FLOS-LEK, ŻEL ZE ŚWIETLIKIEM LEKARSKIM I BABKĄ LANCETOWATĄ | HIT !

niedziela, 8 marca 2015

Żel po powiek i pod oczy z Flos-leku to mój osobisty hit! Poznałam go stosunkowo niedawno i jego ilość sięga już dna. Jego konsystencja i działanie wystarcza mi do codziennego odświeżania i ukojenia skóry pod oczami. Żel w szczególności sprawdzi się osobom, które spędzają dużo czasu przed ekranami komputerów czy telewizorów :)

Zastosowanie : żel polecany do zmęczonej i podrażnionej sztucznym oświetleniem skóry okolic oczu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych. Działanie : zapobiega powstawaniu tzw. worków pod oczami. Likwiduje poranne podpuchnięcia, uspokaja podrażnioną skórę. Ekstrakty roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, działają łagodząco i kojąco. Efekt: ulga i ukojenie dla zmęczonej i podrażnionej skóry okolic oczu. Gładka, rozświetlona skóra, bez podpuchnięć i cieni pod oczami. Sposób użycia : niewielką ilość żelu nanieś na dolną i górną powiekę (zachowując bezpieczny odstęp od worka spojówkowego), następnie opuszkami palców delikatnie rozprowadzić, pozostawić do wchłonięcia. Stosować rano i wieczorem. Przechowywanie w lodówce zwiększa skuteczność.
Żel zawarty jest w niewielkim pudełeczku, w którym znajduje się 10 g produktu. Konsystencja galaretkowata, lekka. Produkt jest bezzapachowy - na szczęście! Zawiera ekstrakty ze świetlika lekarskiego, babki lancetowatej, szałwi lekarskiej. Można znaleźć też pantenol. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia filmu na skórze, jest lekki, koi zmęczone powieki, Lekko nawilża okolice oczu. Produkt nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Czas przydatności produktu od otwarcia to 3 miesiące - myślę, że to wystarczający czas. Swój egzemplarz używałam, może w nadmiernej ilości (byłam uzależniona od uczucia nałożonego, chłodnego żelu z lodóweczki) przez miesiąc. To mój mały "must have" (nie lubię tego określenia -,-) dla zmęczonych oczu! Kosztuje ok. 7 zł i chętnie kupię go ponownie!

Wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Zapraszam do dyskusji:

  1. gdzie go dostanę ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu używałam tych żeli nagminnie i chyba muszę do nich powrócić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te żele z Floslek, często do nich powracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go :) Przestałam, kiedy odkryłam, że ma paraben, ale działał bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja potrzebuję dużego nawilżenia, więc pewnie go nie kupię, chociaż kusi by go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel nie zastąpi kremu pod oczy, jest jedynie fajnym ukojeniem dla powiek w ciągu dnia :)

      Usuń
  6. musze sobie zrobic jakis zelik pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go wczoraj w Hebe nie czytając żadnej opinii, kierowałam się jedynie promocją :) Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sie te żele nie sprawdzają :( dla moich zmęczonych ślipków zdecydowanie większą ulgę przynoszą krople do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiesz czym on się różni od tego żelu w małej długiej tubce? No tamten miałam i był ok nic poza, ale tego o którym piszesz nie miałam a za tą cenę to warto mieć coś takiego przy kompie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie mam pojęcia. To dopiero mój drugi produkt tej firmy i pierwszy był kompletnie nietrafiony - żel w długiej tubce "anti-aging", który bardzo podrażnił mi skórę..
      Ps. porównałam składy w tubce i w słoiczku i wychodzi na to, że jest to ten sam produkt tylko w innym opakowaniu :)

      Usuń
  10. Miałam go kiedyś, ale szału nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już niestety jestem z tych, które się rozglądają za mocnym nawilżeniem a nie za lekkim więc chyba nie dla mnie :D Ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza, zwłaszcza, że jest w naprawdę miłej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to taki lekki nawilżacz :D i tyle, teraz szukam czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z checia go zakupie i wyprobuje ;) moglabys mi polecic jakis sprawdzony krem pod oczy? ostatnio potrzebuje mocnego nawilzenia ich okolic ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama poszukuje czegoś mocno nawilżającego pod oczy, ale niestety nie trafiłam jeszcze na coś, co by mnie zachwyciło :( Na chwilę obecną używam Lambre DNA-SHOT EYE CREAM, ale niestety mało co robi, szału nie ma, nie mówiąc, że mocnego nawilżenia nie można od niego oczekiwać.

      Usuń
  14. oj miałam wielokrotnie i mnóstwo razu uratował moje powieki z opresji ;) jednak zdecydowanie bardziej poręczna dla mnie jest wersja w tubce, bo nie muszę grzebać paluchami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiedziałam, że jest wersja w tubce i wzięłam "pierwszy lepszy" na próbę :D

      Usuń
  15. ja żeli nie lubię, u mnie taka forma się nie sprawdza niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam go :) sprawdził się

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest najlepszy żel pod oczy jaki kiedykolwiek miałam!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

.