaldehyd." Lakiery kosztują 6,99 zł/10 ml. Sensique pomyślało o wielbicielkach zarówno ciemniejszych, przybrudzonych odcieni, ale również tych, które uwielbiają nosić żywe kolory, by powrócić wspomnieniami do upalnych wakacji ;)

Ktoś używał olejków Khadi do twarzy? Czy podzielacie moją opinię czy jednak nie ? Jestem bardzo ciekawa Waszych doświadczeń z olejowaniem twarzy :)
A może używałyście lakierów Sensique? Ja jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, ale lubiłam krem CC tej firmy.

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem, bo jestem wielką fanką takich kosmetyków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest godny polecenia, choć do jego zapachu należy się przyzwyczaić, bo początkowo trochę mnie denerwował :)

      Usuń
  2. nie stosuję olejków do twarzy
    ale dobrze wiedzieć, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    Miłego dnia :*
    http://refreshing-mind-of-slonku.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, mam do Ciebie pytanie związane z szablonem :( Zrobiłam sobie nowy szablon, ale mam problem z jedną rzeczą. Pod postem wyskakuje mi "Podaj dalej" i są odnośniki do Facebooka, Pinteresta itd. Nie mam bladego pojęcia jak to usunąć, a nie chcę tego mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam olejki i zapach nie przeszkadza mi za bardzo :) zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się dla mnie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że chciałaś pomóc :* Ale już sobie poradziłam wywalając odpowiednie wiersze w HTMLu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff! To świetnie, cieszę się bardzo że już jest dobrze ;*

      Usuń
  7. W zasadzie nie myślę jeszcze o zmarszczkach, ale masz rację, lepiej zapobiegać. Taki olejek na pewno nie zaszkodzi, a tylko pomoże w pielęgnacji skóry, więc spoglądam na niego przychylnym okiem :)
    Trzy ostatnie kolory lakierów chyba trafią do mojej kosmetyczki, na obrazku wydają się bardzo fajne, zobaczymy jak na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zapobiegać niż leczyć :) Choć mam niespełna 20 lat, mam widoczne zmarszczki na czole, więc nie pozostaje mi nic, tylko uchronić się przed kolejnymi. Ps. znalazłam dziś swojego któregoś z kolei siwego włosa, więc starość się zbliża :P

      Usuń
  8. Ja na razie na twarz używam olejku Bio Oil z myślą o zmniejszeniu blizn. Cholera nie chce się skończyć, ale jak to w końcu nastąpi, to chętnie wypróbuję ten :) Lakiery już widziałam no i kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oleje jednak takie zapchy nie są dla mnie, teraz używam oleju ze słodkich migdałów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście bardzo lubię olejki, obecnie poluję na olejek tamanu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio przekonuje się do pielęgnacji olejami. U mnie możesz poczytać o fantastycznym olejku pod oczy Nikel :)
    Pięknie tu u Ciebie, zostaję na dłużej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham się w olejkach, rewelacyjnie wpływają na moją skórę !

    OdpowiedzUsuń
  13. ta moja pozłacana celebrytka kosztowała 40 zł, z jedną zawieszką była jeszcze tańsza także Ci się nie poszczęściło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woooow, ale super! :o Widocznie mi się nie poszczęściło.. :/

      Usuń
  14. ja uwielbiam takie nawilżanie twarzy, muszę sie na niego skusić kiedy wykończę olejek z Altterry ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.